eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Ubezpieczenie majątku i interesów Powiatu Jarosławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Jarosław: Ubezpieczenie majątku i interesów Powiatu Jarosławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 345948 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306802 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i interesów Powiatu Jarosławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi ubezpieczenia majątku i interesów Powiatu Jarosławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w zakresie:1)ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; 2)ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku; 3)ubezpieczenia sprzętu elektronicznego; 4) ubezpieczenia szyb od stłuczenia;5) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej;6) ubezpieczeń komunikacyjnych (AC, OC, NNW). Zamawiający wymaga: 1) ratalnej płatności składki (kwartalnie), 2) objęcia ochroną ubezpieczeniową mienia we wszystkich lokalizacjach (wyszczególnionego w załącznikach do SIWZ, z uwzględnieniem ewentualnych zmian i/lub korekt aktualizacyjnych, wprowadzonych przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu przetargu i przed wystawieniem polis ubezpieczeniowych) oraz całokształtu prowadzonej działalności przez jednostki organizacyjne, 3) przyjęcia warunków wymaganych dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń wymienionych w załącznikach do SIWZ, 4) niezmienności stawek rocznych wynikających ze złożonej oferty przez cały okres wykonania zamówienia i we wszystkich rodzajach ubezpieczeń, 5) wystawiania polis na okres krótszy niż 1 rok, uwzględniający posiadane w jednostkach umowy ubezpieczenia, z naliczeniem składki co do dnia za faktyczny okres ochrony, wg stawek rocznych zgodnych ze złożoną ofertą, bez stosowania składki minimalnej z polisy;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 1) Załącznik Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki wymagane dla poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych, 2) Załącznik Nr 2 Dodatkowe warunki wymagane ubezpieczenia; 3)Załącznik Nr 3 Wykaz pojazdów; Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 200 000 euro. W związku z funkcjonującymi ubezpieczeniami Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawierania polis ubezpieczeniowych na okres krótszy niż jeden rok - wynika to z faktu, iż jednostki posiadają aktualne polisy. W takim przypadku składka roczna będzie rozliczana co do dnia tj. za faktyczny okres ochrony oraz przy jednoczesnym braku zastosowania składki minimalnej z polisy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, ul. Stanisława Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175767,00

  • Oferta z najniższą ceną: 175767,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175767,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.