eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radgoszcz › Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Publicznych w Luszowicach (Gmina Radgoszcz) realizowanych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 - ETAP II - sprawa znakBI-3410/185/10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Radgoszcz: Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Publicznych w Luszowicach (Gmina Radgoszcz) realizowanych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 - ETAP II - sprawa znak: BI-3410/185/10
Numer ogłoszenia: 346782 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310096 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radgoszcz, pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Publicznych w Luszowicach (Gmina Radgoszcz) realizowanych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 - ETAP II - sprawa znak: BI-3410/185/10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Oświetlenie terenu - wykonanie oświetlenia kompleksu boisk sportowych tj. wykonanie wewnętrznej linii zasilającej (na terenie Zespołu Szkół Publicznych w Luszowicach), montaż tablicy TRS, wykonanie linii zasilającej oraz montaż słupów i lamp oświetleniowych, częściowe wykonanie oświetlenia parkowego polegające na wykonaniu fundamentów pod projektowane słupy oświetlenia parkowego oraz wykonaniu linii zasilającej wraz z wprowadzeniem kabla do zabudowanych fundamentów slupów (bez nacinania wraz z odpowiednimi zapasami). Pozostały zakres robót związanych z budową oświetlenia parkowego zostanie wykonane w następnym etapie robót. Poszczególne parametry kabli, minimalnych urządzeń tablicy TRS oraz parametrów słupów i lamp oświetleniowych podane zostały w dokumentacji projektowej, oraz w Przedmiarze Robót. Zamawiający wymagał będzie również zagospodarowania terenu nad wykonywanymi liniami zasilającymi poprzez odbudowę istniejącej nawierzchni z kostki brukowej. Ilości robót związanych z rozbiórką oraz odbudową nawierzchni podano w Przedmiarze Robót. Koszt opłaty przyłączeniowej związanej z wykonaniem przyłącza dla oświetlenia kompleksu boisk pokrywać będzie Wykonawca Robót. 2. Wykonanie drogi dojazdowej oraz placu - wykonanie drogi dojazdowej oraz placu tj. roboty ziemne, montaż krawężników (w tym elementów palisadowych), wykonanie warstw podbudowy oraz ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm. Zakres robót związanych z wykonywaniem drogi i placu oraz poszczególne (minimalne właściwości materiałów) podano szczegółowo w dokumentacji projektowej oraz Przedmiarze Robót. 3. Wykonanie nawierzchni chodników i placów - wykonanie nawierzchni chodników i placów dla pieszych polegającą na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm na warstwie podsypki cementowo - piaskowej; (obrzeża oraz podbudowę zasadniczą zobowiązany jest wykonać Wykonawca I -go etapu robót). Zakres robót związanych z wykonywaniem drogi i placu oraz poszczególne (minimalne właściwości materiałów) podano szczegółowo w dokumentacji technicznej oraz Przedmiarze Robót. 4. Ogrodzenie terenu - wykonanie ogrodzenia kompleksu boisk sportowych (boiska do piłki nożnej, boiska wielofunkcyjnego oraz kortu do tenisa ziemnego). Ze względu na brak wystarczającej ilości środków finansowych Zamawiający zrezygnował z wykonywania ogrodzenia o wysokości 6 m w takim zakresie jak szczegółowo przedstawiono w dokumentacji technicznej. Planowane jest wykonanie ogrodzenia o wysokości około 4,20 m (prefabrykowana podmurówka wysokości około 25 cm w tym około 5 cm wpuszczona w podłoże oraz siatka o wysokości 4 m). Minimalne właściwości poszczególnych elementów ogrodzenia (szerokości przęseł ogrodzeniowych, słupków, siatki drutu naciągowego, oraz furtek i bram wjazdowych, sposób zabezpieczenia przed korozją wraz z kolorem szczegółowo zostały podane w Przedmiarze Robót. Szczegółowy plan rozmieszczenia poszczególnych przęseł ogrodzeniowych w nawiązaniu do wykonanego projektu ogrodzenia (rozmieszczenie poszczególnych przęseł, lokalizację słupków pośrednich, podporowych oraz narożnych) Zamawiający przedstawi przy przekazaniu placu budowy. 5. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do wydzielonego zaplecza sanitarno - szatniowego z przeznaczeniem dla użytkowników kompleksu boisk. Zamawiający będzie wymagał wykonania robót zgodnie ze szczegółowym rysunkiem podjazdu dla osób niepełnosprawnych, oraz wykonania okładziny z płytek ceramicznych (gres) części nadziemnych ścian podjazdu, gzymsów (boki i część górna), oraz wykonania remontu (wymiany) istniejącej okładziny schodów. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w projekcie budowlano - wykonawczym. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 1 do 5 stanowią załączniki: ZAŁ. NR 1 DO SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ZAŁ. NR 2 DO SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ZAŁ. NR 3 DO SIWZ - Dokumentacja projektowa ZAŁ. NR 4 DO SIWZ -Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 1 do 5: - na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m.in.: - Urządzić zaplecze robót, - Zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, - Zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, - Pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą, - Pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), - Prace przygotowawcze, odtworzeniowe i porządkowe, - Przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, - Inne prace i usługi niezbędne do wykonania zamówienia. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w miejscu, gdzie wykonane będą prace. Miejsce realizacji zamówienia: Luszowice (dz. nr ewid. 1640/1, 1640/3, 1641/1, 1642, 1643/1), Gmina Radgoszcz, powiat dąbrowski, województwo małopolskie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KORTINA SPÓŁKA Z O.O., UL. KOLISTA 25, 40-486 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409836,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 472916,33

  • Oferta z najniższą ceną: 472916,33 / Oferta z najwyższą ceną: 472916,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.