To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 346127 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Brzeg: Przebudowa pomieszczeń na parterze budynku Zarządu Nieruchomości Miejskich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach zadania budżetowego Zmiana sposobu użytkowania obiektu na siedzibę MOPS w Brzegu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324399-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zamawiającym jest Gmina Brzeg reprezentowana przez Burmistrza Brzegu działająca na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu w oparciu o art. 15 ust. 2 i ust. 4 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj: Dz. U. z 2015r. poz. 2164, zm. Dz.U. z 2016r. poz. 1020).
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, krajowy numer identyfikacyjny
53051784000000, ul.
ul. Robotnicza
12,
49300
Brzeg, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 169 950, faks
774 169 952, e-mail
bzp@brzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń na parterze budynku Zarządu Nieruchomości Miejskich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach zadania budżetowego Zmiana sposobu użytkowania obiektu na siedzibę MOPS w Brzegu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.IV.271.1.7.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń parteru budynku siedziby Zarządu Nieruchomości Miejskich przy ul. Chrobrego 32 dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu przy ul. Jabłkowej 5. Przebudowa pomieszczeń będzie polegała na wykonaniu robót budowlanych wykazanych poniżej, bez robót wykończeniowych tych pomieszczeń, oraz na wykonaniu wewnętrznej linii zasilającej, instalacji elektrycznej wewnętrznej, telefonicznej i internetu parteru. W ramach zadania należy wykonać następujący zakres robót: Branża budowlana: - Zamurowanie istniejących otworów, wykonanie nowych otworów w istniejących ścianach, montaż nadproży nad nowymi otworami. - Przygotowanie istniejących tynków wewnętrznych (np. przecieranie, uzupełnianie ubytków) oraz wykonaniu nowych tynków w pomieszczeniach. - Roboty posadzkowe polegające na przygotowaniu podłoża oraz położeniu warstwy wyrównującej pod nowe posadzki. - Wykonanie ścian działowych murowanych, - Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu stalowym z wypełnieniem z wełny mineralnej. Branża elektryczna: - Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej pomieszczenia. - Wykonanie tablic rozdzielczych. - Wykonanie instalacji oświetlenia pomieszczeń. - Wykonanie instalacji logicznej i telefonicznej. - Wykonanie instalacji wyrównawczej. - Wykonanie zasilania zespołu hydroforowego dla instalacji ppoż. Roboty wykonane zostaną zgodnie z dokumentacją projektową, wykonaną przez Biuro Projektowe AKAPIT, zawierającą dokumentację techniczną, opis robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiącą integralną część umowy. Lokalizacja budowy: Miasto Brzeg, działka nr: Nr 423/3, 83/1 obręb Centrum Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych -przedmiarów robót. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art.5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 poz.1409) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszym SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty "równoważne", a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót bez wyłączenia obiektu z użytkowania, do zabezpieczenia parteru budynku siedziby Zarządu Nieruchomości Miejskich przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpiecznego dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1,
45110000-1,
45320000-6,
45410000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT222809.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 239850.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Brzeskim Centrum Medycznym w celu jego modernizacji
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup sprzętu i wyposażenia do tworzonej Pracowni Digitalizacji - II postępowanie
- "Przebudowa ul. Poprzecznej"- 2 części - III postępowanie.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Odbiór i utylizacja odpadów szpitalnych z placówek Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.