eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Zakup i dostawa sukcesywna artykułów sterylizacyjnych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-01

Tarnów: Zakup i dostawa sukcesywna artykułów sterylizacyjnych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 344489 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sukcesywna artykułów sterylizacyjnych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Papier zielony krepowany Zakres 2 Włóknina niebieska do sterylizacji Zakres 3 Taśmy sterylizacyjne Zakres 4 Rękawy foliowo - papierowe Zakres 5 Naboje gazowe do tlenku etylenu Zakres 6 Biologiczne wskaźniki fiolkowe Zakres 7 Testy i przyrządy testowe Zakres 8 Testy chemiczne Zakres 9 Testy do kontroli dezynfekcji Zakres 10 Tace narzędziowe w postaci koszyków Zakres 11 Etykiety, koperty i metkowinice Zakres 12 Koszyki z siatki do mycia narzędzi Zakres 13 Kasety na narzędzia dla okulistyki Zakres 14 Szczotka do manualnego mycia narzędzi + osłonki na ostrza.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 73.43.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) Karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry zgodne z normą 868-2 ( dot. Zakres I- poz. 1-3; Zakres II - poz. 1 i 2;) 2) Karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry zgodne z normą 868-3, 868-5 ( dot. zakres IV - poz. 1-8) 3) Karta charakterystyki produktu niebezpiecznego ( dot. zakres V) 4) Zaświadczenie od producenta o czasie zabicia spor bakteryjnych w temperaturze 120°C i 134°C ( dot. Zakres VI - poz. 1) 5) Dokument wystawiony przez producenta potwierdzający przeznaczenie z wyszczególnieniem czasów i parametrów stosowania ( dot. Zakres VI - poz. 4 i 5) 6) Dokument wystawiony przez producenta potwierdzający parametry i zgodność z EN 867-4 (dot. zakres VII - poz. 1) 7) Dokument wystawiony przez producenta potwierdzający klasę wskaźnika (dot. Zakres VII - poz. 2) 8) Oświadczenie producenta o klasie i parametrach działania ( dot. Zakres VIII - poz. 1,2,3,5) 9) Poświadczenie niezależnej instytucji notyfikowanej o klasie wskaźnika ( dot. Zakres VIII - poz. 1-2) 10) Opinia jednostki notyfikowanej zgodna z normą i gramaturą ( dot. Zakres I - poz. 1-3)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Oświadczenie Wykonawcy, iż proponowane produkty posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu i używania dla oferowanych preparatów zgodnie z obowiązującymi przepisami i na potrzeby Zamawiającego zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: - zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.01.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres 1 Papier zielony krepowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier zielony krepowany do sterylizacji o wymiarach 120x120 cm. ark. 10 000 2. Papier zielony krepowany do sterylizacji o wymiarach 100x100 cm ark. 20 000 3. Papier zielony krepowany do sterylizacji o wymiarach 75x75 cm. ark. 30 000 4. Papier absorbcyjny do wykładania tac narzedziowych o wymiarach 30x30 cm. ark. 3 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres 2 Włóknina niebieska do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Włoknina niebieska do sterylizacji o wymiarach 100x100 cm. ark.. 3 000 2. Włoknina niebieska do sterylizacji o wymiarach 75x75 cm. ark.. 3 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres 3 Taśmy sterylizacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma wskaźnikowa kontrolna do sterylizacji parą wodna, zamykająca pakiety szerokości: 19 mm.x 50 m szt. 800 2. Taśma wskaźnikowa kontrolna do sterylizacji suchym gorącym powietrzem, zamykająca pakiety szerokości:19 mm x 50 m. szt. 50 3. Taśma samoklejąca, zamykająca pakiety, bez wskaźnika szerokości: 19 mm x50m. szt. 600 4. Taśma samoklejąca , neutralna, wzmocniona (do włókniny) zamykająca pakiety, bez wskaźnika szerokości: 19 mm x50m. szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres 4 Rękawy foliowo - papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 75 mm, 200 m w rolce rol. 50 2. Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 100 mm, 200 m w rolce rol. 80 3. Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku i formaldehydzie etylenu szer. 150 mm, 200 m w rolce rol. 150 4. Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 200/210 mm, 200 m w rolce rol. 240 5. Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 250 mm, 200 m w rolce rol. 60 6. Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 50 mm, 200 m w rolce rol. 30 7. Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 300/330 x 60/80x 100 w rolce rol. 20 8. Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 380/420 x 66/100x 100 w rolce rol. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres 5 Naboje gazowe do tlenku etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naboje do tlenku etylenu do zastosowania w autoklawie typu Steri - VAC 5 XL szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres 6 Biologiczne wskaźniki fiolkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Biologiczny wskaźnik fiolkowy, umożliwiający otrzymanie wyniku po 24 do 48 godz. do biologicznej kontroli procesu sterylizacji parą wodną w temp. 121°C i 134°C. szt. 100 2. Biologiczny wskaźnik fiolkowy, umożliwiający otrzymanie wyniku po 48 godz. do biologicznej kontroli procesu sterylizacji tlenkiem etylenu. szt. 300 3. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji formaldehydem , czas inkubowania 5 do 14 dni. szt. 50 4. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu w postaci krążka lub paska bibuły nasączonego szczepami Bacillus stereotermophilus, w temperaturze 121°C - 20 min i 134°C - 15 min czas inkubowania 7 do 14 dni. szt. 500 5. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji gorącym suchym powietrzem w nadciśnieniu w postaci krążka lub paska bibuły nasączonego szczepami Bacillus subtilis, czas inkubowania 5 do 14 dni. szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres 7 Testy i przyrządy testowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy pakiet kontrolny Bowie- Dicka , temp. 134°C , czas 3,5 min, czytelną / jednoznaczną zmianą koloru arkusza testowego, zgodny z normą 867-4 szt. 1600 2. Przyrząd testowy typu Helix ze wskaźnikiem chemicznym klasy VI do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną , laminowany, samoprzylepny szt. 10 000 3. Przyrząd testowy typu Helix ze wskaźnikiem chemicznym do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenu , samoprzylepny, szt. 400 4. Przyrząd testowy typu ampułkowego w postaci testu kontroli skuteczności mycia w myjniach ultradźwiękowych szt. 100 5. Testy do kontroli mycia endoskopów giętkich w myjniach mechanicznych kompatybilny z posiadanym przyrządem Peger, zawierający dwa rodzaje substancji wskaźnikowej tj. krew i polisacharyd szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.43.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres 8 Testy chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test chemiczny emulacyjny klasy 6 wg ISO 11140-1 sprawdzający przebieg procesu sterylizacji w parze wodnej w nadciśnieniu w temperaturze 121°C / 15 min i 134°C / 5,3 min, zmiana barwy jednoznaczna i łatwa do interpretacji, z miejscem na opis. szt. 30 000 2. Test chemiczny wieloparametrowy klasy 4 wg ISO 11140-1 sprawdzający przebieg procesu sterylizacji w parze wodnej w nadciśnieniu, zmiana barwy jednoznaczna i łatwa do interpretacji, z miejscem na opis. szt. 350 000 3. Test chemiczny zintegrowany klasy 4 wg ISO 11140-1 sprawdzający przebieg procesu sterylizacji tlenkiem etylenu, zmiana barwy jednoznaczna i łatwa do interpretacji, z miejscem na opis. szt. 30 000 4. Zintegrowany wskaźnik wieloparametrowy do kontroli przebiegu procesu sterylizacji suchym gorącym powietrzem w postaci rurek szt. 3 000 5. Nietoksyczny test chemiczny wieloparametrowy klasy 4 wg ISO 11140-1 sprawdzający przebieg procesu sterylizacji formaldehydem, zmiana barwy jednoznaczna i łatwa do interpretacji, z miejscem na opis. szt. 16 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.43.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakres 9 Testy do kontroli dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Testy do kontroli procesu mycia narzędzi medycznych myjni - dezynfektorze naśladujący substancje testową opisana w normie EN 15 883 szt. 1 200 2. Test do kontroli dezynfekcji termicznej służący do wykazania czy dezynfekowany sprzet był poddany medium o temperaturze 93° C przez 10 min. szt. 1 500 3. Test do kontroli dezynfekcji termicznej służący do wykazania czy dezynfekowany sprzet był poddany medium o temperaturze 90° C przez 5 min. szt. 1 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.43.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakres 10 Tace narzędziowe w postaci koszyków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tace narzędziowe w postaci koszyków z uchwytami, wykonane elektropolerowanej siatki kwasoodpornej z przeznaczeniem do mycia narzędzi medycznych ( natryskowego w myjkach dezynfektorach i w myjkach ultradźwiękowych ), suszenia , dezynfekcji , sterylizacji narzędzi w parze wodnej, tlenku etylenu, formaldehydzie, o wymiarach 480x 250x 70 mm szt. 40 2. Tace narzędziowe w postaci koszyków z uchwytami, zamykane do sterylizacji w parze wodnej, tlenku etylenu, formaldehydzie sztywnych elementów optycznych, zawierające uchwyty pozwalające utrzymać we właściwym miejscu 2 optyki endoskopowe Wymiary kosza 460x80x52, Do optyk sztywnych Stortz, Hopkins II 300, 27005AB szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakres 11 Etykiety, koperty i metkowinice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Etykiety podwójnie samoprzylepne wyposażone w test procesu sterylizacji parą wodną, z pięcioma miejscami informacyjnymi. Druk w poprzek taśmy, możliwość zastosowania do metkownicy trójrzędowej. (500 szt. na rolce) rol. 50 2. Koperty do przechowywania dokumentacji procesu z nadrukowanymi tabelami protokółów procesu szt. 1 400 3. Metkownica trójrzędowa . Przyrząd kompatybilny z pozycjami 1 ,2 szt. 2 4. Koperty do przechowywania dokumentacji procesu mycia i dezynfekcji w myjniach mechanicznych szt. 1 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakres 12 Koszyki z siatki do mycia narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszyk z zamknieciem na drobne elementy, wyposażenie endoskopów, wykonanych z siatki o bardzo małej srednicy oczek 1,6x1,6x0,71 mm z przeznaczeniem do mycia narzedzi medycznych ( natryskowego w myjkach dezynfektorach i w myjkach ultradzwiękowych), suszenia, dezynfekcji, sterylizacji narzedzi w parze wodnej, tlenku etylenu, formaldehydzie. O wymiarach 80x80x40mm szt. 5 2. Koszyk z zamknieciem na drobne elementy, wyposażenie endoskopów, wykonanych z siatki o bardzo małej srednicy oczek 1,6x1,6x0,71 mm z przeznaczeniem do mycia narzedzi medycznych ( natryskowego w myjkach dezynfektorach i w myjkach ultradzwiękowych), suszenia, dezynfekcji, sterylizacji narzedzi w parze wodnej, tlenku etylenu, formaldehydzie. O wymiarach 80x0x30mm szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakres 13 Kasety na narzędzia dla okulistyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kasety dla potrzeb okulistyki przeznaczone na drobne narzędzia mikrochirurgiczne wykonane z materiału przenaczonego do steryliacji parowej. Dno kasety wyłożone matą silikonową, pokrywa z filtrem i zaciskami. Wymiary 260mmx160mmx40mm szt. 3 2. Kasety dla potrzeb okulistyki przeznaczone na drobne narzędzia mikrochirurgiczne wykonane z materiału przenaczonego do steryliacji parowej. Dno kasety wyłożone matą silikonową, pokrywa z filtrem i zaciskami. Wymiary 149mmx250mmx40mm szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakres 14 Szczotka do manualnego mycia narzędzi + osłonki na ostrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczotka do manualnego mycia narzędzi. Długość 270mm, wysokość włosia 14mm szt. 10 2. Szczotka okrągła do manualnego mycia narzędzi o średnicy 60mm szt. 10 3. Szczotka do manualnego mycia narzędzi. Mała o długości 185mm, wysokość włosia 14mm szt. 10 4. Papierowe osłonki do zabezpieczenia ostrych i delikatnych narzędzi do zastosowania w sterylizacji parowej, tlenkiem etylenu szt. 1 000 5. Przeźroczyste osłonki na ostrza do zabezpieczenia końcówek i ostrych narzędzi z mozliwością wizualnej identyfikacji do zastosowania w sterylizacji parowej tlenkiem etylenu szt. 5 000 6. Osłonki na ostrza zabezpieczające dłuta oraz inne ostre narzędzia podczas sterylizacji oraz transportu do zastosowania w sterylizacji parowej tlenkiem etylenu szt. 2 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.