eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa mebli i regałów do archiwum na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-17

Kraków: Zakup i dostawa mebli i regałów do archiwum na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 346320 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331240 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli i regałów do archiwum na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowych mebli oraz regałów do archiwum na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie zwanych dalej towarem, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. 2.Miejsce dostawy towaru: a.CZĘŚĆ I: Filia nr 8 MOPS, Kraków, ul. Na Kozłówce 27, w godz. 08:00 - 15:00, b.CZĘŚĆ II: archiwum, ul. Sikorki 19, 31-589 Kraków. 3.Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej dostawie z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. 4.Regały mają być skręcone i ustawione w 2 rzędach tj. 1 rząd - 15 regałów, 2 rząd - 10 regałów, skręcone bez ograniczników bocznych i tylnych z zachowaniem 80 cm odstępów między rzędami regałów (dotyczy CZĘŚCI II). 5.Wszystkie meble winny być wyposażone w zamki. Do każdego zamontowanego zamka Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć min. 3 komplety kluczy - dot. części I. 6.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 7.Z czynności odbioru dostawy zostanie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, w tym także terminy wyznaczone na usunięcie ewentualnie stwierdzonych przy odbiorze wad. 8.Zamawiający może przerwać czynności odbioru towaru w przypadku stwierdzenia wad uniemożliwiających jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, aż do czasu usunięcia tych wad. 9.W przypadku, gdy dostarczany towar posiada gwarancję producenta, Wykonawca na mocy niniejszej umowy zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji, dokumenty gwarancyjne będą przechowywane przez Wykonawcę. 10.Towar winien być fabrycznie nowy, kompletny i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem w momencie jego dostarczenia do Zamawiającego w dniu dostawy przez Wykonawcę. 11. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na oferowany towar wynosi ... miesiące od daty montażu. Gwarancja na dostarczony towar będzie zbiorcza i zostanie wystawiona przez Wykonawcę. Dokument gwarancyjny będzie zawierać datę sprzedaży oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument będzie podpisany przez osobę upoważnioną. 12. Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia wady. 13. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w ust. 11 niniejszego paragrafu, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy. 14. Zamawiający wymaga, aby każdy dostarczony i zamontowany towar został odpowiednio wypoziomowany w miejscu jego przeznaczenia. 15. Wykonawca ma obowiązek każdorazowego konsultowania z Zamawiającym wszelkich kwestii problematycznych w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 16. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się w określonych poniżej terminach: a. dostarczyć Zamawiającemu towar fabrycznie nowy oraz kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, zdatny do bezpośredniego użycia, zgodnie z przeznaczeniem w momencie jego dostawy do Zamawiającego, b. zrealizować przedmiot umowy przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej. 17. Terminy: realizacji dostawy: od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00. a. CZĘŚĆ I: do 21 dni roboczych od daty podpisania umowy, b. CZĘŚĆ II: do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 44.21.23.13 - Wsporniki 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup, dostawa i montaż szaf

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMA R. Kozakiewicz Sp. j., ul. Chorzowska 3/3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6730,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11070,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zakup, dostawa i montaż regałów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJMK Sp. z o.o., ul. Ks. Bp. Bednorza 2A-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10611,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12976,50

  • Oferta z najniższą ceną: 12976,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16082,25

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.