eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parzymiechy › Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów Ośrodka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Parzymiechy: Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów Ośrodka
Numer ogłoszenia: 34666 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Terapii Uzależnień od Alkoholu w Parzymiechach , ul. Częstochowska 1, 42-164 Parzymiechy, woj. śląskie, tel. 034 3189154, faks 034 3189446.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów Ośrodka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenia na rzecz Zamawiającego usług: Przygotowanie i dostarczenie oraz wydanie codziennie w ustalonych godzinach w pkt 2.2.1 SIWZ posiłków (śniadania, obiady, kolacje) dla pacjentów Ośrodka. Dostarczenie posiłków do jego siedziby i placówki w Częstochowie odpowiednim środkiem transportu i w odpowiednich termosach (gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków) wg obowiązujących przepisów, przygotowanych wg racji pokarmowych, składu i kaloryczności określonych w pkt 2.2.2. SIWZ, średnio dla 115 pacjentów w siedzibie Ośrodka i dla 10 pacjentów w Placówce Zamiejscowej Ośrodka w Częstochowie, oraz ok. 13 zup dla pacjentów Oddziału Terapeutycznego Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie. Z wykorzystaniem kuchni i stołówki Zamawiającego wraz z przejęciem dwóch pracowników Zamawiającego na zasadach i warunkach określonych w pkt 2.2.3. i 2.2.4. SIWZ. 2.2.1. Posiłki uprzednio przygotowane i dostarczone, mają być wydane codziennie w godzinach: 1) śniadania: dni powszednie: od 7.00 do7.30, w niedziele i święta: od 7.30 do 8.00; 2) obiady: dni powszednie: od 13.30 do 14.00, w niedziele i święta: od 13.00 do 13.30; 3) kolacje: dni powszednie: od 18.30 do 19.00, w niedziele i święta: od 18.00 do 18.30; 2.2.2. Posiłki mają być przygotowane wg racji pokarmowych przewidzianych dla pacjentów zakładów opieki zdrowotnej, składu i kaloryczności: 1) zawartość składników odżywczych, obejmująca wartość całodzienną, powinna wynosić: a) białko 10 - 15 % b) tłuszcze - poniżej 30 % c) węglowodany - 50 - 60 % d) poza ziemniakami, również warzywa; 2) obejmować powinny: a) chleb żytni (baltonowski) do każdego posiłku, odpowiednio: - śniadania - 20 dag, - obiad - 10 dag, - kolacja - 20 dag; b) ziemniaki : obiady - min. 30 dag, c) zupy w ilości 0,5 l, d) herbatę w ilości 0,3 l do każdego posiłku oraz ok. 10 - 20 l codziennie do OLAZA w Parzymiechach i 5 - 10 l do OLAZA w Częstochowie 3) kaloryczność posiłku całodziennego ok. 3000 kcal, 4) wartość poszczególnych posiłków w następujących proporcjach: a) śniadanie - 25 %, b) obiad - 50 %, c) kolacja - 25 %, wartości całodziennej stawki wyżywienia. 2.2.3. W siedzibie Ośrodka, Wykonawca przy dostarczeniu, podgrzewaniu i wydaniu posiłków oraz mycia / bez dezynfekcji/, korzysta z kuchni i jej urządzeń wyposażenia, oraz stołówki Zamawiającego, odpowiadając za ich stan higieniczno- sanitarny, za odpłatnością za zużytą energię elektryczną, ciepłą i zimną wodę wg ustalonego ryczałtu. W Placówce Zamiejscowej Ośrodka w Częstochowie posiłki winny być dostarczane do kuchenki oddziałowej. Zamawiający wymaga aby do Oddziału Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych w Parzymiechach dostarczane były posiłki bezpośrednio na kuchenkę oddziałową w ilości do 25 posiłków. 2.2.4. Wykonawca ma przejąć dwóch pracowników Zamawiającego do podgrzewania i wydawania posiłków w siedzibie Ośrodka, poprzez zawarcie z nimi umowy o pracę na czas określony - okres wykonania zamówienia tj. 36 miesięcy, z zapewnieniem pracownikom przejmowanym wynagrodzenia w wysokości nie niższej od uzyskanego u Zamawiającego jako pracodawcy. 2.3. Wartość i zakres Zamówienia obejmuje posiłki: 1) śniadania, obiady i kolacje dla pacjentów Ośrodka w jego siedzibie codziennie średnio dla 115 osób, 2) śniadania, obiady i kolacje codziennie dla 10 pacjentów Placówki Zamiejscowej Ośrodka w Częstochowie oraz ok. 20 porcji zup dla pacjentów Oddziału Terapii. z tym, że ilość posiłków w danym dniu zależeć będzie od ruchu chorych. tj. przyjęć i wpisów pacjentów i Zamawiający określać będzie faktyczne potrzeby na posiłki, określając ich ilość i rodzaj na dany dzień, zawiadamiając o tym Wykonawcę w ustalony z nim sposób i czasie. 2.4. Zamawiający zapewni pracownikom zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego i urządzeń sanitarno- higienicznych w miejscu z wykonania Zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonaniem Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 50 000 PLN ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN) 8.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt 11.1 SIWZ. 8.3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany w pkt 1 SIWZ, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158; z późn. zm.). 8.4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na polecenie przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na posiłki. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.2)-5) muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany w pkt 1 SIWZ. 8.7. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą; 2) zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego 3) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie unieważnione, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin od ich wniesienia. 8.8. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek Wykonawcy w przypadku: 1) wycofania przez Wykonawcę oferty przed upływem terminu składania ofert, 2) wykluczenia Wykonawcy z postępowania, 3) odrzucenie oferty Wykonawcy. 8.9. Wniosek o zwrocie wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 8.10. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: 1) odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) braku możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 4.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 4.3. Wykonawca musi wykazać, że: w okresie 24 miesięcy przed wszczęciem postępowania wykonał przynajmniej 2 zamówienia porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) warunki określone w punkcie 4.1.1.) - 2) SIWZ a) oświadczenie, wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, że spełnia warunki udziału w Postępowaniu określone w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; b) aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji, f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie objętej Zamówieniem ( przygotowanie i gotowanie, środki transportu i termosy). h) polisę ubezpieczeniową - od odpowiedzialności cywilnej. 5.2. Wymagania dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów, określonych w punkcie 5.1: 1) oświadczenie, wg wzrostu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, należy złożyć w oryginale, 2) dokumenty, określone w punkcie 5.1.1)-2) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otua.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Terapii Uzależnień od alkoholu w Parzymiechach ul. Częstochowska 1, 42-164 Parzymiechy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Terapii Uzależnień od alkoholu w Parzymiechach ul. Częstochowska 1, 42-164 Parzymiechy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.