eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie robót związanych z termomodernizacją Żłobka nr 9 w Warszawie przy ul. Sanockiej 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-14

POZYCJA 34752

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie robót związanych z termomodernizacją Żłobka nr 9 w Warszawie przy ul. Sanockiej 7

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Żłobków m. st. Warszawy, do kontaktów: Radosław Poniatowski, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5652350, fax +48 22 8450714, e-mail: zespol.zlobkow@warszawa.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót związanych z termomodernizacją Żłobka nr 9 w Warszawie przy ul. Sanockiej 7. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: - demontaż istniejącej stolarki okiennej i wymiana na nową w części budynku - naprawę tarasów, opasek - modernizację dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego i obróbek blacharskich - docieplenie elewacji - ocieplenie stropodachu - obróbki blacharskie - położenie gresu na tarasach - wymianę osłon ażurowych drewnianych - demontaż istniejących instalacji wody, zimnej, ciepłej i cyrkulacji - montaż nowej instalacji CUW wraz z armaturą (woda zimna, woda ciepła), - montaż instalacji p.poż. - demontaż istniejących grzejników i armatury oraz instalacji - montaż nowej instalacji C.O. wraz z armaturą. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Żłobek nr 9, Warszawa, ul. Sanocka 7. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro, poniżej 5 000 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: 1) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (2000-2004) przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (związane w wykonaniem prac ociepleniowych w budynku) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości wynoszącej minimum 250 000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (referencje od poprzednich zamawiających) ich należyte wykonanie oraz potencjał techniczny: dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1) dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania powyższego zamówienia - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 1 osoba do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Udzielą na przedmiot zamówienia gwarancji wynoszącej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru wykonanych robót. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń określonych poniżej w następujący sposób: Liczba wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (w tym dotyczących wykonania prac ociepleniowych budynków oraz o wartości wynoszącej minimum 250 000,00 zł - za każdą wykonaną robotę 2 pkt. Do złożenia oferty zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy uzyskają największą liczbę punktów, jednak w ilości nie większej niż 5 wykonawców. W przypadku uzyskania przez wykonawców takiej samej liczby punktów, o zaproszeniu do złożenia oferty decydować będzie kolejność złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Kserokopia polisy ubezpieczeniowej OC lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (2000-2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wskazanie co najmniej 1 pracy (dot. prac ociepleniowych budynków i wartości co najmniej 200 000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencje od poprzednich zamawiających), ich należyte wykonanie 7. Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz aktualne zaświadczenia tych osób z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania wniosku przez spółkę cywilną do wniosku należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić wykonawcę - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych. Dokument pełnomocnictwa powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 2) zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań 3) złożenie wniosku wspólnie 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Każdy wykonawca ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt. 1 oraz dokumenty wymienione w pkt. 2, 3, 4. Pozostałe dokumenty i oświadczenie przedkłada ustanowiony wykonawca - pełnomocnik jako wspólne. Ocena spełniania warunków będzie następowała przy uwzględnieniu łącznego spełniania warunków. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2, 3, 4a), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę we wniosku części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć osobie trzeciej (podwykonawcy). Forma złożenia dokumentów 1. Dokumenty, wymienione w ogłoszeniu należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) przez wykonawcę składającego wniosek (par. 5 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 91 poz. 817) 2. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób (par. 5 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy). Upoważnienie do podpisywania wniosku należy dołączyć do wniosku w formie oryginału, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub załączonych dokumentów. W przypadku przedłożenia upoważnienia musi być ono w formie oryginału podpisanego przez osoby upoważniające, w przypadku kopii musi ona być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu. Wniosek składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Wykonawca sporządza 1 egzemplarz dokumentów tworzących wniosek z dołączonymi do niego dokumentami. Wniosek musi być napisany w języku polskim pismem maszynowym lub pismem technicznym drukowanym niezmywalnym atramentem. Wniosek wraz z dołączonymi do niego dokumentami musi być podpisany na każdej zapisanej stronie przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opatrzone pieczątkami imiennymi. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony wniosku (włącznie z załącznikami) był ponumerowane, a następnie zszyte lub oprawione w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek kartki. Wniosek powinien być opakowany i oznakowany w następujący sposób: 1) Wniosek należy składać w nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający bezśladowe otworzenie (np. podpisana na wszystkich połączeniach). Koperta winna być opatrzona napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na "Wykonanie robót związanych z termomodernizacją Żłobka nr 9 przy ul. Sanockiej 7" oraz nazwą i siedzibą wykonawcy. W przypadku złożenia wniosku po upływie terminu zamawiający odeśle wniosek bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wnoszenie protestów. Zaleca się, aby wykonawcy składali wnioski wraz z wymaganymi dokumentami na wzorach opracowanych przez zamawiającego. Ww. wzory zostaną udostępnione wykonawcy na jego wniosek w formie pisemnej lub elektronicznej. Zamawiający informuje, iż do oceny spełnienia warunków przez wykonawców stosować będzie odpowiednio przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz dotyczące odrzucenia oferty. O wykluczeniu wykonawcy lub odrzuceniu wniosku zamawiający poinformuje wykonawców niezwłocznie po złożeniu wniosków, przed wysłaniem zaproszeń do udziału w przetargu ograniczonym do wykonawców spełniających warunki. Zamawiający stosować będzie również odpowiednio przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 26 ust. 3.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.