eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Modernizacja ulicy Poznańskiej w Koninie - etap V - część II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Konin: Modernizacja ulicy Poznańskiej w Koninie - etap V - część II
Numer ogłoszenia: 344168 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ulicy Poznańskiej w Koninie - etap V - część II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty drogowe 1.1.W-wa ścieralna z mieszanki SMA dla ruchu KR 5 gr. 4 cm 1943,00 m2 1.2.W-wa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR 5 gr. 9 cm 1741,00 m2 1.3.Podbudowa z betonu asfaltowego dla ruchu KR 5 gr. 11 cm 921,00 m2 1.4.Ściek z kostki brukowej betonowej 340,00 m 1.5.Krawężnik betonowy 20x30 418,00 m 1.6.Oznakowanie poziome 277,00 m2 1.7. Oznakowanie pionowe 17 szt. 1.8. Obrzeże betonowe 30x8 cm 398,00 m 1.9.Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm 485,00 m2 1.10.Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 195,00 m2 2. Kanalizacja deszczowa 2.1. Kanały z rur PVC 502,70 m 2.2. Kanały z rur WIPRO 145,00 m 2.3. Studnie rewizyjne fi 1200 mm 26 szt. 2.4. Studnie rewizyjne fi 1500 mm 2 szt. 2.5. Komory murowane z bloczków betonowych 1 szt 2.6. Przykanaliki z rur PVC 16,00 m 2.7. Przykanaliki z rur WIPRO 31,00 m 2.8. Studzienki ściekowe betonowe fi 500 mm 6 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : Posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalnościach: - drogowej - min. 1 osoba, -instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - min. 1 osoba, Kierownicy (wyszczególnionych branż) winni być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 3. posiadają niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową ulicy lub drogi wraz z kanalizacją deszczową w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Należy przedłożyć: - kserokopię wymaganych uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami stwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 robót związanych z budową lub przebudową ulic lub dróg wraz z kanalizacją deszczową w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł każde wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 4. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 500 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 PLN 5.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków 6. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (cena 167,20 zł) można także odebrać w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 27.10.2009 r..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin, Wydział Prawny i Zamówień Publicznych, pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.