eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Budowa drogi leśnej Nr 11 na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin - I etap o długości 1,400 km. Nr sprawySA.270.3.4.2015.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-23

Sianów: Budowa drogi leśnej Nr 11 na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin - I etap o długości 1,400 km. Nr sprawy: SA.270.3.4.2015.
Numer ogłoszenia: 315052 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jed. org. nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej Nr 11 na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin - I etap o długości 1,400 km. Nr sprawy: SA.270.3.4.2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe: Budowa drogi leśnej Nr 11 na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin - I etap o długości 1,400 km a także wykonanie usług innych czynności, niezbędnych do wykonania budowy drogi. Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Inwestorowi złożenie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. Droga leśna przebiega przez grunty Skarbu Państwa będące w zarządzie Lasów Państwowych - Nadleśnictwo Karnieszewice. Trasa drogi nie narusza stanu prawnego osób trzech. 2. Stan istniejący Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drogi leśnej Nr 11 na istniejącej drodze leśnej gruntowej położonej w Nadleśnictwie Karnieszewice, na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin, uszkodzonej w wyniku eksploatacji oraz zmiennych warunków atmosferycznych o łącznej długości 3+026,06 km. Droga nie posiada żadnych utwardzeń, co spowodowało powstawanie w trakcie jej użytkowania głębokich kolein uniemożliwiających sprawne przemieszczanie się pojazdów transportujących drewno jak również służb leśnych. Droga ma swój początek w pobliżu miejscowości Kłos a kończy się na połączeniu ze zjazdem z drogi krajowej nr 6. Przedmiotowa droga leśna w zależności od natężenia ruchu danego odcinka oraz zalegających gruntów charakteryzuje się dużym zróżnicowaniem w rodzaju nawierzchni oraz stopniem ich degradacji. Cechą wspólną wszystkich odcinków jest niedostateczna skuteczność odprowadzania wód opadowych z korpusu drogi, co jest skutkiem zalegania gruntów nienośnych oraz tworzeniem się licznych zastoisk wody opadowej. Prowadzi to do deformacji drogi, tworzenia się niecek i błota, co uniemożliwia sprawny przejazd pojazdów. Następstwem tego stanu jest nienormatywne poszerzenie jezdni drogi, które umożliwia przejazd w miejscach szczególnie uciążliwych. Średnia szerokość istniejącej nawierzchni drogi wynosi około 3,00÷3,50 m. Droga posiada nieregularne pobocze gruntowe w znacznym stopniu zawyżone, co uniemożliwia sprawny odpływ wód opadowych z korpusu drogi. Odwodnienie drogi odbywa się za pomocą istniejących spadków podłużnych oraz poprzecznych. Taki sposób odwodnienia drogi przy zawyżonych poboczach i braku wzmocnienia odcinków o słabym poboczu gruntowym skutkuje licznymi wymyciami, tworzeniem się lokalnych zastoisk wody oraz zaniżeń w miejscach powstających kolein. Droga posiada istniejący przepust drogowy w km 0+183 długości 8,0 m o średnicy 60 cm. Droga przebiega w terenie mocno zróżnicowanym wysokościowo. Droga prowadzi przez oddziały 301, 300, 310, 316, 315, 317, 327, 326, 337 i 336. Projekt budowy drogi leśnej nr 11 obejmuje istniejącą drogę gruntową wzmocnioną miejscowo kruszywem łamanym. Korona drogi jest wyraźnie wyznaczona w terenie przez ślady ruchu kołowego. Badanie makroskopowe gruntu wykazały, występowanie piasków drobnych a w km 2+000 występowanie gliny piaszczystej. Jezdnia nawierzchni posiada liczne koleiny, wyboje, zastoiska wody i nierówności. W części środkowej jezdni oraz na poboczach zalegają grunty organiczne naniesione podczas użytkowania drogi. Istniejące rowy są częściowo zamulone oraz porośnięte roślinnością gęstą i porośnięte krzewami. Łuki poziome nawierzchni wymagają korekty. Ze względu na roślinność i zakrzaczenie zarówno pobocza jak i rowy nie spełniają swojej funkcji związanej z odprowadzeniem wód opadowych, co jest przyczyną ich zalegania na jezdni. Skrzyżowania dróg leśnych z drogą gruntową są rozjeżdżone. Zjazdy wymagają profilowania, częściowo podwyższenia oraz utwardzenia. Budowana droga zlokalizowana jest w obszarze chronionego krajobrazu Koszaliński Pas Nadmorski, którego celem powołania jest ochrona wartości przyrodniczych, historycznych i kulturowych, jak również krajobrazowych, na którym obowiązują zakazy zgodnie z przepisami Uchwały nr XXXII/375/09 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 15 września 2009r. w sprawie obszarów chronionego krajobrazu - tekst jednolity Dz. U. Woj. Zach., poz. 1637 z dnia 14 kwietnia 2014r.. Z przeprowadzonej wstępnej analizy oddziaływania na środowisko inwestycji metod ochrony i zabezpieczeń opisanych w Karcie Informacyjnej Przedsięwzięcia stwierdzono na etapie wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach nr 9/14 z dnia 9 września 2014r., że planowane przedsięwzięcie nie wpłynie niekorzystnie na ochronę przyrody chronionego krajobrazu pn. Koszaliński Pas Nadmorski. Na terenie planowanej inwestycji nie zinwentaryzowano chronionych gatunków roślin i zwierząt. 3. Stan projektowany I. PLAN SYTUACYJNY Początek drogi zaczyna się za zjazdem z drogi powiatowej nr 5535Z ul. Słupska na styku oddziałów 336/335 a kończy się przed zjazdem z drogi krajowej nr 6 ul. Gdańska na styku oddziałów 301/309. Łuki poziome na zjazdach R= 5, 6, 7, 8, 9, 11m. Droga mieści się w oddziałach 301, 300, 310, 317, 316, 315, 327, 326, 337, 336. II. PARAMETRY TECHNICZNE DROGI, MIJANEK I ZJAZDÓW - Długość całkowita budowanej drogi - 3026,06m, - Długość odcinka drogi będącego przedmiotem niniejszego zamówienia 1,400 km (odcinek 0+000 - 1+400) - Klasa - L3, - Ilość jezdni/ ilość pasów ruchu - 1/1, - Grupa nośności podłoża - G1, - Szerokość jezdni - 3,00 +2x0,30 m = 3,60 m, - Obustronne pobocza - 0,75 m, - Spadek daszkowy dla nawierzchni 3,0 %, - Spadek jednostronny dla nawierzchni 3,0 %, - Spadek poprzeczny dla pobocza 6-8 %, - Prędkość projektowana - 30 km/h, - Obciążenie ruchem poniżej 10 pojazdów ciężarowych na dobę, - Nacisk na oś - 10 ton, - Promień zjazdów - 5, 6, 7, 8, 9, 11 m, - Mijanki o długości 23 m i szerokości 3,00 m. Skosy najazdowe 1:7, III. ROZWIĄZANIE WYSOKOŚCIOWE Nierówności należy zniwelować na etapie robót ziemnych związanych z miejscowym poszerzeniem oraz wykonaniem profilowania warstw dolnych. IV. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI + Konstrukcja nawierzchni z płyt betonowych typu YOMB (75x100x12cm) dwa pasy dzielone w km 0+000÷0+185: - Wykonanie górnej warstwy z płyt betonowych typu YOMB (75x100x12cm) - grubość 12 cm, - Wykonanie górnej warstwy pomiędzy dwoma rzędami płyt YOMB z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 12 cm, - Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 10 cm, - Warstwa górna podbudowy wyrównanie i zagęszczenie do wskaźnika 1,00%, - Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63 mm - grubości 10 cm, - Geowłóknina separacyjna polipropylenowa typu np.: TYPAR SF40 lub równoważna, - Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm -usunięcie górnej warstwy humusu, - Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%, - Istniejący grunt rodzimy, - Pobocza gruntowe do uzupełnienia gruntem pozyskanym z koryta i wykopu rowów przydrożnych do uzyskania spadków 6-8%, + Konstrukcja nawierzchni z płyt betonowych typu YOMB 75x100x12cm dwa pasy dzielone w km 0+185÷3+026,06: - Wykonanie górnej warstwy z płyt betonowych typu YOMB 75x100x12cm - grubość 12 cm, - Wykonanie górnej warstwy pomiędzy dwoma rzędami płyt YOMB z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 12cm, - Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 10cm, - Warstwa górna podbudowy wyrównanie i zagęszczenie do wskaźnika 1,00%, - Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63mm - grubości 10cm, - Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm - usunięcie górnej warstwy humusu, - Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%, - Istniejący grunt rodzimy, - Pobocza gruntowe do uzupełnienia gruntem pozyskanym z koryta do uzyskania spadków 6-8%, + Konstrukcja zjazdów: - Wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5 mm - grubość warstwy 20 cm, - Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm - usunięcie górnej warstwy humusu, - Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%, - Istniejący grunt rodzimy, + Konstrukcja nawierzchni mijanek: - Wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5 mm - grubość warstwy 7÷12cm, - Wykonanie dolnej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5 mm - grubość warstwy 15 cm, - Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63mm - grubość warstwy 10 cm, - Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm - usunięcie górnej warstwy humusu, - Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%, - Istniejący grunt rodzimy. + Konstrukcja poboczy: - na szerokości 30cm od krawędzi płyty, co przedstawiono na przekrojach: AA, BB, B1B1, CC, EE, GG, HH, II: + Wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 12cm, + Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 10cm, + Warstwa górna podbudowy wyrównanie i zagęszczenie do wskaźnika 1,00%, + Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63mm - grubości 10cm, + Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm - usunięcie górnej warstwy humusu, + Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%, + Istniejący grunt rodzimy, - na szerokości 45cm: grunt rodzimy pozyskany z koryta - grubość warstwy 22cm, V. ODWODNIENIE, ROBOTY ZIEMNE Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spadki poprzeczne na pobocza i do rowów, które należy odtworzyć wg stanu istniejącego i przebudowywanego. Istniejące rowy należy oczyścić na całym projektowanym odcinku oraz wykonać nowe w miejscach wyznaczonych w części graficznej. Rowy należy wykonać o przekroju trapezowym ze spadkiem skarp 1:1,5 i szerokością kinety od 40 do 80 cm co przedstawiono w części graficznej. W miejscach zwężonych należy wykonać rowy o przekroju trójkątnym ze spadkiem skarpy 1:1,5 o głębokości 0,5m licząc od krawędzi pobocza do dna rowu. Odprowadzaną wodę z korpusu drogowego należy kierować do lokalnych zagłębień oraz na tereny leśne i rowów odprowadzających. + Przepusty: Ze względu na zły stan istniejących przepustów betonowych należy dokonać demontażu istniejących zużytych elementów i wykonać przepusty z rur polipropylenowych typu PEHD. Zagęszczenie wokół rur należy wykonać ubijakiem mechanicznym do wskaźnika zagęszczenia gruntu 0,98. Na zakończeniu przepustów należy wykonać przyczółki betonowe a zabezpieczenia wlotów i wylotów wykonać z kamienia naturalnego brukowego o wymiarach 18÷25 cm. Rury należy układać z minimalnym pochyleniem 1,0 %. Wykaz przepustów: - w km 1+014 długości 8,5m o średnicy 40 cm wraz z przyczółkami betonowymi, - w km 1+091 długości 6,5m o średnicy 40 cm wraz z przyczółkami betonowymi, + Skrajnia: Skrajnia poprzeczna nad korpusem jezdni winna być min 6,00 m, zaś wysokość skrajni 4,00 m. + Roboty ziemne obejmują: Prace ziemne obejmują odtworzenie rowów poprzecznych, mechaniczne wykarczowanie krzewów i poszycia gęstego jak również wykarczowanie pni drzew o średnicy od 10 cm do 85 cm. Należy oczyścić rowy zachowując ciągłość odpływu wód z korpusu drogowego. Korektę niwelety należy wykonać podczas prac profilacyjnych. Prace ziemne należy prowadzić przy występowaniu wilgotności optymalnej gruntu. W przypadku nadmiernej wilgotności należy bezzwłocznie wstrzymać prace ziemne. Należy kontrolować odwodnienie robocze pasa drogowego prowadzonych robót. Przy zbyt małej wilgotności należy grunt zwilżyć wodą. + Wymagany sprzęt podstawowy podczas prowadzenia robót ziemnych: - koparka kołowa 0,25 ÷ 0,40 m3, - równiarka samojezdna min 100 kM, - samochód samowyładowczy min 10 ton, - spycharka gąsienicowa min 75 kM, - walec statyczny samojezdny min 10 ton, - walec wibracyjny samojezdny min 2,5 ton, - ubijak spalinowy min 360 kg. VI. ZJAZDY, MIJANKI Remontowane zjazdy wymagają odtworzenia łuków. Przyjęto promienie łuków 5, 6, 7, 8, 9 i 11 m. - Zjazd w km 0+320,5 szerokości 3,5m, długości 28m, - Zjazd w km 0+795,5 szerokości 3,5m, długości 16,5m, - Zjazd w km 0+998,25 szerokości 3,5m, długości 12m, - Zjazd w km 1+017 szerokości 3,5m, długości 19m, - Zjazd w km 1+186 szerokości 3,5m, długości 16,67m, - Zjazd w km 1+450 szerokości 3,5m, długości 22,5m, - Zjazd w km 1+491, szerokości 3,5m, długości 15,5m, - Zjazd w km 1+491 szerokości 3,5m, długości 14,5m, - Zjazd w km 1+979 szerokości 3,5m, długości 23,5m, - Zjazd w km 2+079 szerokości 3,5m, długości 20m, - Zjazd w km 2+428 szerokości 3,5m, długości 13m, - Zjazd w km 2+425,10 szerokości 3,5m, długości 16,8m, - Zjazd w km 2+763,34 szerokości 3,5m, długości 18,78m, - Zjazd w km 2+917,87 szerokości 3,5m, długości 18,22m, Lokalizację przedstawiono w części graficznej. Mijanki o długości 23 m i szerokości 3,00 m. Skosy najazdowe 1:7: - Mijanka w km 0+096,10-0+154,30 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 0+307-0+368,10 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 0+395-0+453 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 0+582,55-0+654,80 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 0+762,75-0+825,93 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 0+960,68-1+023,90 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 1+301,03-1+360,10 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 1+600-1+665 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 2+053,30-2+115,90 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 2+256,32-2+317,75 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 2+524,48-2+585,96 szerokości 3,0m, - Mijanka w km 2+735,35-2+798 szerokości 3,0m, Lokalizację przedstawiono w części graficznej. VII. URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU Prace budowlane należy odpowiednio zabezpieczyć stosując taśmę ostrzegawczą oraz tablice informacyjne. Na początku i końcu odcinka prac należy ustawić znaki ostrzegawcze A14 Roboty na drodze lub zamknąć drogę dla ruchu kołowego i ustawić na końcowych odcinkach znak B2 Zakaz wjazdu. Szczegóły oznakowania należy uzgodnić z Inwestorem i Inspektorem Nadzoru. 4. Lokalizacja inwestycji: Na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin. Koszalin: - obręb 0034 nr ewidencyjny gruntu (działki): 300/2, 301/4, 310/1 - obręb 0035 nr ewidencyjny gruntu (działki): 315, 316, 317, 326, 327, 336/1, 337/1. Lokalizacja odcinka drogi będącego przedmiotem zamówienia: działki nr 336/1, 337/1, 326, 327 w obrębie 0035 Koszalin. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 28 maja 2013r. Dz. U. z 2013 r., poz. 907) z późniejszymi zmianami..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia uzupełniające dotyczą powtórzenia robót objętych zamówieniem podstawowym tego samego rodzaju zamówień o wartości do 50% zamówienia podstawowego (roboty dotyczące budowy drogi leśnej Nr 11 o nawierzchni twardej ulepszonej - płyty betonowe typu JOMB w na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, jeśli spełnione zostaną przesłanki udzielenia takiego zamówienia, określone w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13.000,00 złotych, słownie: trzynaście tysięcy 00/100 złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zamówienia (zadania) polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni z płyt żelbetowych oraz tłuczniowej o wartości każdego zamówienia (zadania) co najmniej 300.000,00 zł netto, słownie: trzysta tysięcy 00/100 złotych, tzn. co najmniej dwóch o nawierzchni z płyt żelbetowych i jednej o nawierzchni tłuczniowej lub co najmniej jednej o nawierzchni z płyt żelbetowych i dwóch o nawierzchni tłuczniowej, tzn. co najmniej dwóch o nawierzchni z płyt żelbetowych i jednej o nawierzchni tłuczniowej lub co najmniej jednej o nawierzchni z płyt żelbetowych i dwóch o nawierzchni tłuczniowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem mechanicznym: samochód samowyładowczy (min. 1 szt.) o ładowności powyżej 5,0 ton (wskazane około 12 ton), koparko-ładowarką lub koparką (min. 1 szt.), równiarką drogową samojezdną (min. 1 szt.) lub/i spycharką (min. 1 szt.) oraz walcem drogowym (min. 1 szt.); - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi, aktualny wpis do właściwej izby inżynierskiej i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: - wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane - drogowe), przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 600.000,00 złotych - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania (podawany w pełnych tygodniach od zawarcia umowy - nie krótszy jednak jak 25 tygodni) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki, b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia: a) przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 ustawy PZP, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; b) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia c) jeżeli w czasie obowiązywania umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizację zadania np.: długotrwałe opady atmosferyczne, d) przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych itp. 3. W przypadku powyższych okoliczności może nastąpić zmiana terminu zakończenia robót lub wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 4. Nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. 5. Zamawiający w razie wstrzymania robót z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do: a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia, b) przejęcie od Wykonawcy terenu budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_karnieszewice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Karnieszewice Trawica 8A 76-004 Sianów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Karnieszewice Trawica 8A 76-004 Sianów (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.