To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348669 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Puchaczów: Przebudowa pomieszczeń w celu przystosowania do Dziennego Domu "Senior -WIGOR" w Bogdance, gmina Puchaczów w ramach Programu Wieloletniego "Senior - WIGOR" na lata 2015-2020 pod nazwą "Puchaczowska Akademia Aktywnego Seniora 60+"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321727
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324642
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puchaczów, krajowy numer identyfikacyjny
55014300000, ul.
ul. Lubelska
22,
21013
Puchaczów, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
817 575 780, faks
817 575 765, e-mail
puchaczow@lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń w celu przystosowania do Dziennego Domu "Senior -WIGOR" w Bogdance, gmina Puchaczów w ramach Programu Wieloletniego "Senior - WIGOR" na lata 2015-2020 pod nazwą "Puchaczowska Akademia Aktywnego Seniora 60+"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie pomieszczeń w celu przystosowania do Dziennego Domu "Senior -WIGOR" w miejscowości Bogdanka, gmina Puchaczów na działkach ewidencyjnych nr dz. nr 75, 230, 77/1. 2. Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje: - nowoprojektowaną stolarkę drzwiową wewnętrzną i częściowo zewnętrzną wg. zestawienia (drzwi bez zmian ich istniejących parametrów), - roboty naprawcze tynków wewnętrznych wraz z malowaniem, - przystosowanie toalet do potrzeb osób z ograniczona sprawnością i poruszających się na wózku inwalidzkim, - odmalowanie istniejących drewnianych okien zewnętrznych (nieprzeznaczonych do wymiany - zgodnie z zestawieniem), - wykończenie posadzek wg. zestawienia pomieszczeń, - nowoprojektowaną glazurę do wysokości 2,5m w kolorze białym lub jasno szarym w pom. nr 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, - wymianę okien na EI w pom. nr 2 ,17, 24, 25, - zdjęcie okładziny z paneli ściennych w pom. nr 23, - miejscowe obudowanie kanałów wentylacyjnych płytą gk, - wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej podposadzkowej na parterze w budynku wraz z podejściami do nowoprojektowanych urządzeń wraz z podłączeniem istniejących pionów, - doprowadzenie instalacji wody do projektowanych urządzeń, - montaż po obwodzie zewnętrznym budynku "daszków" z płyty warstwowej o szer. 80 cm i odporności EI jako oddzielenie poziome w zamian za brak pasów międzykondygnacyjnych, - pasy oddzielenie ppoż z wełny mineralnej na elewacji, - montaż nowych opraw oświetleniowych, - montaż wentylacji ze wspomaganiem mechanicznym, - ułożenie ze spadkiem chodnika przed wejściem głównym, - wyburzenia ścianek działowych, - miejscowe zmurowania istniejących otworów drzwiowych wewnętrznych, - wyposażenie budynku, - budowę altany, - montaż ławek i koszy na śmieci, - ustawienie prefabrykowanego grilla zewnętrznego. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot składają się: - projekt budowlany, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot, - przedmiar robót,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45111300-1,
45310000-3,
45332200-5,
45332300-6,
45421000-4,
45431000-7,
45442100-8,
45450000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT340024.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 418230.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.