To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Lublin: Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin- VIII części
Numer ogłoszenia: 346832 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220778 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin- VIII części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przygotowanie projektu graficznego gadżetów; 2) przedstawienie Zamawiającemu próbek kolorów i materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy oraz wykonanie i dostarczenie wszystkich prototypów gadżetów wykonywanych w ramach umowy; 3) wykonanie zaakceptowanych przez Zamawiającego gadżetów promocyjnych z uwzględnieniem ewentualnych uwag i zastrzeżeń do przedłożonych prototypów; 4) dostawę gadżetów w miejsce wskazane przez Zamawiającego. część 1: Pamięć USB - rotator pendrive USB, błyszcząca metalowa obudowa, rotacyjnie wysuwające się ramię pendriva do podłączenia do portu USB w kolorze czerwonym. Długość 47 mm ?3 mm, szerokość 19 mm ?3 mm. Trwały nadruk dowolną metodą, obustronny, full-kolor. Kółko w rogu pendriva do mocowania smyczy. Opakowanie magnetyczne białe wypełnione pianką z wycięciem dopasowanym do pendriva; pojemność 4 i 8 GB; każdy pendrive ze smyczą o szerokości 15 mm - karabińczyk, złączka, odczepiana linka na komórkę, nadruk jednostronny, sublimacja gazowa. Ilość: 300 szt. - w tym 150 sztuk z nadrukiem w j. polskim 4 GB i 150 szt. w j. angielskim 8 GB. Nadruk- logo promocyjne Lublina i logotyp unijny.Wysuwane ramię pendriva w kolorze czerwonym; część 2: Pyta DVD z nadrukiem i okładką - płyta DVD - trwały nadruk full-kolor metodą sitodruku; okładka - pudełko slim z przezroczystym tyłem - 250 szt. oraz koperta foliowa z klapką i z paskiem samoprzylepnym - 250 szt. Ilość: 500 szt. część 3: Apaszka - 100% jedwabiu naturalnego, ręcznie rysowana, wykończenie niestrzępiące się. Mix wzorów do wyboru przez Zamawiającego po przedstawieniu wzornika. Wykonanie i wszycie metki firmowej w rogu apaszki z kolorowym logo Lublina. Pudełko na apaszkę z kolorowym nadrukowanym logotypem unijnym lub oznakowanym logotypem unijnym metodą tłoczenia lub graweru. Ilość: 30 szt. w rozmiarze 90 x 90 cm i 30 szt. w rozmiarze 26-30 x 130 cm. część 4: Spinki do mankietów - komplet spinek do mankietów (2 szt.) wykonanych ze srebra o próbie: 925, waga do 11 g. Jeden wzór do wyboru przez Zamawiającego z trzech przedstawionych wzorów spinek. Komplet zapakowany w pudełko, wyściełane wewnątrz. Na wierzchu pudełka logo promocyjne Lublina nadrukowane w kolorze lub wytłoczone, na spodzie pudełka logotyp unijny nadrukowany w kolorze lub wytłoczony. Ilość: 60 kompletów. część 5: Wizytownik - wizytownik wykonany ze skóry naturalnej, otwierany na pół, wyposażony w jedną obszerną kieszonkę na wizytówki, w drugiej części płaskie kieszonki. Tłoczenie logo promocyjnego Lublina z przodu, logotyp unijny tłoczony z tyłu lub nadrukowany w kolorze na opakowaniu. Kolor skóry: czarny. Kształt prostokątny - 10,5 ?5 mm x 7 ?5 mm x 1 cm ?5mm. Opakowanie na wizytownik. Ilość: 100 szt. część 6: Portfel - portfel wersja damska i męska, wykonany ze skóry naturalnej, otwierany, wyposażony w zapinane na zatrzask lub zamek miejsce na bilon, 2 przegródki na banknoty, min. 5 miejsc na karty kredytowe, kieszonka na dokumenty. Tłoczenie logo promocyjnego Lublina z przodu, logotyp unijny tłoczony z tyłu lub nadrukowany w kolorze na opakowaniu. Kolor skóry: czarny. Wersja damska i męska z tym samym znakowaniem. Opakowanie na portfel. Ilość: wersja damska - 35 szt., wersja męska - 65 szt. część 7: Notes - notes w formacie A5 wykonany z tworzywa sztucznego, otwierany, kolor czarny, przybliżone wymiary: 22,7x17,4x1 cm. Wewnątrz, na lewej stronie kieszonka na wizytówki, na prawej przymocowany blok 15-kartkowy w linie lub w kratkę. Pośrodku wewnętrznego zgięcia, u góry szlufka na długopis. Znakowanie notesu logo Lublina i logotypem unijnym. Dopuszczone formy znakowania: - logo Lublina i logotyp unijny trwale nadrukowane na tkaninie notesu, obustronne, full kolor - grawer logo Lublina na metalowym zapięciu na przodzie okładki i nadruk full kolor logotypu unijnego na pierwszej stronie bloku kartkowego Ilość: 350 szt. część 8: Długopis - długopis metalowy w kolorze srebrnym, metal powlekany (matowy), z chromowanymi elementami, wkład niebieski, mechanizm automatyczny wciskany, trwały nadruk kolorowy obustronny, długość 13,5 cm ?3 mm, opakowanie foliowe na każdym długopisie. Logo promocyjne Lublina i logotyp unijny nadrukowany na długopisie. Ilość: 200 szt. - wersja polska, 150 szt. - wersja angielska.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane w ramach projektu Promocja Inwestycyjna Lublina współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pamięć USB
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IDEA STUDIO S.C Magdalena Szymala Marek Skowronek, ul. Liliowa 11, 20-827 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10487,8 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10697,31
Oferta z najniższą ceną: 10697,31 / Oferta z najwyższą ceną: 13776,62
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część 2: Pyta DVD z nadrukiem i okładką
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
- Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1991,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1602,94
Oferta z najniższą ceną: 1602,94 / Oferta z najwyższą ceną: 3690,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: część 3: Apaszka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU REMAR Mariusz Matuszewski, Dąbrowica 168, 21-008 Tomaszowice, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4920,00
Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5790,84
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: część 4: Spinki do mankietów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
- Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6224,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5898,10
Oferta z najniższą ceną: 5898,10 / Oferta z najwyższą ceną: 13370,10
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: część 5: Wizytownik
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- acme Agencja Reklamowa Karolina Osierda, ul. Łakowa 18, 43-332 Pisarzowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3444,00
Oferta z najniższą ceną: 3444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6788,37
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: część 6: Portfel
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
- VIP Artur Sienkiewicz Krzysztof Wójcik, ul. Biedronki 3/20, 20-543 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6817,89
Oferta z najniższą ceną: 6817,89 / Oferta z najwyższą ceną: 10001,01
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: część 7: Notes
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU REMAR Mariusz Matuszewski, Dąbrowica 168, 21-008 Tomaszowice, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6829,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5910,77
Oferta z najniższą ceną: 5910,77 / Oferta z najwyższą ceną: 9557,10
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: część 8: Długopis
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IDEA s.c Magdalena Szymala Marek Skowronek, ul. Liliowa 11, 20-827 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 873,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1287,20
Oferta z najniższą ceną: 1057,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4870,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Produkcja i dostawa materiałów konferencyjnych na konferencję dotyczącą interwencji LEADER
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych.
- Wykonanie i dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji i Rynku Pracy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.