eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy pomieszczeń w istniejącym budynku Poradni Specjalistycznych przy ul. Lekarskiej 4 Radomskiego Szpitala Specjalistycznego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku i wyposażeniem - Etap I wymiana 2 szt. wind

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Radom: Wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy pomieszczeń w istniejącym budynku Poradni Specjalistycznych przy ul. Lekarskiej 4 Radomskiego Szpitala Specjalistycznego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku i wyposażeniem - Etap I wymiana 2 szt. wind
Numer ogłoszenia: 345348 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297534 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy pomieszczeń w istniejącym budynku Poradni Specjalistycznych przy ul. Lekarskiej 4 Radomskiego Szpitala Specjalistycznego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku i wyposażeniem - Etap I wymiana 2 szt. wind.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Przedmiot zamówienia: Wymiana 2 szt. wind w budynku Poradni Specjalistycznych Radomskiego Szpitala Specjalistycznego przy ul. Lekarskiej 4 wraz z oznakowaniem CE i uruchomieniem zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 08.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa /Dz.U. 05, nr 263, poz. 2198/ oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 05.11.2008r /Dz.U.08, nr 203, poz. 1270/ zmieniające rozporządzenie z dnia 08.12.2005. II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres robót: - inwentaryzacja, - demontaż istniejących wind; - montaż nowych wind wraz z niezbędnymi instalacjami i robotami budowlanymi; - zakup dwóch wózków dla niepełnosprawnych; - przeprowadzenie procedury oceny zgodności, sporządzenie deklaracji zgodności i oznakowanie CE /przez Jednostkę Notyfikowaną/, - udział w odbiorze UDT po zakończeniu prac i uruchomieniu urządzeń 2. Opis prac: Dwa stare dźwigi windowe zdemontować i w szybach o wymiarach wewnętrznych 1,72 x 1,43m zamontować nowe, elektryczne, wyposażone w elementy umożliwiające korzystanie z windy osobom niepełnosprawnym. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach ze stali nierdzewnej, przyciski paneli oznakowane znakami Brailla dla osób niewidomych i wyposażone w sygnalizację dyspozycji. Dodatkowo w panelu musi się znajdować wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Kabinę wyposażyć w przycisk alarmowy uruchamiający sygnalizację dźwiękową zapewniającą bezpośrednią komunikację osób znajdujących się w kabinie z rejestracją. Kabinę należy wyposażyć w poręcz wykonaną z nierdzewnej rury stalowej. Z uwagi na małą szerokość szybu i braku możliwości zamontowania kabiny o wym.1100 x 1400, budynek należy wyposażyć w dwa wózki dla osób niepełnosprawnych umożliwiające korzystanie z kabiny o mniejszych wymiarach tj. 1050 x 1250. Wózki dostępne będą bezpośrednio z korytarza. Obecnie głębokość podszybia wynosi 1,78m. Należy zasypać podszybie do głębokości 1,7m licząc od posadzki parteru i wykonać płytę żelbetową pod windę grubości 40cm. Wykonanie płyty zgodnie z rysunkiem konstrukcyjnym nr 1/K.(Zał. Nr .3) Ponadto dźwigi mają mieć funkcje: - zjazdu awaryjnego - umożliwiającą kabinie w trakcie zaniku napięcia dojazd z własnym zasilaniem na najbliższy przystanek i otwarcie drzwi w celu wypuszczenia ludzi -zjazdu pożarowego - realizującą po wciśnięciu przycisku ROP na parterze zjazd na parter i otwarcie drzwi w celu ewakuacji Inne prace budowlane do wykonania w w/w zakresie: - reperacja ścian maszynowni dźwigów i ich malowanie - wymiana drwi i okien w maszynowni dźwigów - reperacja ścian na piętrach po wymianie drzwi przystankowych i malowanie ścian z tymi drzwiami - wymiana wlz do zasilania elektrycznego tablicy dźwigowej (zgodnie z rys. E07) - zakup i dostawa 2 wózków j.w. 3. Opis techniczny dźwigu 1) Typ dźwigu: elektryczny - osobowy 2) Rodzaj dźwigu: osobowy. Wykonanie zwykłe 3) Udźwig nominalny: 500 kg (7 osób) 4) Prędkość dźwigu: 1,0 m/s 5) Sposób obsługi : samoobsługowy (nie wymaga uprawnionej obsługi) 6) Wysokość podnoszenia: 13,5 m 7) Liczba przystanków: 5, dojść 5 8) Drzwi szybowe: automatyczne dwuteleskopowe o wym.800x2000mm 9) Kabina: metalowa segmentowa, wymiary: - szerokość: 1050mm - głębokość: 1250mm - wysokość: 2150mm - podszybie: 1700 mm - nadszybie:3400 mm - maszynownia: górna nad szybem 4. OPIS TECHNICZNY MATERIAŁÓW i PODZESPOŁÓW: 1) Rodzaj wciągarki : reduktorowa - cierna - napęd falownikowy, 2) Tablica sterowa : mikroprocesorowa dwukierunkowa ze zjazdem awaryjnym - UPS zjazd pożarowy i łączność ze służbami ratowniczymi 3) Kaseta dyspozycji: wyposażona w przyciski od 0 do 4,w zamykanie i otwieranie drzwi, dzwonek + unifon, przycisk wentylatora, awaryjne oświetlenie min.2 godz., przeciążenie, wyświetlacz elektroniczny, komunikacja głosowa na piętrach, /przyciski wykonane w BRAILLA/. Stacyjka blokady drzwi i jazda ekspresowa. 4) Kasety wezwań: wykonane z blachy nierdzewki, wyposażone w wyświetlacz elektroniczny wraz ze strzałkami kierunku jazdy. 5) Drzwi szybowe: o wym:2000x800mm dwuteleskopowe, wykonane z blachy nierdzewnej płótno len o gr.1,5mm. 6) Drzwi kabinowe: o wy,2000x800mm wykonane z blachy nierdzewki płótno len. 7) Kabina : o wym: 1050x1250mm wykonana ze stali nierdzewnej płótno len, o gr.1,5mm,poręcz na tylnej ścianie i lustro od poręczy do górnej części. 8) Oświetlenie górne jarzeniowe. -Zjazd awaryjny - umożliwiający kabinie w trakcie zaniku napięcia dojazd z własnym zasilaniem na najbliższy przystanek i otwarcie drzwi w celu wypuszczenia ludzi - Zjazd pożarowy - realizacja zjazdu na parter i otwarcie drzwi w celu ewakuacji po wciśnięciu przycisku ROP na parterze III. Przy wykonywaniu prac będących przedmiotem umowy należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego, dozoru technicznego oraz sztuki inżynierskiej. IV. Roboty będą prowadzone w czynnym o szczególnym charakterze obiekcie, w związku z czym należy liczyć się z możliwością wystąpienia nieprzewidzianych utrudnień i koniecznością prowadzenia szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym. Harmonogram okresowego wyłączenia z ruchu, musi być uprzednio uzgodniony z Zamawiającym. V. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 14.12 2011r. VI. Uwagi: - konieczność prac wynika z zaleceń UDT oraz orzeczeń Konserwatora - udzielona gwarancja nie może ograniczać możliwości konserwacji wind przez konserwatora posiadającego niezbędne uprawnienia UDT (brak wymogu konserwacji przez serwis producenta)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Elektromechaniki Dźwigowej Andrzej Janus, Ul. Zbrowskiego 74/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 241000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 299693,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.