eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Białystok: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 348541 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w asortymencie i szacunkowych ilościach jak w załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowy formularz cenowy. 2. Wskazanie przez Zamawiającego przykładowych znaków towarowych artykułów biurowych w niektórych pozycjach szczegółowego formularza cenowego oznacza, że Wykonawca może zaproponować artykuł równoważny w stosunku do artykułów, które wskazał Zamawiający w szczegółowym formularzu cenowym. W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca ma obowiązek udowodnić, że zaproponowany przez niego produkt posiada cechy jakościowe i użytkowe nie gorsze niż produkt wskazany przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu próbki oferowanych zamienników wraz ze szczegółowym opisem oferowanego towaru(charakterystyką). Niedostarczenie próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 uPzp. Próbki muszą być opisane tj. posiadać numer pozycji zgodny ze szczegółowym formularzem ofertowym. 3. Realizacja zamówienia przebiegać będzie sukcesywnie w miarę potrzeb na podstawie częściowych zamówień składanych przez zamawiającego. 4. Koszt i ryzyko dostawy przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zapewni takie opakowanie, jakie będzie konieczne dla zapobieżenia uszkodzeniu lub pogorszeniu jakości artykułów biurowych w czasie transportu do miejsca przeznaczenia wskazanego przez zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatel sp.j., ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65038,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61164,55

  • Oferta z najniższą ceną: 61164,55 / Oferta z najwyższą ceną: 64769,18

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych i papierniczych tj. produktów powszechnie dostępnych (pospolitych, masowych, łatwo dostępnych, gdzie występuje brak jakichkolwiek utrudnień w dostępie do tego typu produktów), o ustalonych standardach jakościowych (chodzi o średni standard tj. nie występuje potrzeba szczegółowego opisu podstawowych elementów przedmiotu zamówienia, gdyż są one znane przeciętnemu użytkownikowi). Produkty wymienione w załączniku nr 2 (szczegółowy formularz cenowy) wskazują na powtarzalny i typowy charakter rzeczy będących przedmiotem dostaw, odpowiadają one przeciętnym a nie specyficznym wymaganiom (normom). Wartość zamówienia została oszacowana na kwotę 65 038,15 zł netto a tym samym jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 tj. wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 193 000 euro dla dostaw). Zaproszenie do złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu zostało skierowane do 5 (pięciu) wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.