eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 297 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-16

Jaraczewo: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 297 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 345252 - 2015; data zamieszczenia: 16.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322742 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jaraczewo, ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473102, faks 062 7473102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 297 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów, w kwocie 1 297 000,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych 00/100). Spłata kredytu na warunkach: waluta kredytu: złoty polski, oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik WIBOR 3 M (przy czym stawkę bazową 3 M należy obliczyć jako średnią arytmetyczną pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek) spłata rat kapitału dokonywana będzie w terminach kwartalnych (wysokość poszczególnych rat wg załącznika nr 1 do SIWZ). Pierwsza rata spłaty kapitału do 31.12.2015 roku. Spłata każdej raty w terminie do dnia 31.03; 30.06; 30.09; 31.12 spłata odsetek dokonywana będzie w terminach miesięcznych- do końca każdego miesiąca- zaczynając od dnia uruchomienia kredytu, odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty nie wykorzystanego kredytu, możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat, uruchomienie kredytu - bezgotówkowe, kredyt uruchomiony będzie jednorazowo nie później niż do dnia 21.12.2015 r. Kredyt uruchomiony będzie (bez żadnych warunków ze strony banku kredytującego) na wniosek Gminy Jaraczewo, złożony co najmniej na 5 dni przed planowanym uruchomieniem środków. Kredyt uruchamiany będzie poprzez przekazanie środków na konto budżetu Gminy Jaraczewo, założone w banku wykonującym obsługę budżetu, zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową prowizja za uruchomienie kredytu pobrana zostanie jednorazowo przy uruchomieniu kredytu, Wykonawca nie będzie pobierał prowizji od kwoty nie wykorzystanego kredytu prowizja przygotowawcza zastosowana przez banki uczestniczące w postępowaniu nie może przekroczyć 0,15% kredytu. Oferenci, którzy zastosują prowizję przygotowawczą w wysokości wyżej niż 0,15 % kwoty kredytu, oferta zostanie odrzucona Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu niewykorzystania całości przyznanego kredytu Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, przy czym ewentualna spłata nastąpi po zawiadomieniu Wykonawcy o planowanej przedterminowej spłacie przynajmniej z 7 dniowym wyprzedzeniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Jarocinie, Al. Niepodległości 5, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138812,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113599,52

  • Oferta z najniższą ceną: 113599,52 / Oferta z najwyższą ceną: 157061,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.