eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Budowa kanalizacji sanitarnej w Serocku w ulicachKuligowskiego, Nodzykowskiego, Pułtuskiej, Oleńki, Krasińskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Serock: Budowa kanalizacji sanitarnej w Serocku w ulicach: Kuligowskiego, Nodzykowskiego, Pułtuskiej, Oleńki, Krasińskiego.
Numer ogłoszenia: 34555 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock , Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Serocku w ulicach: Kuligowskiego, Nodzykowskiego, Pułtuskiej, Oleńki, Krasińskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej w ul. Nodzykowskiego, ul. Kuligowskiego, ul. Jabłoniowej, ul. Milewskiego, ul. Oleńki, ul. Pułtuskiej, ul. Zielonej oraz ul. Krasińskiego na terenie m. Serock. Przybliżona długość oraz rodzaj kanalizacji zostały przedstawione w tabeli poniżej. Zadanie I: 1 ul. Nodzykowskiego - od pompwni do ul. Traugutta, kanalizacja tłoczna, fi0,9m, L=270 mb, 2. ul. Kuligowskiego, Nodzykowskiego, Jabłoniowa, Milewskiego, kanalizacja grawitacyjna, fi 0,2m, L=1338, 3. ul. Oleńki, kanalizacja tłoczna w oparciu o przepompownie indywidualne, L=150 mb, Łączna długość kanalizacji grawitacyjnej do zaprojektowania na danym obszarze wynosi ok. 1338 mb Łączna długość kanalizacji tłocznej do zaprojektowania wynosi ok. 420 mb. Zadanie II. 1. ul. Pułtuska od ul. Sadowej do ul. Zielonej, kanalizacja graitacyjna, fi 0,2m, L=320 mb, Zadanie III. 1. ul. Zielona, kanalizacja grawitacyjna, fi 0,5m, L=305 mb, Zadanie IV. ul. Krasińskiego, L=250mb. Kanalizację należy zaprojektować w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego Koncepcję kanalizacji sanitarnej w Serocku. Koncepcja dla danego obszaru przewiduje sieć kanalizacyjną w systemie grawitacyjnym oraz tłocznym. W koncepcji nie została uwzględniona kanalizacja w ul. Krasińskiego. Projektowany kanał sanitarny w ul. Krasińskiego należy włączyć do istniejącego kanału sanitarnego w ul. Sienkiewicza zgodnie z warunkami, które wyda MPWiK w Wieliszewie. 2. Zawartość dokumentacji projektowej. Dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego, - warunkami technicznymi do projektowania, - planem miejscowym zagospodarowania terenu, - prawem budowlanym. Dokumentacja powinna zawierać: - aktualne mapy do celów projektowych wraz z uzgodnieniem tras sieci kanalizacji sanitarnej w Powiatowym Zespole Uzgodnień Dokumentacji - w trzech egzemplarzach, - warunki techniczne do projektowania wydane przez MPWiK Zakład Kanalizacji Obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego w Wieliszewie, - dokumentację geotechniczną w zakresie niezbędnym do projektowania sieci kanalizacji sanitarnej - 3 egzemplarze w wersji drukowanej , 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (Pdf), - projekt budowlany, projekty wykonawcze - po 6 egzemplarzy w wersji drukowanej i po 2 egz. w wersji elektronicznej (Pdf), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egzemplarze w wersji drukowanej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej (Pdf), - informację BIOZ - 6 egzemplarzy w wersji drukowanej i 2 egz. w wersji elektronicznej (Pdf), - przedmiar robót - 2 egz. w wersji drukowanej i 2 egz. w wersji elektronicznej (Pdf) - kosztorys inwestorski - po jednym egzemplarzu w wersji drukowanej i elektronicznej (Pdf). Uwaga: w dokumentacji należy uwzględnić fragmenty kanałów na odcinkach od kanału głównego do granic posesji. W przypadku konieczności zaprojektowania przepompowni przydomowych koszt ich zakupu i montażu należy uwzględnić w przedmiarach i kosztorysie inwestorskim. Ponadto dokumentacja powinna zawierać wszelkie niezbędne uzgodnienia, zgody właścicieli na nieodpłatne wejście na teren posesji i wykonanie czynności związanych z pracami projektowymi a następnie budowlanymi przyłączy sanitarnych, wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wypis z ewidencji gruntów dla działek po których projektowana będzie sieć kanalizacyjna, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeśli będzie wymagana) oraz wszelkie dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Dokumentację należy uzgodnić z MPWiK S.A. Zakład Kanalizacji Obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego w Wieliszewie. Na wniosek Zamawiającego Projektant uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę w Starostwie Powiatowym w Legionowie. 3. Forma dokumentacji projektowej. 4. Dokumentacja powinna być opracowana osobno dla każdego z czterech zadań przedstawionych w tabeli powyżej. 5. Dla każdego zadania wymagana jest odrębna decyzja o pozwoleniu na budowę. 6. Jednocześnie z dokumentacją sieci kanalizacyjnej należy opracować dokumentację dla przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z wytycznymi uzyskanymi w MPWiK S.A. w Wieliszewie. Jako przyłącza kanalizacyjne należy rozumieć część kanału na odcinku od granicy posesji do budynku. W projekcie przyłączy należy uwzględnić, jeśli konieczne, budowę studzienki rewizyjnej, lub adaptację istniejącego szamba na studzienkę rewizyjną. Koszty budowy przyłączy, studzienek na przyłączach oraz adaptacji szamb należy uwzględnić w odrębnym przedmiarze robót i kosztorysie inwestorskim. W przypadku zastosowania przepompowni przydomowych projekt oraz koszt budowy przyłącza energetycznego leży po stronie właścicieli posesji. Dokumentację dla przyłączy należy opracować dla każdego z wymienionych czterech zadań oddzielnie po trzy egzemplarze w wersji drukowanej oraz po dwa w wersji elektronicznej (Pdf). 7. Projektant zobowiązany jest dostarczyć zestawienie zaprojektowanych przyłączy zawierające imię i nazwisko właściciela posesji, adres do korespondencji oraz adres posesji, do której zaprojektowano przyłącze, długość przyłącza, średnicę, materiał, ilość zaprojektowanych studzienek na posesji lub wykazane szambo do adaptacji. 8. W przypadku konieczności zaprojektowania przepompowni, co wynika z koncepcji, dokumentację przepompowni należy wykonać osobno wg zaleceń MPWiK w Wieliszewie. Należy zaprojektować utwardzenie terenu wokół przepompowni oraz ogrodzenie z bramą wjazdową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł) 2) Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank Spółdzielczy Legionowo 98 8013 0006 2007 0015 0994 0003 3) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 - ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn. przed upływem terminu składania ofert. Definicja ta oznacza, że przed upływem terminu składania ofert, oznaczona kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza, to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim wyprzedzeniem, aby w dniu składania ofert wpłata znalazła się na wskazanym koncie natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert. 4) Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału w sposób umożliwiający jej odłączenie od oferty i przekazanie do działu księgowego, kopię gwarancji należy wpiąć do oferty w sposób trwały.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę w/w warunku, poprzez szczegółową weryfikację wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie w zakresie rzetelności i doświadczenia. Wykonawca ma obowiązek wskazać, że wykonał co najmniej trzy dokumentacje projektowe na budowę kanalizacji sanitarnej o długości min. 1km, na które Zamawiający już otrzymał pozwolenie na budowę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać że dysponuje osobą projektanta z uprawnieniami sanitarnymi. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę w/w warunku poprzez szczegółową weryfikację wykazu osób w zakresie kwalifikacji osób w nim wskazanych w szczególności kierownika budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca ma obowiązek wskazać, że wykonał co najmniej trzy dokumentacje projektowe na budowę kanalizacji sanitarnej wo długości min. 1km, na które Zamawiający już otrzymał pozwolenie na budowę. b) wykaz osób (załącznik Nr 4) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierować robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą projektanta z uprawnieniami sanitarnymi. c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, d) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz, e) parafowany przez Wykonawcę projekt umowy , f) potwierdzenie wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. Nr 42..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. Nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.