To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Białystok: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i papieru kserograficznego oraz wkładów barwiących, drukujących, powielaczy i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 3454 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267391 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 747 3800, faks 85 747 3861.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i papieru kserograficznego oraz wkładów barwiących, drukujących, powielaczy i akcesoriów komputerowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: I. Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i papieru kserograficznego; II. Dostawa wkładów barwiących, drukujących, powielaczy i akcesoriów komputerowych. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia od dnia 01.01.2014r do dnia 31.12.2014r. 3. Podane szacunkowe ilości w części I i II służą określeniu wielkości przedmiotu zamówienia i wyliczenia ceny ofertowej. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości danego rodzaju w każdym czasie, a Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu dokonywanych zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy w ramach wartości nominalnej zobowiązania umownego. 5. Produkty z części I i II będą zamawiane sukcesywnie, dokonywane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. 6. Realizacja zamówień będzie dokonywana do 2 dni od dnia złożenia zamówienia. 7. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w ustalonym terminie, do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego. 8. Dostarczane produkty (I i II części) muszą być nowe, wolne od wad, dobrej jakości oraz muszą spełniać wymogi Polskich Norm. 9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad dostarczonych produktów Wykonawca wymieni je niezwłocznie na nowe, pozbawione wad, nie później niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia zamówienia. 10. Wykonawca na dostarczane produkty udzieli gwarancji zgodnie z gwarancją producenta (dotyczy produktów z I i II części). 11. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia dla części I i II: I. Artykuły biurowe, papiernicze i papier kserograficzny; 1) Podane parametry techniczne mają charakter podstawowy, w związku z tym oferowany asortyment może charakteryzować się lepszymi parametrami, dotyczy to także asortymentu posiadającego zapis równoważne; 2) Minimalny okres gwarancji nie krótszy niż: 24 miesięcy na: dziurkacze, kalkulatory i zszywacze. II. Wkłady barwiące, drukujące, powielacze oraz akcesoria komputerowe. 1) Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, tj. wyprodukowanych przez producenta urządzeń, które przedstawiono w Załączniku Nr 1 do SIWZ w Części II. 2) Opis potrzeb Zamawiającego zawiera typ sprzętu, jakim dysponuje i orientacyjne ilości. 3) Produkty muszą być fabrycznie opakowane oraz fabrycznie nowe. a) fabrycznie nowe: - produkty wykonane z nowych elementów tzn. nowe dysze, tusz, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, - w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, - posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. b) równoważny tzn. produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia; 4) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; 5) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone; 6) Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne certyfikaty dokumenty potwierdzające zgodności techniczne (raport z testów wydajności, w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO IEC 24711 dla wkładów atramentowych, ISO IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych lub norm równoważnych). 7) Jeśli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych artykułów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni materiały eksploatacyjne na produkty nowe, spełniające wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny w terminie 2 dni od zgłoszenia zawiadomienia; 8) Wykonawca złoży oświadczenie, że w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż oryginalne, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy urządzenia w siedzibie Zamawiającego w terminie 2 dni od zgłoszenia uszkodzenia, a w przypadku konieczności naprawy specjalistycznej w terminie 5 dni od zgłoszenia oraz pokrycie kosztów tej naprawy i przejmie odpowiedzialność za straty, które Zamawiający poniesie, w tym związane z utratą gwarancji (Załącznik Nr 9 do SIWZ); 9) Wykonawca zobowiązany będzie również do pokrycia kosztów ekspertyzy w przypadku, gdy będzie z niej wynikać, iż awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostały zastosowaniem dostarczonego równoważnika; 10) W przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy o tej samej jakości; 11) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych: - logo producenta, - nazwę (typ, symbol) materiału, - numer katalogowy, - opis zawartości, - termin przydatności do użycia, 12) Minimalny okres gwarancji, przydatności, uważa się datę ważności udzieloną przez producenta (tłoczoną na opakowaniu), lecz nie mniej niż: 12 miesięcy od dnia dostarczenia towaru - dotyczy wkładów barwiących, drukujących i powielaczy; 24 miesiące od dnia dostarczenia towaru - dotyczy kaset czyszczących, klawiatur i myszy komputerowej, bezprzewodowej, pendrive;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.14.00 - Powielacze 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i papieru kserograficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatel Sp. J., ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38405,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33967,29
Oferta z najniższą ceną: 33967,29 / Oferta z najwyższą ceną: 34933,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa mebli biurowych do Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego.
- Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej w parku miejskim przy ul. A. Fredry na działce nr geod. 597/4, obr. Nr 16 Wygoda w Białymstoku w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
więcej: Powielacze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.