eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puchaczów › Przebudowa pomieszczeń w celu przystosowania do Dziennego Domu "Senior -WIGOR" w Bogdance, gmina Puchaczów w ramach Programu Wieloletniego "Senior - WIGOR" na lata 2015-2020 pod nazwą "Puchaczowska Akademia Aktywnego Seniora 60+"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-22

Ogłoszenie nr 348669 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.

Puchaczów: Przebudowa pomieszczeń w celu przystosowania do Dziennego Domu "Senior -WIGOR" w Bogdance, gmina Puchaczów w ramach Programu Wieloletniego "Senior - WIGOR" na lata 2015-2020 pod nazwą "Puchaczowska Akademia Aktywnego Seniora 60+"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321727


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324642


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puchaczów, krajowy numer identyfikacyjny 55014300000, ul. ul. Lubelska  22, 21013   Puchaczów, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 817 575 780, faks 817 575 765, e-mail puchaczow@lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń w celu przystosowania do Dziennego Domu "Senior -WIGOR" w Bogdance, gmina Puchaczów w ramach Programu Wieloletniego "Senior - WIGOR" na lata 2015-2020 pod nazwą "Puchaczowska Akademia Aktywnego Seniora 60+"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie pomieszczeń w celu przystosowania do Dziennego Domu "Senior -WIGOR" w miejscowości Bogdanka, gmina Puchaczów na działkach ewidencyjnych nr dz. nr 75, 230, 77/1. 2. Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje: - nowoprojektowaną stolarkę drzwiową wewnętrzną i częściowo zewnętrzną wg. zestawienia (drzwi bez zmian ich istniejących parametrów), - roboty naprawcze tynków wewnętrznych wraz z malowaniem, - przystosowanie toalet do potrzeb osób z ograniczona sprawnością i poruszających się na wózku inwalidzkim, - odmalowanie istniejących drewnianych okien zewnętrznych (nieprzeznaczonych do wymiany - zgodnie z zestawieniem), - wykończenie posadzek wg. zestawienia pomieszczeń, - nowoprojektowaną glazurę do wysokości 2,5m w kolorze białym lub jasno szarym w pom. nr 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, - wymianę okien na EI w pom. nr 2 ,17, 24, 25, - zdjęcie okładziny z paneli ściennych w pom. nr 23, - miejscowe obudowanie kanałów wentylacyjnych płytą gk, - wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej podposadzkowej na parterze w budynku wraz z podejściami do nowoprojektowanych urządzeń wraz z podłączeniem istniejących pionów, - doprowadzenie instalacji wody do projektowanych urządzeń, - montaż po obwodzie zewnętrznym budynku "daszków" z płyty warstwowej o szer. 80 cm i odporności EI jako oddzielenie poziome w zamian za brak pasów międzykondygnacyjnych, - pasy oddzielenie ppoż z wełny mineralnej na elewacji, - montaż nowych opraw oświetleniowych, - montaż wentylacji ze wspomaganiem mechanicznym, - ułożenie ze spadkiem chodnika przed wejściem głównym, - wyburzenia ścianek działowych, - miejscowe zmurowania istniejących otworów drzwiowych wewnętrznych, - wyposażenie budynku, - budowę altany, - montaż ławek i koszy na śmieci, - ustawienie prefabrykowanego grilla zewnętrznego. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot składają się: - projekt budowlany, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot, - przedmiar robót,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111300-1, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45421000-4, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT340024.39
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo - Usługowa HANDBUD Wiesław Blicharski,  biuro@handbud.pl,  ul. Czworobok 17,  22-200 ,  Włodawa,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 418230.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 418230.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 683103.08
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.