To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Świecie: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 342926 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304762 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Program szkolenia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób bezrobotnych w dwóch grupach trzynastoosobowych i jednej grupie czternastoosobowej. Szkolenie każdej z grup ma być przeprowadzone tylko dla uczestników szkolenia skierowanych przez Zamawiającego. a. Nazwa szkolenia: Szkolenie komputerowe b. Zakres szkolenia Program szkolenia dla każdej z grup musi obejmować następujące moduły a) Podstawy obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych: - wprowadzenie do informatyki (pamięć zewnętrzna i wewnętrzna, elementy zestawu komputerowego) - 1 godzina edukacyjna teorii, - wprowadzenie do systemu WINDOWS (pulpit, okna dialogowe i komunikatów, przełączanie i zamykanie okien, zamykanie systemu) - 1 godzina edukacyjna teorii, 1 godzina edukacyjna praktyki, - MS WORD edytor tekstu (litery małe i wielkie, wpisywanie tekstu, zmiana rozmiaru i orientacji strony, ustawianie marginesów, numerowanie stron, definiowanie kolumn tekstu, edycja tekstu, akapity, ustawianie odstępów między wierszami, punktowanie, numerowanie) - 2 godziny edukacyjne teorii, 6 godzin edukacyjnych praktyki, - MS WORD tworzenie tabel (rysowanie tabeli, wpisywanie i usuwanie danych do tabeli, ustawianie kolumn i wierszy, sumowanie danych, scalanie komórek) - 1 godzina edukacyjna teorii, 2 godziny edukacyjne praktyki, - obsługa klawiatury, monitora, myszy, drukarki oraz skanera, 3 godziny edukacyjne praktyki, -drukowanie (przygotowanie dokumentu do druku, ustawienia drukarki, drukowanie) - 1 godzina edukacyjna teorii, 2 godziny edukacyjne praktyki b) Podstawy korzystania z Internetu: -wyszukiwanie stron www, zakładanie konta pocztowego) - 1 godzina edukacyjna teorii, 3 godziny edukacyjne praktyki, c. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 24 godziny zajęć edukacyjnych dla każdej z grup. W założeniach programowych przyjęto dla zajęć teoretycznych i praktycznych godzinę edukacyjną wynoszącą 45 minut. Zgodnie z projektem realizacja szkoleń może odbywać się wyłącznie w miesiącach wrzesień i październik 2012 r. z zastrzeżeniem poniższych wymagań. Wykonawca rozpocznie zajęcia każdej z grup w terminie do 3 dni od poinformowania telefonicznego lub e-mailem lub faxem przez Zamawiającego o możliwości rozpoczęcia szkolenia. W dniu powiadomienia Wykonawcy, Zamawiający zobowiązuje się przesłać listę uczestników szkolenia. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania zawierającym: tematy zajęć edukacyjnych oraz treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. Plan nauczania Wykonawca dostarczy do Zamawiającego faxem w terminie 1 dnia przed rozpoczęciem zajęć każdej kolejnej grupy uczestników. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 5) Szkolenie ma odbywać się w kolejno następujących po sobie dniach roboczych od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 6 godzin edukacyjnych. Każdego dnia szkolenie ma odbywać się zgodnie z następującym harmonogramem: 8.00 - 9.30 zajęcia edukacyjne, 9.30 - 9.45 przerwa, 9.45 - 11.15 zajęcia edukacyjne, 11.15 - 11.30 przerwa, 11.30 - 13.00 zajęcia edukacyjne. Zamawiający skieruje kolejnego uczestnika szkolenia z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała szkolenie w przypadku gdy pozostała ilość godzin szkolenia umożliwi ukończenie go i uzyskanie zaświadczenia. d. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze) tj. skrypt obejmujący zagadnienia merytoryczne programu szkolenia, zeszyt formatu A4 60 kartkowy i długopis. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7a) Każdy uczestnik w pierwszym dniu szkolenia musi otrzymać powyższe materiały szkoleniowe oraz pisemnie potwierdzić ich odbiór na sporządzonej przez Wykonawcę liście. Powyższe materiały szkoleniowe mają zostać opatrzone logami zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnych Funduszy Europejskich na lata 2007/2013 (Logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy). Wykonawca będzie dysponować urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum rzutnikiem multimedialnym i ekranem. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b) Wykonawca będzie dysponować na czas realizacji zajęć praktycznych szkolenia sprzętem minimum 14 stanowiskami komputerowymi w jednym pomieszczeniu (komputery wraz z jednolitym oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia dla wszystkich uczestników szkolenia). (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b) Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Pomieszczenia, w których realizowane będzie szkolenie muszą być opatrzone logami zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnych Funduszy Europejskich na lata 2007/2013. (Logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy). e. Przewidziane sprawdziany i egzaminy Zamawiający nie przewiduje sprawdzianów i egzaminów. 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną. Każdy z wykładowców będzie posiadać wykształcenie minimum średnie informatyczne oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego zbieżnego z zakresem szkolenia wskazanym w pkt III 1 b. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt III) 3. Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum dwóch szkolenia grupowego zbieżnego z zakresem szkolenia wskazanym w pkt III 1 b w latach 2009 - 2012 roku. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt IV). 4. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia otrzymali zaświadczenia zgodne z § 75 ust 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.10.177.1193 z późn. zm.) opatrzone logami zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnych Funduszy Europejskich na lata 2007/2013. (Logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy). (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt V) 5. Miejsce szkolenia Świecie. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VI) 6. Koszty szkolenia Wykonawca dostarczy fakturę lub rachunek za poniesione koszty za zorganizowanie szkolenia po przeprowadzeniu szkolenia dla ostatniej z grup uczestników. Wszystkim uczestnikom szkolenia Wykonawca zapewni przerwę kawową, podczas której musi podać kawę, herbatę, cukier, wodę, sok. Zapłata należności za zorganizowanie szkolenia obejmuje koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika(-ów) szkolenia, powstałych w związku z odbywaniem szkolenia oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, tylko w przypadku, gdy wydatek z tego tytułu został poniesiony na wniosek Zamawiającego i udokumentowany przez Wykonawcę. Ubezpieczenie musi nastąpić w następujących sytuacjach: - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących osobami bezrobotnymi od dnia podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub podjęcia działalności gospodarczej w trakcie szkolenia (art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U.08.69.415 z późn. zm.), - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących poszukującymi pracy, o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia, - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje prawo do stypendium, zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia. Informacja o faktycznej konieczności ubezpieczenia uczestnika(-ów) szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia ujęty w Kosztach szkolenia jest kosztem warunkowym. W przypadku nie poniesienia ww. kosztów, kwotę należną za zorganizowanie szkolenia na fakturze lub rachunku należy pomniejszyć o koszt ubezpieczenia uczestników szkolenia. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VIII) 7. Badanie ankietowe W ostatnim dniu szkolenia każdej z grupy Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe uczestnikom szkolenia służące ocenie szkolenia. Wzór anonimowej ankiety stanowi załącznik do umowy w sprawie zorganizowania i sfinansowania szkolenia i jest to druk Zamawiającego. (Załącznik nr 4a do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dojrzałość górą - aktywizacja osób w wieku 50-64 lata (Poddziałanie 6.1.1) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marek Starczewski OŚRODEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO KURSAL
jakie przetargi wygrała firma
Marek Starczewski OŚRODEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO KURSAL
- Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL, Nakło, 86-100 Nakło, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12600,00
Oferta z najniższą ceną: 12600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK-2024r.
- Remont i modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" przy Szkole Podstawowej nr 8 w Świeciu
- Remont z ociepleniem elewacji budynku użytkowego wpisanego do rejestru zabytków, przy ul. Sądowej 5 w Świeciu. Postepowanie zamieszczone będzie na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania - w terminie 18 - 19 czerwca 2024 r.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.