eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby oświetlenia klatek schodowych w budynkach administrowanych przez ZGM, Cmentarza Komunalnego, budynków Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 oraz budynków warsztatowo-magazynowych ZGM w Zawierciu w 2017 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 343994 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Zawiercie: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby oświetlenia klatek schodowych w budynkach administrowanych przez ZGM, Cmentarza Komunalnego, budynków Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 oraz budynków warsztatowo-magazynowych ZGM w Zawierciu w 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawiercie jednostka organizacyjna - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 27659603600000, ul. ul. Krzywa  3, 42400   Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 6721714, e-mail , faks 32 6721714.
Adres strony internetowej (URL): www.zgm-zwiercie.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.zgm-zawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.zgm-zawiercie.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście lub przesyłką pocztową
Adres:
42-400 Zawiercie, ul. Krzywa 3, Pukt Obsłgi Inteesanta ( parter )


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby oświetlenia klatek schodowych w budynkach administrowanych przez ZGM, Cmentarza Komunalnego, budynków Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 oraz budynków warsztatowo-magazynowych ZGM w Zawierciu w 2017 r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby oświetlenia klatek schodowych w budynkach administrowanych przez ZGM, Cmentarza Komunalnego, budynków Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 oraz budynków warsztatowo-magazynowych ZGM w Zawierciu w 2017 r. Zamawiający kwalifikuje się do V grupy przyłączeniowej i n/w grup taryfowych : Wykaz budynków przynależnych do grupy taryfowej G 11 1 Bliska 1 moc przyłączeniowa 3,5 kW 2 Amatorska 13 moc przyłączeniowa 3,5 kW 3 Amatorska 17 moc przyłączeniowa 3,5 kW 4 Apteczna 1 moc przyłączeniowa 3,5 kW 5 Apteczna 2 moc przyłączeniowa 3,5 kW 6 Apteczna 4 moc przyłączeniowa 3,5 kW 7 Apteczna 6 moc przyłączeniowa 3,5 kW 8 Apteczna 9 moc przyłączeniowa 3,5 kW 9 Apteczna 14 moc przyłączeniowa 3,5 kW 10 Apteczna 16 moc przyłączeniowa 3,5 kW 11 Apteczna 17 moc przyłączeniowa 3,5 kW 12 Apteczna 19 moc przyłączeniowa 3,5 kW 13 Ciasna 4 moc przyłączeniowa 3,5 kW 14 Ciasna 7 moc przyłączeniowa 3,5 kW 15 Dożynkowa 7 moc przyłączeniowa 5 kW 16 Dożynkowa 9 moc przyłączeniowa 5 kW 17 Dożynkowa 11 moc przyłączeniowa 5 kW 18 Firlejów 3 moc przyłączeniowa 5,0 kW 19 Harcerska 46 moc przyłączeniowa 3,5 kW 20 Hoża 4 moc przyłączeniowa 3,5 kW 21 Hoża 7 moc przyłączeniowa 3,5 kW 22 Górnośląska 21 moc przyłączeniowa 3,5 kW 23 Górnośląska 33 moc przyłączeniowa 3,5 kW 24 Krakowska 13 moc przyłączeniowa 3,5 kW 25 Kościuszki 11 moc przyłączeniowa 3,5 kW 26 Kś. Wajzlera 6 moc przyłączeniowa 3,5 kW 27 Leśna 22 moc przyłączeniowa 3,5 kW 28 Limanowskiego 9 moc przyłączeniowa 3,5 kW 29 Limanowskiego 10 moc przyłączeniowa 3,5 kW 30 11 Listopada 35 moc przyłączeniowa 3,5 kW 31 3 Maja 3 moc przyłączeniowa 3,5 kW 32 3 Maja 5 moc przyłączeniowa 3,5 kW 33 3 Maja 7 moc przyłączeniowa 3,5 kW 34 3 Maja 45 moc przyłączeniowa 2,2 kW 35 3 Maja 45 moc przyłączeniowa 2,2 kW 36 Marszałkowska 2 moc przyłączeniowa 3,5 kW 37 Marszałkowska 8 moc przyłączeniowa 3,5 kW 38 Marszałkowska 10 moc przyłączeniowa 3,5 kW 39 Marszałkowska 16 moc przyłączeniowa 3,5 kW 40 Marszałkowska 18 moc przyłączeniowa 3,5 kW 41 Marszałkowska 22 moc przyłączeniowa 3,5 kW 42 Marszałkowska 23 moc przyłączeniowa 3,5 kW 43 Marszałkowska 31 moc przyłączeniowa 3,5 kW 44 Marszałkowska 34 moc przyłączeniowa 3,5 kW 45 Marszałkowska 35 moc przyłączeniowa 3,5 kW 46 Marszałkowska 37 moc przyłączeniowa 3,5 kW 47 Marszałkowska 39 moc przyłączeniowa 3,5 kW 48 Nowa 7 moc przyłączeniowa 5 kW 49 Nowa 9 moc przyłączeniowa 5 kW 50 Nowa 11 moc przyłączeniowa 5 kW 51 Nowa 13 moc przyłączeniowa 5 kW 52 Nowa 15 moc przyłączeniowa 5 kW 53 Nowa 17 moc przyłączeniowa 5 kW 54 Nowa 19 moc przyłączeniowa 5 kW 55 Nowa 21 moc przyłączeniowa 5 kW 56 Nowa 23 moc przyłączeniowa 5 kW 57 Nowa 25 moc przyłączeniowa 5 kW 58 Nowa 27 moc przyłączeniowa 5 kW 59 Nowa 29 moc przyłączeniowa 5 kW 60 Niedziałkowskiego 1 moc przyłączeniowa 3,5 kW 61 Niedziałkowskiego 3 moc przyłączeniowa 3,5 kW 62 Niedziałkowskiego 4 moc przyłączeniowa 3,5 kW 63 Niedziałkowskiego 5 moc przyłączeniowa 3,5 kW 64 Niedziałkowskiego 6 moc przyłączeniowa 3,5 kW 65 Niedziałkowskiego 7 moc przyłączeniowa 3,5 kW 66 Niedziałkowskiego 8 moc przyłączeniowa 3,5 kW 67 Niedziałkowskiego 9 moc przyłączeniowa 3,5 kW 68 Niedziałkowskiego 11 moc przyłączeniowa 3,5 kW 69 Niedziałkowskiego 12 moc przyłączeniowa 3,5 kW 70 Niedziałkowskiego 13 moc przyłączeniowa 3,5 kW 71 Niedziałkowskiego 14 moc przyłączeniowa 3,5 kW 72 Niedziałkowskiego 16 moc przyłączeniowa 3,5 kW 73 Niedziałkowskiego 17 moc przyłączeniowa 3,5 kW 74 Niedziałkowskiego 19 moc przyłączeniowa 3,5 kW 75 Niedziałkowskiego 23 moc przyłączeniowa 3,5 kW 76 Niedziałkowskiego 25 moc przyłączeniowa 3,5 kW 77 Obr. Poczty Gdanskiej12 moc przyłączeniowa 3,5 kW 78 Pastewna 6a moc przyłączeniowa 3,5 kW 79 Pastewna 6b moc przyłączeniowa 3,5 kW 80 Próżna 5 moc przyłączeniowa 3,5 kW 81 Piłsudskiego 7 moc przyłączeniowa 3,5 kW 82 Polska 5 moc przyłączeniowa 3,5 kW 83 Pogorzelska 14 moc przyłączeniowa 3,5 kW 84 Pogorzelska 14a moc przyłączeniowa 3,5 kW 85 Powstańców Śląskich 1 moc przyłączeniowa 3,5 kW 86 Porębska 1 moc przyłączeniowa 3,5 kW 87 Porębska 1 moc przyłączeniowa 3,5 kW 88 Porębska 2 moc przyłączeniowa 3,5 kW 89 Porębska 46 moc przyłączeniowa 3,5 kW 90 Pomorska 87 moc przyłączeniowa 3,5 kW 91 Pl. Dąbrowskiego 18 moc przyłączeniowa 3,5 kW 92 Pl. Dąbrowskiego 20 moc przyłączeniowa 3,5 kW 93 Pl. Dąbrowskiego 22 moc przyłączeniowa 3,5 kW 94 Sądowa 6 moc przyłączeniowa 3,5 kW 95 Stary Rynek 6 moc przyłączeniowa 3,5 kW 96 Stary Rynek 6a moc przyłączeniowa 3,5 kW 97 Stary Rynek 8 moc przyłączeniowa 3,5 kW 98 Stary Rynek 10 moc przyłączeniowa 3,5 kW 99 Skłodowskiej 11 moc przyłączeniowa 3,5 kW 100 Szeroka 16 moc przyłączeniowa 3,5 kW 101 Szkolna 17 moc przyłączeniowa 3,5 kW 102 Senatorska 48 moc przyłączeniowa 3,5 kW 103 Sienkiewicza 12 moc przyłączeniowa 3,5 kW 104 Sienkiewicza 19 moc przyłączeniowa 3,5 kW 105 Słowiańska 11 moc przyłączeniowa 3,5 kW 106 Słowiańska 11 moc przyłączeniowa 3,5 kW 107 Słowiańska 11 moc przyłączeniowa 5 kW 108 Tylna 3 moc przyłączeniowa 3,5 kW 109 Wenecka 2 moc przyłączeniowa 3,5 kW 110 Westerplatte 3 moc przyłączeniowa 3,5 kW 111 Westerplatte 4 moc przyłączeniowa 3,5 kW 112 Westerplatte 5 moc przyłączeniowa 3,5 kW 113 Westerplatte 6 moc przyłączeniowa 3,5 kW 114 Westerplatte 8 moc przyłączeniowa 3,5 kW 115 Westerplatte 10 moc przyłączeniowa 3,5 kW 116 Westerplatte 12 moc przyłączeniowa 3,5 kW 117 Westerplatte 14 moc przyłączeniowa 3,5 kW 118 Westerplatte 19 moc przyłączeniowa 3,5 kW 119 Westerplatte 19 moc przyłączeniowa 2,2 kW 120 Westerplatte 20 moc przyłączeniowa 3,5 kW 121 Westerplatte 22 moc przyłączeniowa 3,5 kW 122 Wojska Polskiego 21 moc przyłączeniowa 3,5 kW 123 Wojska Polskiego 22 moc przyłączeniowa 3,5 kW 124 Zegadłowicza 14 moc przyłączeniowa 3,5 kW 125 Krzywa 3 - budynek gospodarczy moc przyłączeniowa 12 kW 126 Przyłubsko- domek letniskowy moc przyłączeniowa 13 kW Moc przyłączeniowa do sieci 480,6 kW Przewidywany ( maksymalny ) pobór energii 148000 kWh Wykaz budynków przynależnych do grupy taryfowej G 12 1. Kijowska 10 moc przyłączeniowa 2,2 kW 2. Kijowska 8 moc przyłączeniowa 2,2 kW 3. Paderewskiego 22a moc przyłączeniowa 16,5 kW 4. Niedziałkowskiego 2 moc przyłączeniowa 3,5 kW 5. Niedziałkowskiego 24 moc przyłączeniowa 3,5 kW Moc przyłączeniowa do sieci 27,9 kW Przewidywany ( maksymalny ) pobór energii : 17.000 kWh strefa dzienna 5.000 kWh strefa nocna 12.000 kWh Wykaz budynków przynależnych do grupy taryfowej B 21 1.Przyjaźni 184- Cmentarz Komunalny moc przyłączeniowa 20 kW stacja : WO-7019 Moc przyłączeniowa do sieci 20 kW Przewidywany ( maksymalny ) pobór energii 10500 kWh Wykaz budynków przynależnych do grupy taryfowej C 11 1. Krzywa 3 moc przyłączeniowa 30 kW 2. Westerplatte 19 moc przyłączeniowa 12 kW 3. Westerplatte 19 moc przyłączeniowa 9 kW 4. Pl. J. Dąbrowskiego 4 moc przyłączeniowa 16,5 kW 5. Wenecka 2 moc przyłączeniowa 9 kW 6. Kościuszki - szalety moc przyłączeniowa 14 kW Moc przyłączeniowa do sieci 90,5 kW Przewidywany ( maksymalny ) pobór energii 23.000 kWh

II.5) Główny kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
Dodatkowe kody CPV:65310000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca składając ofertę musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dn. 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne ( tj. Dz.U. z 2012, poz. 1059 z późn. zm. )
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 100.000,00 zł ( słownie : sto tysięcy złotych 00/100 )
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualna koncesja do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne ( tj. Dz.U. z 2012, poz. 1059 z późn. zm. ). 2. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100.000,00 ( sto tysięcy złotych 00/100 ) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy ( sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ ) 2. Formularz cenowy ( sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 ) 3.( jeżeli dotyczy ) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp ( sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ ) lub inne dokumenty udowadniające, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów 4. ( jeżeli dotyczy ) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.