Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-10
Gdynia: KONSERWACJA I NAPRAWA TECHNICZNYCH SYSTEMÓW WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ W DMW, JW4024 ORAZ JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU nr sprawy 16/JW4024/2012
Numer ogłoszenia: 34315 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024 , ul. Strażacka 2-8, 81-660 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6265076, faks 58 6265076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I NAPRAWA TECHNICZNYCH SYSTEMÓW WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ W DMW, JW4024 ORAZ JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU nr sprawy 16/JW4024/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa technicznych systemów wspomagających ochronę obiektów (SSWiN, SKD, TV-dozór) w Dowództwie Marynarki Wojennej RP, JW4024 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu. Wszystkie czynności w zakresie konserwacji i naprawy muszą być dokonywane zgodnie z NORMĄ OBRONNĄ NO-04-A004-8 2006 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 8: Eksploatacja . Konserwacja dokonywana będzie raz na kwartał, naprawy w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 SIWZ. Zamawiający przeprowadzi zebranie Wykonawców w celu zapoznania się z obiektami. Brak uczestnictwa w zebraniu Wykonawców może skutkować nieprecyzyjną wyceną usługi. Zebranie Wykonawców odbędzie się wyłącznie w dniu: 16.02.2012r. i rozpocznie się o godz. 9:00 na terenie siedziby Zamawiającego - Gdynia, ul. Strażacka 2-8, Klub Marynarski z przedstawicielami Zamawiającego: chor. Krzysztof SWIRBUTOWICZ - nr . tel. 58 6265 818, 608 304 146. W trakcie wizji zebrania przedstawiciele Wykonawcy zostaną zapoznani z dokumentacją systemów, infrastrukturą poszczególnych obiektów, uzyskają informacje niezbędne do określenia możliwości skutecznego wykonania usługi. Przedstawiciele firmy przystępującej do ww. czynności muszą przedstawić (do wglądu): - licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia; - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE; - zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych; - ważna koncesję MSWiA do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie odpowiadającym charakterowi przedmiotu zamówienia; - pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w przedmiotowym postępowaniu, bądź odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika, że jest upoważniony do reprezentowania firmy. Do dnia 15.02.2012r. do godz. 14.00 Wykonawcy są obowiązani przesłać na adres JW 4024 ( nr fax. 58 6261480 ) imienny wykaz osób przewidzianych do wzięcia udziału w zebraniu Wykonawców z podaniem danych teleadresowych firmy, imion i nazwisk przedstawicieli firmy, nr poświadczeń bezpieczeństwa wraz z klauzulami z dopiskiem dotyczy zebrania Wykonawców - oznaczenie sprawy 16/JW4024/2012..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.30.00-1, 50.71.00.00-5, 72.25.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że wykonał przynajmniej TRZY USŁUGI (przez okres co najmniej 6 miesięcy) o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto każda, w zakresie naprawy i konserwacji technicznych systemów wspomagających ochronę (klasa SA3-SA4), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia został wykonany należycie, do każdej wykonanej usługi oddzielnie (np. REFERENCJE lub inne dokumenty np. opłacone faktury, protokoły przyjęcia usługi);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) dla części I Wykonawca wykaże, że posiada kancelarię tajną ,inną komórkę odpowiedzialną za przyjmowanie, rejestrowanie, obieg i udostępnianie dokumentów i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną, stanowisko komputerowe uprawnione zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych do przetwarzania, wytwarzania informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej; 2) dla części II Wykonawca wykaże, że posiada kancelarię tajną , inną komórkę odpowiedzialną za przyjmowanie, rejestrowanie, obieg i udostępnianie dokumentów oraz świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia - potwierdzające pełna zdolność przedsiębiorcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami przewidzianymi do realizacji usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2) dla części I i II Wykonawca wykaże, że zatrudnia pełnomocnika ochrony; 3) Wykonawca wykaże, że dla części I, SKD w DMW, posiada Certyfikat Autoryzacji Partnera w zakresie systemu ANDOVER CONTINUUM,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - roboczogodzina - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje między innymi możliwości dokonywania zmian w umowie na podst. Art. 144 ust.1 Pzp. spowodowanych zmianami organizacyjno-etatowymi w jednostce Zamawiającego (likwidacja, pozyskanie obiektu, lub przekazanie obiektu innemu użytkownikowi ). W razie ustalenia przez przełożonych Zamawiającego, że zadania określone w umowie będą realizowane przez inną Jednostkę Wojskową (płatnika), zmiana Zamawiającego nastąpi w formie cesji praw i obowiązków wynikających z umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4024 sekcja zamówień
ul. Strażacka 2-8
81- 660 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 12:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4024 - Kancelaria (budynek sztabu JW 4024 - II piętro) ul. Strażacka 2-8 81- 660 Gdynia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja, naprawy i serwisowanie SSWiN - SINTONY, SKD - ANDOVER CONTINUUM, TV-dozoru w Dowództwie MW RP Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa technicznych systemów wspomagających ochronę obiektów (SSWiN, SKD, TV-dozór) w Dowództwie Marynarki Wojennej RP. Wszystkie czynności w zakresie konserwacji i naprawy muszą być dokonywane zgodnie z NORMĄ OBRONNĄ NO-04-A004-8 2006 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 8: Eksploatacja . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.30.00-1, 50.71.00.00-5, 72.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. roboczogodzina - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja, naprawy i serwisowanie SSWiN, SKD i TV-dozoru w pozostałych obiektach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa technicznych systemów wspomagających ochronę obiektów (SSWiN, SKD, TV-dozór) w JW4024 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu - zgodnie z podanym poniżej wykazem: 1. Jednostka Wojskowa 4024: kompleks Witomino - ul. Strażacka 2-8, Gdynia. 2. Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gdyni - ul. Pułaskiego 7, Gdynia. 3. Ośrodek Szkolenia Żeglarskiego MW - Al. Jana Pawła II 13b, Gdynia. 4. Pracownia Psychologiczna - ul. Polanki 117, Gdańsk Oliwa. 5. Prokuratura Garnizonowa - ul. Jana z Kolna 8a, Gdynia. 6. Klub Marynarki Wojennej - ul. Zawiszy Czarnego 1, Gdynia. 7. Komenda Garnizonu Gdynia - ul. Jana z Kolna 8, Gdynia. 8. Biuro Hydrograficzne MW- ul. Jana z Kolna 8, Gdynia. 9. Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - ul. Jana z Kolna 8, Gdynia. 10. Wojskowa pracownia Psychologiczna w Gdyni Grabówek.- ul. M. C. Skłodowskiej. 11. Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Gdańsku Wrzeszczu, ul. Obywatelska..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.30.00-1, 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. roboczogodzina - 20
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki
- Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu nr 32 w Gdyni (etap I)
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont z przebudową i termomodernizacją budynku 507 na terenie AMW im. Bohaterów Westerplatte, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup łóżek z szafkami przyłóżkowymi na Oddział Chirurgii Ogólnej w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Szpitala Szpitale Pomorskie Sp. z o.o."
- Remont nawierzchni drogi do budynku 151 i 125 -4001
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Marketing internetowy z egzaminem ECDL"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Świadczenie usług dostarczenia i administracji usługą chmurową
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.