eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Modernizacja siedziby Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-28

Zabrze: Modernizacja siedziby Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 345387 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271657 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, faks 032 271-13-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja siedziby Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja siedziby Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach przy ul. Górniczej 4-8. Inspektorat usytuowany jest w centrum Tarnowskich Gór i składa się z czterech budynków. Zakres robót obejmuje: - przeniesienie 20 szt. regałów stacjonarnych i jezdnych z antresoli w bud. B do pomieszczeń piwnicznych w bud. B, - przystosowanie budynku do spełnienia aktualnych przepisów p.poż., - roboty wyburzeniowe (sanitariaty i sala obsługi klientów), - krycie dachów papą niepalną z wymianą obróbek i naprawą kominów (ok. 1295,2 m2), - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (okna pożarowe - 122,7 m2), - modernizacja istniejących instalacji tj.: elektrycznej i oświetleniowej, c.o., wod.-kan. (w zakresie ograniczonym do przebudowywanych WC i sal obsługi klienta), - przebudowa wc z przystosowaniem do korzystania przez osoby niepełnosprawne (4 budynki), - wydzielenie 5 klatek schodowych wraz z wykonaniem instalacji oddymiającej, - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego (4 budynki), - modernizacja 2 sal obsługi klienta i sanitariatów, - roboty posadzkarskie, malarskie itp. - towarzyszące (w 4 budynkach), - modernizacja instalacji sygnalizacji p.poż i TV przemysłowej (4 budynki), - modernizacja 3 dźwigów osobowych. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe obejmują m. in.: - wykonanie niezbędnych rusztowań zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie daszków zabezpieczających w przejściach, przejazdach oraz nad chodnikiem, - roboty zabezpieczające w trakcie wymiany pokrycia dachu i stropu nad ostatnią kondygnacją, - transport materiałów, - zabezpieczenie przed zabrudzeniem i zniszczeniem podczas wykonywania robót nowo zamontowanych elementów budynku oraz wyposażenia. Wykonawca będzie ponosił koszty dostawy mediów na teren budowy oraz będzie prowadził roboty w godzinach od 6.00 do 22.00 (z powodu uciążliwości dla mieszkańców sąsiednich posesji). Wymagany termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy. Wykonawca na wykonane roboty musi udzielić 36 miesięcznej gwarancji i 3-letniej rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ, w tym w załączonym do niej projekcie budowlanym, projektach wykonawczych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlano Instalatorski BUDO-MAX Spółka Jawna Radosław Marks Piotr Marks, ul. Aleja Wojska Polskiego 124, 42-207 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4207150,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4890055,17

  • Oferta z najniższą ceną: 4890055,17 / Oferta z najwyższą ceną: 6472344,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.