Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Warszawa: Wykonanie modernizacji dwóch dźwigów szpitalnych
Numer ogłoszenia: 348840 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4502284, faks 22 4502236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji dwóch dźwigów szpitalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót będących przedmiotem zamówienia obejmuje m.in. 1 Demontaż wszystkich podzespołów istniejących dźwigów. 2 Montaż nowych podzespołów jak: zespół napędowy wraz z amortyzowanym posadowieniem i kołem zdawczym, lin nośnych wraz zawieszeniami, rama kabinowa z chwytaczami dwukierunkowymi, czujnikiem obciążenia i prowadnikami, ogranicznik prędkości wraz linką i obciążką, rama przeciwwagi z prowadnikami, prowadnice przeciwwagowe, prowadnice kabinowe, zderzaki kabinowe i przeciwwagowe, kabina wraz z wyposażeniem, drzwi szybowe i kabinowe wraz z kurtyną świetlną i progami, aparatura sterowa wraz z osprzętem i falownikiem, kable zwisowe płaskie, kasety wezwań, piętro wskazywacze zewnętrzne. 3 Zamawiający dopuszcza wykorzystanie obciążników przeciwwagi. 4 Należy wykorzystać istniejące pomieszczenie maszynowni na potrzeby instalacji nowych podzespołów z racji łatwiejszego i szybszego dostępu do kluczowych podzespołów dźwigu w przypadku sytuacji narażenia życia. 5 Doprowadzenie nowego zasilania przewodem pięciożyłowym z rozdzielnicy głównej budynku do maszynowni dźwigów. 6 Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetlenia szybów windowych. 7 Wykonanie niezbędnych robót budowlanych na zewnątrz szybu w obrębie drzwi szybowych w tym obrobienie glifów, wyrównanie ściany w miejscu starych kaset wezwań i malowanie. 8 Uruchomienie i uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji nowych dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego, łącznie z wykonaniem niezbędnych pomiarów elektrycznych i przeprowadzeniem certyfikacji urządzeń przez Jednostkę Notyfikowaną. 9 Dźwigi muszą być wykonane zgodnie z dyrektywą dźwigową i posiadać oznaczenie CE. 10. Urządzenia dźwigowe muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą montażu. 11 Przeprowadzenie procesu rejestracji dźwigu w UDT wraz z poniesieniem wszelkich kosztów z tym związanych. 12 Wykonawca dokona demontażu i utylizacji dźwigów na własny koszt. Wymagane parametry techniczne nowych dźwigów 1 Typ dźwigu samoobsługowy, elektryczny, linowy z napędem regulowanym, z istniejącą górną maszynownią, 2 Dźwig musi być energooszczędny i przystosowany do transportu łóżek szpitalnych, 3 Udźwig min. 1500 kg, 4 Prędkość jazdy 1 ms. 5 Kabina dźwigu wykonana ze stali nierdzewnej fakturowanej LEN, odboje na ścianach bocznych wykonane ze stali nierdzewnej na wysokości ustalonej z Zamawiającym, rama kabiny z chwytaczami dwustronnego działania wyzwalanymi ogranicznikiem prędkości 2-kierunkowego działania, zawieszenie linowe z amortyzatorami. wymiary wewnętrzne maksymalne możliwe do wykonania przy istniejącym szybie, ale nie mniejsze niż 2300 mm x 1390 mm. podłoga z wykładziny trudnościeralnej, antypoślizgowa, niepalna, sufit na całej powierzchni kabiny wykonany ze stali nierdzewnej punktowo oświetlany przez energooszczędne diody umieszczone w 2 punktach, pełniące rolę również oświetlenia awaryjnego działającego min. 2h podczas zaniku napięcia, zabezpieczone taflą szkła bezpiecznego - dostęp do oświetlenia możliwy tylko z zewnątrz. panel dyspozycji, wykonany z blachy nierdzewnej z piętrowskazywaczem TFT usytuowanym na ścianie bocznej, wyposażony w okrągłe przyciski podświetlane na obwodzie z oznaczeniami braill e, zawierający następujące elementy: przyciski funkcyjne, przyciski piętrowe, przycisk alarmu, przycisk wentylatora, wyświetlacz TFT z sygnalizacją przeciążenia i komunikatami serwisowymi, tabliczkę znamionową, wentylator, kamera kolorowa podłączona do telewizji przemysłowej Zamawiającego, lustro umieszczone na połowie górnej powierzchni tylnej ściany, okrągła poręcz umieszczona na ścianach bocznych: lewej i prawej oraz tylnej na wysokości 90 cm ze stali nierdzewnej,przyciski w panelu dyspozycji, jak i kasetach wezwań zainstalowane na wysokości zgodnej z wymogami dla osób niepełnosprawnych. 6 Drzwi przystankowe Automatyczne 4-panelowe centralne o szerokości minimum 1200 mm, standard wykonania: stal nierdzewna: LEN, klasa ognioodporności: EI-60. 7 Wyłożenie wnęk drzwi przystankowych panelami z blachy nierdzewnej, obudowanie ościeży na całej wysokości i szerokości z wyłożeniem blachy nierdzewnej na ścianach na szerokość co najmniej 20 cm (portale ze stali nierdzewnej), zgodnie z rysunkiem znajdującym się w dokumentacji technicznej zał. nr 5 do SIWZ. 8 Drzwi kabinowe automatyczne 4panelowe centralne o szerokości minimum 1200 mm, standard wykonania: stal nierdzewna: LEN, wyposażone w funkcję zmniejszonego poboru energii w przypadku postoju dźwigu. 9 Elektroniczny piętrowskazywacze i przycisk wezwań na wszystkich przystankach umieszczone w portalu ze stali nierdzewnej. 10 Maszynownia dotychczasowa górna należy przewidzieć remont maszynowni polegający na wykonaniu wentylacji, oświetlenia oraz wykonać niezbędnych prac budowlane. 11 Wykonanie automatycznej mechanicznej wentylacji w maszynowni. 12 System powiadamiania ekip ratowniczych uruchamiany w przypadku awarii dźwigu oparty na komunikacji GSM. Wymagana automatyczna informacja o awarii dźwigu do działu serwisu w przypadku przewozu osoby niepełnosprawnej np. głuchoniemej lub bezwładnych (zalecana transmisja siecią GSM z racji obsługi takiego monitoringu przez konserwatora oraz powiadamianie SMS służby techniczne zamawiającego o awarii dźwigu. 13 Napęd dźwigu energooszczędny - bezreduktorowy o wysokiej sprawności, regulowany falownikiem o mocy max 11 kW + - 5%, linowy w układzie 2:1, przeznaczony do pracy ciężkiej minimum 240 włączeń na godzinę. 14 Regulacja prędkości za pomocą falownika odpowiadającego za płynny start i proces zatrzymania się kabiny z dokładnością do 5mm względem przystanku 15 Nowe prowadnice o profilu teownikowym. 16 Zjazd awaryjny pozwalający na dojazd kabiny do najbliższego przystanku w przypadku wykrycia braku zasilania w budynku. 17 Aparatura sterowa mikroprocesorowa dostosowana do podłączenia dźwigu do systemu p.poż., z możliwością zapamiętywania wykrytych przez sterownik ostatnich kilkuset błędów pomagających w analizie usterek zabrania się kodowania aparatur sterowych oraz stosowania innych np. mechanicznych zabezpieczeń. W przypadku, gdy wymaga się do obsługi stosowania konsolek serwisowych, należy je dostarczyć Zamawiającemu wraz z całym urządzeniem. Wymaga się funkcji: a. jazda pożarowa uruchamiana w przypadku wykrycia pożaru przez system p.poż aktualnie zainstalowany na obiekcie doprowadzenie sygnału od centrali p.poż. do maszynowni, zjazd windy na poziom ewakuacji tj. wysoki parter , b. zbiorczość w góra dół , c. zdalnej komunikacji poprzez sieć GSM z konserwatorem umożliwiającej wgląd do parametrów dźwigu, odczyt błędów i zmianę konfiguracji podstawowych parametrów, d. automatycznego powiadamiania o awarii ekipy ratowniczej za pomocą sieci GSM, e. możliwość połączenia poprzez interkom zamontowany w panelu sterowniczym kabiny dźwigu z portiernią, f. funkcja jazdy szpitalnej uruchamiana za pomocą kluczyka. 18 Wykonawca robót udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na okres: minimum 36 miesięcy na roboty budowlane oraz minimum 60 miesięcy na dostarczone i zamontowane urządzenia dźwigowe a także przez okres ten zapewni bezpłatny serwis urządzeń dźwigowych, w którego skład wchodzić będą m.in. co roczne przeglądy, pomiary, robocizna, dojazdy, części zamienne oraz coroczne koszty opłaty UDT. 19 Dźwigi muszą być wyposażone w urządzenia kontroli dostępu który jest obecnie używany przez Zamawiającego KanTech. 20 Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i przedmiarem robót i SIWZ. 21 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji technicznej wykonania robót zał. nr 5 do SIWZ oraz przedmiarze robót zał. nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10 000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawcy wykażą, że posiadają wiedzę i doświadczenie, a w szczególności w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali modernizacje co najmniej 3 dźwigów polegające na wymianie kabiny, napędu i osprzętu sterującego w czynnych budynkach użyteczności publicznej i o wartości co najmniej 200 000,00 złotych brutto każda, w tym co najmniej 1 robotę w czynnym budynku Szpitala
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawcy wykażą, że w szczególności dysponują następującymi osobami: - dysponują osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa budowlanego, należącą do właściwej miejscowo izby samorządu budowlanego i posiadającą udokumentowaną co najmniej 5-letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 robotą w zakresie modernizacji dźwigów odpowiadającą swoim rodzajem robotom objętym zamówieniem, - dysponują kierownikiem robót w branży elektrycznej posiadającą odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa budowlanego, należącą do właściwej miejscowo izby samorządu budowlanego i posiadającą udokumentowaną co najmniej 5-letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 robotą w zakresie modernizacji dźwigów odpowiadającą swoim rodzajem robotom objętym zamówieniem - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV dozorowe i eksploatacyjne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawcy wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 000 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty sporządzony według wzoru podanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Formularz informacyjny zespołów dźwigowych wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do SIWZ wraz z atestami i certyfikatami. 3. Przedmiar robót wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Dokument, w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie. 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: a) Zmiany terminu wykonania zamówienia w razie zaistnienia okoliczności określonych w § 2. ust. 3., b) Zmiany godzin wykonywania prac określonych w § 2. ust. 5., c) Zmiany kolejności lub terminów zakończenia etapów robót wymienionych w harmonogramie rzeczowo - finansowym w razie zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub wynikających z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, d) Zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. e) zmiany osób, które zostały wskazane w § 6 ust. 1, pod warunkiem, iż osoby je zastępujące spełnią co najmniej równoważne kwalifikacje i doświadczenie określone w SIWZ, f) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym kwota brutto umowy pozostaje bez zmian, g) Zmiany przewidzianych w dokumentacji technicznej materiałów lub urządzeń, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, jeżeli zmiana ta nie doprowadzi do obniżenia standardu wykonania robót oraz nie będzie skutkowała roszczeniem o podwyższenie wynagrodzenia umownego określonego w §7 ust. 1. 2. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego; Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Sekretariat Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczutowie w zakresie budowy szybu windowego i montażu windy zewnętrznej oraz remont łazienek dla potrzeb niepełnosprawnych mieszkańców
- Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie
- "ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."
- Wymiana (remont) urządzeń dźwigowych w Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 - ETAP I.
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.