To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-17
Mińsk Mazowiecki: Wyposażenie budynku administracyjnego - siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Maz. w meble biurowe
Numer ogłoszenia: 346690 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305808 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Miński, Ul. Tadeusza Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 759 87 00, faks 25 759 87 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie budynku administracyjnego - siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Maz. w meble biurowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i rozmieszczeniem mebli biurowych w budynku administracyjnym - siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim zlokalizowanym przy ulicy Warszawskiej 214. Rodzaj, liczba a także minimalne wymagania co do wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia opisane zostały w załączniku Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Każdemu z Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia przysługuje prawo do dokonania wizji lokalnej miejsca, do którego dostarczone będzie zamówienie, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 17 listopada 2015 r. w godz. 12:00 -14:00. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wszystkim minimalnym parametrom opisanym przez Zamawiającego, być fabrycznie nowy, bezpieczny dla użytkowników, posiadać wszelkie wymagane przepisami świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, dokumentację techniczną, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i konserwacji. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona jego rozładunku, rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu a ponadto zamontuje wyposażenie tego wymagające. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.13.00 - Szafy 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe LUX Janina i Bogusław Lejman Sp. J., ul. Szczecińska 18, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108899,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 128400,00
Oferta z najniższą ceną: 103800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 268667,67
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych- Zadanie 1: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku (piaskarki) - 1szt. Zadanie 2: Zakup pługa odśnieżnego typu średniego - 1szt
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2236W Dębe Małe - Transbór - Starogród polegająca na rozbiórce istniejącego mostu oraz budowie nowego obiektu mostowego"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar w pomieszczeniach Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego.
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- Dostawa mebli biurowych do Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.