eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski obr. Ćmielów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Ostrowiec Świętokrzyski: Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski obr. Ćmielów
Numer ogłoszenia: 344236 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309212 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski, Sudół 216, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653149, faks 041 2651429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski obr. Ćmielów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - zamówienie obejmuje remonty dróg leśnych wg wyszczególnienia: droga leśna nr DR 01/10 - na terenie Leśnictwa Czyżów droga leśna nr DR 02/02; DR 02/11 - na terenie Leśnictwa Stróża droga leśna nr 564/220 - na terenie Leśnictwa Skałecznica droga leśna nr DR 05/01; DR 05/02 - na terenie Leśnictwa Przyborów droga leśna nr DR 06/12 - na terenie Leśnictwa Potoczek droga leśna nr DR 07/02; DR 07/03 - na terenie Leśnictwa Narożniki droga leśna nr DR 15/04; DR 15/08 - na terenie Leśnictwa Jeziórko Remonty dróg leśnych należy wykonać zgodnie z uproszczoną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysem ofertowym, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. a w szczególności techniczno-budowlanymi, normami oraz zgodnie z poleceniami zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w uproszczonej dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. Ponadto Zamawiający dopuszcza równoważność także w zakresie i w sposób, który: -zagwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia w zgodzie z uproszczoną dokumentacją techniczną; -posiada wymagane obowiązującym prawem atesty, aprobaty itp.; Płatność nastąpi po odebraniu przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze ostatecznym przedmiotu zamówienia. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, po wykonaniu przedmiotu umowy i obustronnym podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 8 do SIWZ Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie kosztorysowe. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone będzie jednorazowo po wykonaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca za wykonane roboty budowlane wystawi Zamawiającemu fakturę VAT płatną przelewem w terminie do 30 dni od dnia wystawienia prawidłowej faktury w oparciu o protokół odbioru ostatecznego przedmiotu umowy (bez uwag), na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze. Strony nie dopuszczają możliwości zmiany cen jednostkowych, podanych w ofercie przez cały okres trwania umowy. W przypadku wprowadzenia zmian zakresu robót budowlanych, będą one rozliczane według danych (cen jednostkowych) podanych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia, nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Budowlana KDBUD Krzysztof Dychała, Bardo 96, 26-035 Raków, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123346,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74805,53

  • Oferta z najniższą ceną: 74805,53 / Oferta z najwyższą ceną: 131031,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.