eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa mebli medycznych i sprzetu medycznego w zestawach 1-18 numer sprawy 3/SZ/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Koszalin: Dostawa mebli medycznych i sprzetu medycznego w zestawach 1-18 numer sprawy 3/SZ/09
Numer ogłoszenia: 348246 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli medycznych i sprzetu medycznego w zestawach 1-18 numer sprawy 3/SZ/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych i sprzętu medycznego dla JW. 1223 w Koszalinie zgodnie z zadaniami od 1 do 18..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 38.41.20.00 - Termometry 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.11.44.00 - 33.11.44.00 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 33.14.17.10 - Kule 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem 39.71.11.30 - Chłodziarki 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że: 1. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 19); 3. złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 20); 4. złożą oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 21); Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 19); 3. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 20). 4. oświadczenie o spełnieniu art.22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 21) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ:można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (budynek 1, KANCELARIA 221) lub pocztą, po złożeniu/przesłaniu wniosku, lub na stronie internetowej www.przetargi.army.mil.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 08:45, miejsce: Oferty należy składać w terminie do dnia 19.10.2009r. do godziny 8.45 osobiście w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria jawna JW. 1223 w godzinach 8.00 -10.00 lub pocztą ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WÓZEK INWALIDZKI - 2 SZTUKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WÓZEK INWALIDZKI - 2 SZTUKI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OTOSKOP - 1 KOMPLET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OTOSKOP - 1 KOMPLET.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TERMOMETR 1 KOMPLET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMOMETR 1 KOMPLET.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CIŚNIENIOMIERZ ELEKTRYCZNY - 2 KOMPLETY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CIŚNIENIOMIERZ ELEKTRYCZNY - 2 KOMPLETY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: STETOSKOP LEKARSKI, INTERNISTYCZNY - 5 SZTUK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STETOSKOP LEKARSKI, INTERNISTYCZNY - 5 SZTUK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: BATERIA DO LIFELINE AED - 3 SZTUKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BATERIA DO LIFELINE AED - 3 SZTUKI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.40.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: NOZYCZKI RATOWNICZE 10 SZTUK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOZYCZKI RATOWNICZE 10 SZTUK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: AMPULARIUM - 10 SZTUK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AMPULARIUM - 10 SZTUK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZESTAW SZYN KRAMERA -3 KOMPLETY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW SZYN KRAMERA -3 KOMPLETY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KULE ŁOKCIOWE - 20 SZTUK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KULE ŁOKCIOWE - 20 SZTUK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: LAMPA DIAGNOSTYCZNA - 2 SZTUKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LAMPA DIAGNOSTYCZNA - 2 SZTUKI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: MEBLE MEDYCZNE - 3 KOMPLETY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MEBLE MEDYCZNE - 3 KOMPLETY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ŁOZKO WIELOFUNKCYJNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE - 1 SZTUKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁOZKO WIELOFUNKCYJNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE - 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: KRZESEŁKO TRANSPORTOWE - 2 SZTUKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KRZESEŁKO TRANSPORTOWE - 2 SZTUKI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: DESTYLARKA WODY - 1 SZTUKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DESTYLARKA WODY - 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: WITRYNA CHŁODNICZA - 1 SZTUKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WITRYNA CHŁODNICZA - 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: WÓZEK MEDYCZNY FUNKCYJNY, MODEL PODSTAWOWY WK-40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WÓZEK MEDYCZNY FUNKCYJNY, MODEL PODSTAWOWY WK-40.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZESTAW TLENOWY NA WÓZKU - 1 SZTUKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW TLENOWY NA WÓZKU - 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.