eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Budowa drogi leśnej Nr 11 na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin - I etap o długości 1,400 km. Nr sprawySA.270.3.4.2015.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-16

Sianów: Budowa drogi leśnej Nr 11 na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin - I etap o długości 1,400 km. Nr sprawy: SA.270.3.4.2015.
Numer ogłoszenia: 344016 - 2015; data zamieszczenia: 16.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315052 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice, Trawica 8A, 76-004 Sianów, woj. , tel. 094 3185227, 3185228, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jed. org. nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej Nr 11 na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin - I etap o długości 1,400 km. Nr sprawy: SA.270.3.4.2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe: Budowa drogi leśnej Nr 11 na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin - I etap o długości 1,400 km a także wykonanie usług innych czynności, niezbędnych do wykonania budowy drogi. Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Inwestorowi złożenie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. Droga leśna przebiega przez grunty Skarbu Państwa będące w zarządzie Lasów Państwowych - Nadleśnictwo Karnieszewice. Trasa drogi nie narusza stanu prawnego osób trzech. 2. Stan istniejący Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drogi leśnej Nr 11 na istniejącej drodze leśnej gruntowej położonej w Nadleśnictwie Karnieszewice, na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin, uszkodzonej w wyniku eksploatacji oraz zmiennych warunków atmosferycznych o łącznej długości 3+026,06 km. Droga nie posiada żadnych utwardzeń, co spowodowało powstawanie w trakcie jej użytkowania głębokich kolein uniemożliwiających sprawne przemieszczanie się pojazdów transportujących drewno jak również służb leśnych. Droga ma swój początek w pobliżu miejscowości Kłos a kończy się na połączeniu ze zjazdem z drogi krajowej nr 6. Przedmiotowa droga leśna w zależności od natężenia ruchu danego odcinka oraz zalegających gruntów charakteryzuje się dużym zróżnicowaniem w rodzaju nawierzchni oraz stopniem ich degradacji. Cechą wspólną wszystkich odcinków jest niedostateczna skuteczność odprowadzania wód opadowych z korpusu drogi, co jest skutkiem zalegania gruntów nienośnych oraz tworzeniem się licznych zastoisk wody opadowej. Prowadzi to do deformacji drogi, tworzenia się niecek i błota, co uniemożliwia sprawny przejazd pojazdów. Następstwem tego stanu jest nienormatywne poszerzenie jezdni drogi, które umożliwia przejazd w miejscach szczególnie uciążliwych. Średnia szerokość istniejącej nawierzchni drogi wynosi około 3,00÷3,50 m. Droga posiada nieregularne pobocze gruntowe w znacznym stopniu zawyżone, co uniemożliwia sprawny odpływ wód opadowych z korpusu drogi. Odwodnienie drogi odbywa się za pomocą istniejących spadków podłużnych oraz poprzecznych. Taki sposób odwodnienia drogi przy zawyżonych poboczach i braku wzmocnienia odcinków o słabym poboczu gruntowym skutkuje licznymi wymyciami, tworzeniem się lokalnych zastoisk wody oraz zaniżeń w miejscach powstających kolein. Droga posiada istniejący przepust drogowy w km 0+183 długości 8,0 m o średnicy 60 cm. Droga przebiega w terenie mocno zróżnicowanym wysokościowo. Droga prowadzi przez oddziały 301, 300, 310, 316, 315, 317, 327, 326, 337 i 336. Projekt budowy drogi leśnej nr 11 obejmuje istniejącą drogę gruntową wzmocnioną miejscowo kruszywem łamanym. Korona drogi jest wyraźnie wyznaczona w terenie przez ślady ruchu kołowego. Badanie makroskopowe gruntu wykazały, występowanie piasków drobnych a w km 2+000 występowanie gliny piaszczystej. Jezdnia nawierzchni posiada liczne koleiny, wyboje, zastoiska wody i nierówności. W części środkowej jezdni oraz na poboczach zalegają grunty organiczne naniesione podczas użytkowania drogi. Istniejące rowy są częściowo zamulone oraz porośnięte roślinnością gęstą i porośnięte krzewami. Łuki poziome nawierzchni wymagają korekty. Ze względu na roślinność i zakrzaczenie zarówno pobocza jak i rowy nie spełniają swojej funkcji związanej z odprowadzeniem wód opadowych, co jest przyczyną ich zalegania na jezdni. Skrzyżowania dróg leśnych z drogą gruntową są rozjeżdżone. Zjazdy wymagają profilowania, częściowo podwyższenia oraz utwardzenia. Budowana droga zlokalizowana jest w obszarze chronionego krajobrazu Koszaliński Pas Nadmorski, którego celem powołania jest ochrona wartości przyrodniczych, historycznych i kulturowych, jak również krajobrazowych, na którym obowiązują zakazy zgodnie z przepisami Uchwały nr XXXII/375/09 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 15 września 2009r. w sprawie obszarów chronionego krajobrazu - tekst jednolity Dz. U. Woj. Zach., poz. 1637 z dnia 14 kwietnia 2014r.. Z przeprowadzonej wstępnej analizy oddziaływania na środowisko inwestycji metod ochrony i zabezpieczeń opisanych w Karcie Informacyjnej Przedsięwzięcia stwierdzono na etapie wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach nr 9/14 z dnia 9 września 2014r., że planowane przedsięwzięcie nie wpłynie niekorzystnie na ochronę przyrody chronionego krajobrazu pn. Koszaliński Pas Nadmorski. Na terenie planowanej inwestycji nie zinwentaryzowano chronionych gatunków roślin i zwierząt. 3. Stan projektowany I. PLAN SYTUACYJNY Początek drogi zaczyna się za zjazdem z drogi powiatowej nr 5535Z ul. Słupska na styku oddziałów 336/335 a kończy się przed zjazdem z drogi krajowej nr 6 ul. Gdańska na styku oddziałów 301/309. Łuki poziome na zjazdach R= 5, 6, 7, 8, 9, 11m. Droga mieści się w oddziałach 301, 300, 310, 317, 316, 315, 327, 326, 337, 336. II. PARAMETRY TECHNICZNE DROGI, MIJANEK I ZJAZDÓW - Długość całkowita budowanej drogi - 3026,06m, - Długość odcinka drogi będącego przedmiotem niniejszego zamówienia 1,400 km (odcinek 0+000 - 1+400) - Klasa - L3, - Ilość jezdni/ ilość pasów ruchu - 1/1, - Grupa nośności podłoża - G1, - Szerokość jezdni - 3,00 +2x0,30 m = 3,60 m, - Obustronne pobocza - 0,75 m, - Spadek daszkowy dla nawierzchni 3,0 %, - Spadek jednostronny dla nawierzchni 3,0 %, - Spadek poprzeczny dla pobocza 6-8 %, - Prędkość projektowana - 30 km/h, - Obciążenie ruchem poniżej 10 pojazdów ciężarowych na dobę, - Nacisk na oś - 10 ton, - Promień zjazdów - 5, 6, 7, 8, 9, 11 m, - Mijanki o długości 23 m i szerokości 3,00 m. Skosy najazdowe 1:7, III. ROZWIĄZANIE WYSOKOŚCIOWE Nierówności należy zniwelować na etapie robót ziemnych związanych z miejscowym poszerzeniem oraz wykonaniem profilowania warstw dolnych. IV. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI + Konstrukcja nawierzchni z płyt betonowych typu YOMB (75x100x12cm) dwa pasy dzielone w km 0+000÷0+185: - Wykonanie górnej warstwy z płyt betonowych typu YOMB (75x100x12cm) - grubość 12 cm, - Wykonanie górnej warstwy pomiędzy dwoma rzędami płyt YOMB z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 12 cm, - Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 10 cm, - Warstwa górna podbudowy wyrównanie i zagęszczenie do wskaźnika 1,00%, - Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63 mm - grubości 10 cm, - Geowłóknina separacyjna polipropylenowa typu np.: TYPAR SF40 lub równoważna, - Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm -usunięcie górnej warstwy humusu, - Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%, - Istniejący grunt rodzimy, - Pobocza gruntowe do uzupełnienia gruntem pozyskanym z koryta i wykopu rowów przydrożnych do uzyskania spadków 6-8%, + Konstrukcja nawierzchni z płyt betonowych typu YOMB 75x100x12cm dwa pasy dzielone w km 0+185÷3+026,06: - Wykonanie górnej warstwy z płyt betonowych typu YOMB 75x100x12cm - grubość 12 cm, - Wykonanie górnej warstwy pomiędzy dwoma rzędami płyt YOMB z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 12cm, - Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 10cm, - Warstwa górna podbudowy wyrównanie i zagęszczenie do wskaźnika 1,00%, - Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63mm - grubości 10cm, - Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm - usunięcie górnej warstwy humusu, - Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%, - Istniejący grunt rodzimy, - Pobocza gruntowe do uzupełnienia gruntem pozyskanym z koryta do uzyskania spadków 6-8%, + Konstrukcja zjazdów: - Wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5 mm - grubość warstwy 20 cm, - Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm - usunięcie górnej warstwy humusu, - Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%, - Istniejący grunt rodzimy, + Konstrukcja nawierzchni mijanek: - Wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5 mm - grubość warstwy 7÷12cm, - Wykonanie dolnej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5 mm - grubość warstwy 15 cm, - Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63mm - grubość warstwy 10 cm, - Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm - usunięcie górnej warstwy humusu, - Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%, - Istniejący grunt rodzimy. + Konstrukcja poboczy: - na szerokości 30cm od krawędzi płyty, co przedstawiono na przekrojach: AA, BB, B1B1, CC, EE, GG, HH, II: + Wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 12cm, + Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 10cm, + Warstwa górna podbudowy wyrównanie i zagęszczenie do wskaźnika 1,00%, + Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63mm - grubości 10cm, + Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm - usunięcie górnej warstwy humusu, + Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%, + Istniejący grunt rodzimy, - na szerokości 45cm: grunt rodzimy pozyskany z koryta - grubość warstwy 22cm, V. ODWODNIENIE, ROBOTY ZIEMNE Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spadki poprzeczne na pobocza i do rowów, które należy odtworzyć wg stanu istniejącego i przebudowywanego. Istniejące rowy należy oczyścić na całym projektowanym odcinku oraz wykonać nowe w miejscach wyznaczonych w części graficznej. Rowy należy wykonać o przekroju trapezowym ze spadkiem skarp 1:1,5 i szerokością kinety od 40 do 80 cm co przedstawiono w części graficznej. W miejscach zwężonych należy wykonać rowy o przekroju trójkątnym ze spadkiem skarpy 1:1,5 o głębokości 0,5m licząc od krawędzi pobocza do dna rowu. Odprowadzaną wodę z korpusu drogowego należy kierować do lokalnych zagłębień oraz na tereny leśne i rowów odprowadzających. + Przepusty: Ze względu na zły stan istniejących przepustów betonowych należy dokonać demontażu istniejących zużytych elementów i wykonać przepusty z rur polipropylenowych typu PEHD. Zagęszczenie wokół rur należy wykonać ubijakiem mechanicznym do wskaźnika zagęszczenia gruntu 0,98. Na zakończeniu przepustów należy wykonać przyczółki betonowe a zabezpieczenia wlotów i wylotów wykonać z kamienia naturalnego brukowego o wymiarach 18÷25 cm. Rury należy układać z minimalnym pochyleniem 1,0 %. Wykaz przepustów: - w km 1+014 długości 8,5m o średnicy 40 cm wraz z przyczółkami betonowymi, - w km 1+091 długości 6,5m o średnicy 40 cm wraz z przyczółkami betonowymi, + Skrajnia: Skrajnia poprzeczna nad korpusem jezdni winna być min 6,00 m, zaś wysokość skrajni 4,00 m. + Roboty ziemne obejmują: Prace ziemne obejmują odtworzenie rowów poprzecznych, mechaniczne wykarczowanie krzewów i poszycia gęstego jak również wykarczowanie pni drzew o średnicy od 10 cm do 85 cm. Należy oczyścić rowy zachowując ciągłość odpływu wód z korpusu drogowego. Korektę niwelety należy wykonać podczas prac profilacyjnych. Prace ziemne należy prowadzić przy występowaniu wilgotności optymalnej gruntu. W przypadku nadmiernej wilgotności należy bezzwłocznie wstrzymać prace ziemne. Należy kontrolować odwodnienie robocze pasa drogowego prowadzonych robót. Przy zbyt małej wilgotności należy grunt zwilżyć wodą. + Wymagany sprzęt podstawowy podczas prowadzenia robót ziemnych: - koparka kołowa 0,25 ÷ 0,40 m3, - równiarka samojezdna min 100 kM, - samochód samowyładowczy min 10 ton, - spycharka gąsienicowa min 75 kM, - walec statyczny samojezdny min 10 ton, - walec wibracyjny samojezdny min 2,5 ton, - ubijak spalinowy min 360 kg. VI. ZJAZDY, MIJANKI Remontowane zjazdy wymagają odtworzenia łuków. Przyjęto promienie łuków 5, 6, 7, 8, 9 i 11 m. - Zjazd w km 0+320,5 szerokości 3,5m, długości 28m, - Zjazd w km 0+795,5 szerokości 3,5m, długości 16,5m, - Zjazd w km 0+998,25 szerokości 3,5m, długości 12m, - Zjazd w km 1+017 szerokości 3,5m, długości 19m, - Zjazd w km 1+186 szerokości 3,5m, długości 16,67m, - Zjazd w km 1+450 szerokości 3,5m, długości 22,5m, - Zjazd w km 1+491, szerokości 3,5m, długości 15,5m, - Zjazd w km 1+491 szerokości 3,5m, długości 14,5m, - Zjazd w km 1+979 szerokości 3,5m, długości 23,5m, - Zjazd w km 2+079 szerokości 3,5m, długości 20m, - Zjazd w km 2+428 szerokości 3,5m, długości 13m, - Zjazd w km 2+425,10 szerokości 3,5m, długości 16,8m, - Zjazd w km 2+763,34 szerokości 3,5m, długości 18,78m, - Zjazd w km 2+917,87 szerokości 3,5m, długości 18,22m, Lokalizację przedstawiono w części graficznej. Mijanki o długości 23 m i szerokości 3,00 m. Skosy najazdowe 1:7: - Mijanka w km 0+096,10-0+154,30 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 0+307-0+368,10 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 0+395-0+453 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 0+582,55-0+654,80 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 0+762,75-0+825,93 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 0+960,68-1+023,90 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 1+301,03-1+360,10 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 1+600-1+665 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 2+053,30-2+115,90 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 2+256,32-2+317,75 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 2+524,48-2+585,96 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 2+735,35-2+798 szerokości 3,0m, Lokalizację przedstawiono w części graficznej. VII. URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU Prace budowlane należy odpowiednio zabezpieczyć stosując taśmę ostrzegawczą oraz tablice informacyjne. Na początku i końcu odcinka prac należy ustawić znaki ostrzegawcze A14 Roboty na drodze lub zamknąć drogę dla ruchu kołowego i ustawić na końcowych odcinkach znak B2 Zakaz wjazdu. Szczegóły oznakowania należy uzgodnić z Inwestorem i Inspektorem Nadzoru. 4. Lokalizacja inwestycji: Na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin. Koszalin: - obręb 0034 nr ewidencyjny gruntu (działki): 300/2, 301/4, 310/1 - obręb 0035 nr ewidencyjny gruntu (działki): 315, 316, 317, 326, 327, 336/1, 337/1. Lokalizacja odcinka drogi będącego przedmiotem zamówienia: działki nr 336/1, 337/1, 326, 327 w obrębie 0035 Koszalin. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 28 maja 2013r. Dz. U. z 2013 r., poz. 907) z późniejszymi zmianami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKO-TRANS Adam Kołodziejczyk, ul. Akademicka 13/6, 75-337 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 455000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 495082,22

  • Oferta z najniższą ceną: 495082,22 / Oferta z najwyższą ceną: 719345,70

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.