To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-05
Wrocław: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego, Zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, Zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 34591 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21971 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Wodny S.A., ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7711500, faks 71 7711510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego, Zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, Zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa produktów spożywczych z podziałem na zadania: zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3. 3.Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 20% każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 20 % wartości Umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. 5.Dostawy Produktów będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia produktów do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego. 6.Towar dostarczany przez Wykonawcę musi być: pozbawiony wad, opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania i datę przydatności do spożycia, powinien posiadać właściwe atesty, spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach. 7.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkty oznaczone w pakiecie odpowiadające normom kontroli jakości w obowiązującym systemie GMP, GHP i HACCP lub normy ISO 22000:2005 o zakresie certyfikacji: magazynowanie i dystrybucja artykułów spożywczych. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony: w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, wolny od zapachów obcych i zanieczyszczeń oraz szkodników, nieuszkodzony, zawsze świeży i zgodny z terminem ważności. 8.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu żywności - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9.Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 10.Miejscem dostawy dla każdego z zadań jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. przy ul. Borowskiej 99, 50-558 Wrocław. 11.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): opis Kod CPV Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; Świeży drób; Produkty drobiowe; Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy; 15100000-9, 15112100-7, 15131500-0, 03200000-3, 12.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 13.Zamówienie podzielone jest na trzy części, tzn. na trzy zadania: zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego, zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców. 14.Ofertą częściową jest oferta złożona na wykonanie jednego lub dwóch zadań. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie dowolnej liczby zadań lub na całość zamówienia. 15.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 16.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 18.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19.Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 20.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 21.Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odnoszący się do konkretnego zadania/konkretnych zadań. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym - opisie przedmiotu zamówienia dla konkretnego zadania/konkretnych zadań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.21.00-7, 15.13.15.00-0, 03.20.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE STANISŁAW WYSOCKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE STANISŁAW WYSOCKI
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Stanisław Wysocki, Ul. Niepodległości 42, 58-303 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34372,80
Oferta z najniższą ceną: 33530,70 / Oferta z najwyższą ceną: 34372,80
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE STANISŁAW WYSOCKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE STANISŁAW WYSOCKI
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Stanisław Wysocki, Ul. Niepodległości 42, 58-303 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27017,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27573,00
Oferta z najniższą ceną: 27573,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30174,06
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP MIMAR Marian Sopinka, ul. Zaułek Rogoziński 1/7, 51-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36421,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35121,12
Oferta z najniższą ceną: 35121,12 / Oferta z najwyższą ceną: 35331,84
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
- Remont drogi wojewódzkiej nr 439 na odcinku Brzostowo - Nowa Wieś Goszczańska w km 45+395 - 45+575. CPV 45000000-7.
- Remont drogi wojewódzkiej bez numeru - dawna DW 374 w m. Jawor na odcinku od ul. Żwirowej do ul. Wrocławskiej w km. 1+283 - 2+058 oraz wylotów skrzyżowania z drogą powiatową nr 2836D w Zębowicach.
- SZP/242-091/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy pomieszczeń w budynku A-3 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu dla Laboratorium Energetyki i Chemii Jądrowej"
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 11 WE WROCŁAWIU
- SZP/242-095/2024_Wykonanie i dostawa mebli laboratoryjnych -wyposażenia pokoju 305c w Budynku A2 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2024
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach - drugie półrocze 2024
- "Dostawa w roku szkolnym 2024/2025 artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i przedszkolnej w Zespole Szkół Samorządowych w Targanicach.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie VII-XII 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.