Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-03
Ciężkowice: Obsługa oczyszczalni i kanalizacji sanitarnej w Bogoniowicach i Ciężkowicach
Numer ogłoszenia: 346889 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ciężkowicach , ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie, tel. 14 6510051, faks 14 6510944.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug@ciezkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa oczyszczalni i kanalizacji sanitarnej w Bogoniowicach i Ciężkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa -oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacyjną długości 14 km i czterema przepompowniami w Ciężkowicach -oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacyjną długości 7,4 km i dwiema przepompowniami w Bogoniowicach -pobieranie w okresie administrowania płatności za zrzut ścieków według stawek określoną Uchwałą Rady Miejskiej w Ciężkowicach - przeprowadzanie bieżących remontów i konserwacji na sieci kanalizacyjnej zgodnie z zasadami technicznej eksploatacji -przeprowadzanie na bieżąco przeglądu przyłączy kanalizacyjnych w celu wyeliminowania wód opadowych do kanalizacji sanitarnej -usuwanie awarii urządzeń odbierających ścieki oraz przywracanie do stanu pierwotnego terenu na którym wystąpiła awaria -utrzymywanie na oczyszczalniach ścieków efektów technologicznych oraz informowanie na bieżąco Zamawiającego o wynikach badań kontroli jakości zrzucanych ścieków -przeprowadzanie bieżących remontów i konserwacji na oczyszczalniach ścieków zgodnie z zasadami technicznej eksploatacji -utrzymanie zgodnie z obowiązującymi normami ścieków na wyjściu z oczyszczalni Każde nowe przyłącze kanalizacyjne uzgodnić z Zamawiającym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki formalne stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 4), 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 upzp 1.3. spełniają warunki materialne potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 2) i 3), w tym w szczególności następujące minimalne warunki kwalifikacyje: a)w ciągu ostatnich trzech lat wykonywali usługi o podobnym charakterze jak zakres zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty wymienione w specyfikacji - załączone do oferty, przy czym: a) ocena spełnienia warunków formalnych, o których mowa w pkt 1 ust 1.1. dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 3, upzp, którego zgodność ze stanem faktycznym będzie badana w następujący sposób: - uprawnienia wykonawcy do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie kopii dokumentu rejestrowego - zapis w dokumencie powinien potwierdzać uprawnienia. b) ocena spełnienia warunków potwierdzających zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia, określonych w pkt 1, ust. 1.2., 1.3. dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w trybie art. 22 ust. 1 upzp, którego zgodność ze stanem faktycznym będzie badana w następujący sposób: - posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w świadczeniu usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia - ocena spełnienia będzie dokonywana na podstawie wykazu usług o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia z ostatnich trzech lat..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z następującymi dokumentami: a) Oświadczenie, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - Załącznik nr 3 do SIWZ; b) Oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ; c) Oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ; d) Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ; e) Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ i że przyjmuje je bez zastrzeżeń - Załącznik nr 1 do SIWZ; f) Oświadczenie , że oferent uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę - Załącznik nr 1 do SIWZ; g) Zaświadczenie /kopia potwierdzona za zgodność/ z właściwego organu rejestrowego, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; h) Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami (podatki lokalne, Urząd Skarbowy) - Załącznik nr 3 do SIWZ; i) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne - Załącznik nr 3 do SIWZ; j) Wykaz usług o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia z ostatnich trzech lat - Załącznik nr 4 do SIWZ; ł) Podpisany projekt umowy - Załącznik nr 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciężkowice
ul. Tysiąclecia 19
33-190 Ciężkowice, pok. nr 31.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Ciężkowice ul. Tysiąclecia 19 33-190 Ciężkowice, pok. nr 26 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.