eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół z terenu Gminy Grodziczno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3471 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Grodziczno: Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół z terenu Gminy Grodziczno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 357582-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzicznie; Adres: Grodziczno 17A; 13-324 Grodziczno; Telefon: /056/ 47 293 27; Fax: /056/ 47 293 27 Adres e-mail: gops_grodziczno@interia.pl; Adres strony internetowej: www.gops.grodziczno.biuletyn.net Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:15 do 15:15.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno, krajowy numer identyfikacyjny 87714202530000, ul. Grodziczno  , 13324   Grodziczno, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 564 729 126, faks 564 729 106, e-mail ug@grodziczno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gops.grodziczno.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół z terenu Gminy Grodziczno

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.321.37.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych i zespołów szkół z terenu Gminy Grodziczno, we wszystkie dni pracy poszczególnych szkół, z wyjątkiem świąt, ferii, wakacji oraz innych dni, o których wcześniej poinformują dyrektorzy szkół. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części: Część 1 - Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Nowym Grodzicznie; Część 2- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Mrocznie; Część 3 - Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Zwiniarzu; Część 4 - Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Zajączkowie; Część 5 - Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Boleszynie. 2. Posiłki obiadowe powinny być przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku poz. 594 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016r. poz. 1154). W przypadku nowelizacji w/w rozporządzenia obowiązywać będą nowe przepisy. Wykonawca winien realizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami za cenę posiłku zaproponowaną w ofercie. 2.1 Posiłek obiadowy z uwzględnieniem zmianowości winien składać się w ciągu jednego tygodnia z następujących zestawów: * dwa razy w tygodniu zupa (400ml.) z wkładką (mięso - 100g) podana z pieczywem bez ograniczeń ilościowych., owoc; *dwa razy w tygodniu drugie danie: mięso (150g); surówka lub marchewka gotowana lub buraczki wiórki (100g), ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron (200g), kompot (200 ml.); owoc; * co najmniej raz w tygodniu porcja ryby -filet bez ości (150g), ziemniaki (200g), surówka (100g), kompot (200 ml), owoc. 2.2 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę aby zapewnił różnorodność dostarczanych owoców, conajmniej trzy lub więcej różnych owoców w posiłkach obiadowych w tygodniu. 3.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę aby zapewnił różnorodność dostarczanych posiłków obiadowych z zachowaniem normy kaloryczności. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu dwóch tygodni. 4. Szacowana liczba posiłków dziennie dla wszystkich części przedmiotu zamówienia - maksymalnie do 242 posiłków: ?Dla części nr 1 szacowana liczba posiłków dziennie to 91 posiłki; ?Dla części nr 2 szacowana liczba posiłków dziennie to 55 posiłków; ?Dla części nr 3 szacowana liczba posiłków dziennie to 42 posiłki; ?Dla części nr 4 szacowana liczba posiłków dziennie to 40 posiłków; Dla części nr 5 szacowana liczba posiłków dziennie to 14 posiłków. 4.1 Może ona ulec zmianie (zmniejszeniu) w trakcie realizacji umowy, w zależności od liczby wydanych decyzji przyznających posiłek w szkole przez Kierownika GOPS. Zmiany ilości posiłków zgłaszane będą przez pracownika GOPS telefonicznie oraz elektronicznie. 4.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej niż 30% wskazanej w pkt. 4 ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu ze strony Wykonawcy. 4.3 Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do zmiany ilości dostarczanych posiłków obiadowych do danej szkoły podstawowej lub zespołu szkół (zwiększenia / zmniejszenia). 5. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za jeden posiłek pomimo zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych gorących posiłków nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. Zmiana ilości zamawianych posiłków nie wymaga zmiany umowy. 6. Posiłki należy dostarczyć do szkół na terenie Gminy Grodziczno: 1) Zespołu Szkół w Nowym Grodzicznie, Nowe Grodziczno 83, 13-324 Grodziczno; 2) Zespołu Szkół w Mrocznie, Mroczno 22A, 13-324 Grodziczno; 3) Szkoły Podstawowej w Boleszynie, Boleszyn 12B, 13-324 Grodziczno; 4) Szkoły Podstawowej w Zwiniarzu, Zwiniarz 4A, 13-324 Grodziczno; 5) Szkoły Podstawowej w Zajączkowie, Zajączkowo 21A, 13-324 Grodziczno. 7. Zamawiający zastrzega sobie u Wykonawcy możliwość wykupienia posiłków przez innych uczniów, nie objętych dożywianiem, w cenie podanej w ofercie przetargowej. 8. Wykonawca winien dostarczyć gorące posiłki w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach z blachy nierdzewnej, zapewniających odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne oraz powinien posiadać pojazd dostosowany do przewozu posiłków dopuszczony przez SANEPID. 9. Przygotowane przez Wykonawcę posiłki będą dowożone i dostarczane do stołówek/ punktów wydawania posiłków, własnym transportem Wykonawcy na jego koszt w ilości zgodnej z zamówieniem Zamawiającego na dany dzień, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia gorących posiłków do danej szkoły podstawowej lub zespołu szkół wraz z zastawą stołową składającą się (w miarę potrzeby): z talerza głębokiego, z talerza płaskiego (mogą to być naczynia jednorazowe ), sztućców /łyżka, widelec, nóż (nie mogą to być sztućce jednorazowe). Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do zmiany decyzji dotyczącej zastawy stołowej. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania każdorazowo do GOPS w Grodzicznie oraz dyrektorów szkół jadłospisu na każdy kolejny tydzień dożywiania. Jadłospis winien być podpisany przez osobę do tego upoważnioną. Jadłospis należy dostarczać w formie pisemnej najpóźniej do czwartku każdego tygodnia, przed rozpoczęciem jego realizacji (załącznik nr 2 do umowy). Wykonawca winien zaproponować jadłospis zgodny z rozporządzeniem ministra zdrowia (Dz. U. 2016 poz. 1154) w skali jednego tygodnia. 12. Wykonawca zobowiązany jest również prowadzić "Ewidencję dostarczanych posiłków" (załącznik nr 1 do umowy) i przekładać ją do podpisu dyrektorom szkół lub osobom przez nich upoważnionych w każdym dniu dostawy. Ewidencja dostarczanych posiłków podpisana przez dyrektora szkoły lub osobę przez niego upoważnioną stanowi potwierdzenie daty, godziny oraz ilości dostarczonych posiłków. 13. Dostarczenie gorących posiłków winno następować każdego dnia do godz. 10,00, za wyjątkiem świąt, ferii, oraz dni, o których wcześniej poinformują Dyrektorzy poszczególnych jednostek. Miejsce dostarczenia gorących posiłków należy uzgodnić z Dyrektorem danej szkoły podstawowej lub zespołu szkół. 14. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych. Po spożyciu posiłków przez uczniów Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych naczyń i sztućców. 15. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za cały proces zamówienia, przygotowania i dostarczenia posiłków do szkół oraz pobrania próbek i przechowywania ich zgodnie z przepisami SANEPIDU. 17. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim korzystającym z posiłków dostarczanych przez Wykonawcę. 18. Zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 19. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum jednej osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks prascy ( Dz. U. z 2016r. poz. 1666 ). 19.1. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy osób wykonujących czynności: przyrządzania, przygotowywania, gotowania potraw, dań, zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania kuchni oraz odpowiedniej jakości przygotowywanych potraw. 19.2. Osoba winna być zatrudniona co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby i poinformowania Zamawiającego o tej zmianie. 19.3 W celu potwierdzenia zatrudnienia wyżej wskazanej osoby Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na wezwanie Zamawiającego oświadczenia, że w trakcie realizacji zamówienia uczestniczyć będzie osoba zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. W przypadku konieczności zmiany zatrudnionej osoby Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 19.4 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w pkt. 19.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia wyżej wskazanych wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia 19.5 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonującej wskazane w punkcie 19.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności, której dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. b)potwierdzoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy wyżej wskazane oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracownika). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania 19.6 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 19.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 5 ust. 9 umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w pkt. 19.1 czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55322000-3, 55524000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Nowym Grodzicznie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT67828.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"BAR-DISCO" Robert Guzowski,  robert_guzowski@wp.pl,  ul. Armii Krajowej 5 ,  09-204,  Rościszewo,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59190.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59190.04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65782.99
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Mrocznie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT40995.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"BAR-DISCO" Robert Guzowski,  robert_guzowski@wp.pl,  ul. Armii Krajowej 5,  09-204,  Rościszewo,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35774.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35774.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39758.95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Zwiniarzu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT31305.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"BAR-DISCO" Robert Guzowski,  robert_guzowski@wp.pl,  ul. Armii Krajowej 5,  09-204,  Rościszewo,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27318.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27314.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30361.38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Zajączkowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29814.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"BAR-DISCO" Robert Guzowski,  robert_guzowski@wp.pl,  ul. Armii Krajowej 5,  09-204,  Rościszewo,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26017.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26017.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28915.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Boleszynie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10435.19
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"BAR-DISCO" Robert Guzowski,  robert_guzowski@wp.pl,  ul. Armii Krajowej 5,  09-204,  Rościszewo,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9106.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9106.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10120.46
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.