eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Usługi ochrony osób i mienia, monitoringu, sprawowanie technicznej opieki nad systemem sygnalizacji włamania w budynku Sądu Rejonowego w Drawsku Pom ul. Jasna 3 i ul. Złocieniecka 5 oraz usługi transportu chronionego wartości pieniężnych w budynku sądowym ul. Złocieniecka 5

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Drawsko Pomorskie: Usługi ochrony osób i mienia, monitoringu, sprawowanie technicznej opieki nad systemem sygnalizacji włamania w budynku Sądu Rejonowego w Drawsku Pom ul. Jasna 3 i ul. Złocieniecka 5 oraz usługi transportu chronionego wartości pieniężnych w budynku sądowym ul. Złocieniecka 5
Numer ogłoszenia: 344164 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Drawsku Pomorskim , ul. Jasna 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3632055, faks 094 3632055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony osób i mienia, monitoringu, sprawowanie technicznej opieki nad systemem sygnalizacji włamania w budynku Sądu Rejonowego w Drawsku Pom ul. Jasna 3 i ul. Złocieniecka 5 oraz usługi transportu chronionego wartości pieniężnych w budynku sądowym ul. Złocieniecka 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej osób i mienia, w tym także monitoringu sygnałów drogą radiową z lokalnego systemu alarmowego, sprawowanie technicznej opieki nad systemem sygnalizacji włamania oraz usługi transportu chronionego wartości pieniężnych: obejmujące: zapewnienie kompleksowej, stałej ochrony fizycznej w budynku sądowym przy ul. Złocienieckiej 5 - jedno stanowisko pracownika ochrony z licencją I lub II stopnia , w godzinach urzędowania Sądu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.15 do 15.15, przy czym w poniedziałki od godz. 7.15 do godz. 18.00; dozór i zabezpieczenie fizyczne osób i mienia powierzonych do ochrony znajdujących się we wszystkich pomieszczeniach budynków Sądu i na terenie obiektów; całodobowy monitoring drogą radiową z lokalnego systemu alarmowego; sprawowanie opieki technicznej nad systemem sygnalizacji włamania w obiektach Sądu Rejonowego w Drawsku Pom, ul. Jasna 3 i ul. Złocieniecka 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Usługę stałej ochrony fizycznej osób i mienia, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany: - nadzorować ruch osób wchodzących i wychodzących, - dokonywać obchodu chronionego obiektu co najmniej raz na godzinę, a w trakcie trwania rozpraw sądowych częściej , utrzymując ciszę na korytarzach sądowych, - wezwanie osób do opuszczenia obiektów w przypadku stwierdzenia stanu wskazującego na spożycie alkoholu lub zakłócania porządku, - ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektów oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego, - interwencje wobec osób zakłócających porządek, - natychmiastowe reagowanie w sytuacji zagrożenia pożarem, zalania, ewentualnie innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych oraz niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb, pod rygorem odpowiedzialności Wykonawcy za skutki zdarzeń, jakie mogą wystąpić z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie, - prowadzić książki dyżurów, wpisywaniu informacji o czasie objęcia i zdania posterunków oraz o istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa chronionych obiektów wydarzeniach z opisem ich przebiegu, - w razie konieczności ściśle współpracować z Policją podczas zaprowadzania porządku publicznego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegającym, a także z innymi służbami w przypadku wystąpienia awarii, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa osób i mienia, - utrzymywać patrol interwencyjny w gotowości do natychmiastowego działania na wezwanie pracowników Wykonawcy celem zatrzymania sprawcy przestępstwa dokonanego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegającym, albo osoby podejrzanej o popełnienie przestępstwa, - do zapewnienia interwencji patroli samochodowych w niezwłocznie od wszczęcia alarmu. Usługi monitoringu sygnałów drogą radiową z lokalnego systemu alarmowego, zamontowanego w monitorowanym obiekcie, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany: - weryfikować przesyłane sygnały, - zapewnić patrol interwencyjny, który w przypadku alarmu dojedzie do obiektu niezwłocznie. - w przypadku alarmu do podjęcia niezbędnych czynności interwencyjno - zabezpieczających, mających na celu ochronę życia, zdrowia i mienia zamawiającego na terenie chronionego obiektu. W ramach usługi inkaso - odbiór pakietów z gotówką dokonywany będzie w dniach pracy Sądu poprzez kontakt telefoniczny przez inkasentów specjalnie do tego przeszkolonych i upoważnionych pisemnie przez Zamawiającego zgodnie z załączonym wykazem konwojentów i pojazdów - odbiór pakietów z gotówką następować będzie za pisemnym pokwitowaniem - wartości pieniężne będą przewożone w zabezpieczonych kopertach W ramach sprawowania technicznej opieki nad systemem sygnalizacji włamania w obu budynkach sądowych: - świadczenie usług konserwacyjnych mających na celu utrzymanie systemów sygnalizacji włamania w stanie technicznej sprawności; - w przypadku wystąpienia awarii w/w systemu niezwłoczne jej usunięcie, przy czym materiały eksploatacyjne i części zamienne niezbędne do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych dostarczone będą przez wykonawcę, na koszt zamawiającego; - przeglądy w/w systemów raz na kwartał ( co najmniej 4 razy w roku ) i potwierdzone stosownym protokołem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest posiadanie koncesji oraz zatrudnienie pracowników ochrony w rozumieniu obowiązaujących przepisó prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest posiadanie niezbędnego dośwaidczenia w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest posiadanie systemu łączności radiowej pozwalający na radiowe komunikowanie się pracowników ochrony, posiadają możliwość minitorowania obiektów zamawiajacego pozwalające na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urzadzeniach i systemach alarmowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie przez pracownika licencji ochrony I lub II stopnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczęń Społecznych lub Kasy Rolniczngo Ubezpueczenia Społecznego potwierdzające niezaleganie z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wydane nie wczesniej niż 3 miesiace przed terminem składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszalin.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Drawsku Pom 78- 500 Drawsko Pom ul. Jasna 3 ( pokój 14 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 13:15, miejsce: Sąd Rejonowy w Drawsku Pom 78-500 Drawsko Pom ul. Jasna 3 pokój 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.