eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH I SZLAKÓW OPERACYJNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRYFINO W ROKU 2016 - CZĘŚĆ II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 343244 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Gryfino: KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH I SZLAKÓW OPERACYJNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRYFINO W ROKU 2016 - CZĘŚĆ II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu
KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH I SZLAKÓW OPERACYJNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRYFINO W ROKU 2016 - CZĘŚĆ II

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329419-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gryfino, krajowy numer identyfikacyjny 81053913700000, ul. ul. 1 Maja  4, 74100   Gryfino, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162259, 4163514, faks 091 4647552, e-mail gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająa osobowości prawnej - PGL LP

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH I SZLAKÓW OPERACYJNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRYFINO W ROKU 2016 - CZĘŚĆ II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych obejmujących: 1) Dostawę materiału, do naprawy miejsc nieprzejezdnych dróg leśnych i szlaków operacyjnych przeznaczonych do wywozu drewna na terenie Nadleśnictwa Gryfino, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, w łącznej ilości: a)1200 ton destruktu betonowego (recykling betonowy) o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm; b)950 ton kruszywa łamanego ze skał litych o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm. 2)Cząstkową naprawę dróg i szlaków operacyjnych, polegającą na wbudowaniu dostarczonego materiału, korytowaniu, wyprofilowaniu, zagęszczeniu oraz, na żądanie Zamawiającego, zamknięcie nawierzchni 5 cm warstwą z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm, nadanie spadku jednostronnego lub dostosowanie do istniejącej niewelety drogi lub szlaku (podanego przez Zamawiającego w zleceniu) na najbardziej zniszczonych fragmentach drogi, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.; 3)Dostawa i ułożenie płyt drogowych używanych o wymiarach 3,0 x 1,5 x 0,15 ÷ 0,18 o podwójnym zbrojeniu na podsypce piaskowej o grubości 10 cm na łącznej powierzchni 40,50 m2 (sztuk 9).Płyty drogowe muszą być w stanie ogólnym dobrym, tj. bez widocznych spękań i ubytków odsłaniających zbrojenie oraz bez urwanych zaczepów. 4)Wymiana przepustów o długości dostosowanej do istniejących dróg leśnych z rur z polipropylenu (rury PP) jako dwuścienne rury o karbowanej ścianie zewnętrznej, sztywności obwodowej SN8 (8kPa) oraz gładkiej ścianie wewnętrznej wg normy PN-EN 13476-3 w ilości:-Średnicy 400 mm (20 m.b.)5)Wykonanie ścianek oporowych z kostki granitowej o wymiarach minimalnych kostki 12 x 12 x12 cm, dla przepustów: -2 szt. o wymiarach 120 x 60 mm; 7)Równanie dróg brukowanych o łącznej długości ok. 3 000 m.b., walcem wibracyjnym minimum 12 tonowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9
Dodatkowe kody CPV: 14210000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 11. ust. 8 PZP. Postępowanie było prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokonał oceny ofert, a następnie zbadał, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlegał wykluczeniu oraz spełniał warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT200000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Budowlany - Andrzej Udziela,  biuro@dombud-szczecin.pl,  Osiedle Kudowe 205A,  34-452,  Ochotica Dolna,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 290218,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 290218,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 380 685,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.