Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Świecie: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 304762 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu , ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program szkolenia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób bezrobotnych w dwóch grupach trzynastoosobowych i jednej grupie czternastoosobowej. Szkolenie każdej z grup ma być przeprowadzone tylko dla uczestników szkolenia skierowanych przez Zamawiającego. a. Nazwa szkolenia: Szkolenie komputerowe b. Zakres szkolenia Program szkolenia dla każdej z grup musi obejmować następujące moduły a) Podstawy obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych: - wprowadzenie do informatyki (pamięć zewnętrzna i wewnętrzna, elementy zestawu komputerowego) - 1 godzina edukacyjna teorii, - wprowadzenie do systemu WINDOWS (pulpit, okna dialogowe i komunikatów, przełączanie i zamykanie okien, zamykanie systemu) - 1 godzina edukacyjna teorii, 1 godzina edukacyjna praktyki, - MS WORD edytor tekstu (litery małe i wielkie, wpisywanie tekstu, zmiana rozmiaru i orientacji strony, ustawianie marginesów, numerowanie stron, definiowanie kolumn tekstu, edycja tekstu, akapity, ustawianie odstępów między wierszami, punktowanie, numerowanie) - 2 godziny edukacyjne teorii, 6 godzin edukacyjnych praktyki, - MS WORD tworzenie tabel (rysowanie tabeli, wpisywanie i usuwanie danych do tabeli, ustawianie kolumn i wierszy, sumowanie danych, scalanie komórek) - 1 godzina edukacyjna teorii, 2 godziny edukacyjne praktyki, - obsługa klawiatury, monitora, myszy, drukarki oraz skanera, 3 godziny edukacyjne praktyki, -drukowanie (przygotowanie dokumentu do druku, ustawienia drukarki, drukowanie) - 1 godzina edukacyjna teorii, 2 godziny edukacyjne praktyki b) Podstawy korzystania z Internetu: -wyszukiwanie stron www, zakładanie konta pocztowego) - 1 godzina edukacyjna teorii, 3 godziny edukacyjne praktyki, c. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 24 godziny zajęć edukacyjnych dla każdej z grup. W założeniach programowych przyjęto dla zajęć teoretycznych i praktycznych godzinę edukacyjną wynoszącą 45 minut. Zgodnie z projektem realizacja szkoleń może odbywać się wyłącznie w miesiącach wrzesień i październik 2012 r. z zastrzeżeniem poniższych wymagań. Wykonawca rozpocznie zajęcia każdej z grup w terminie do 3 dni od poinformowania telefonicznego lub e-mailem lub faxem przez Zamawiającego o możliwości rozpoczęcia szkolenia. W dniu powiadomienia Wykonawcy, Zamawiający zobowiązuje się przesłać listę uczestników szkolenia. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania zawierającym: tematy zajęć edukacyjnych oraz treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. Plan nauczania Wykonawca dostarczy do Zamawiającego faxem w terminie 1 dnia przed rozpoczęciem zajęć każdej kolejnej grupy uczestników. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 5) Szkolenie ma odbywać się w kolejno następujących po sobie dniach roboczych od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 6 godzin edukacyjnych. Każdego dnia szkolenie ma odbywać się zgodnie z następującym harmonogramem: 8.00 - 9.30 zajęcia edukacyjne, 9.30 - 9.45 przerwa, 9.45 - 11.15 zajęcia edukacyjne, 11.15 - 11.30 przerwa, 11.30 - 13.00 zajęcia edukacyjne. Zamawiający skieruje kolejnego uczestnika szkolenia z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała szkolenie w przypadku gdy pozostała ilość godzin szkolenia umożliwi ukończenie go i uzyskanie zaświadczenia. d. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze) tj. skrypt obejmujący zagadnienia merytoryczne programu szkolenia, zeszyt formatu A4 60 kartkowy i długopis. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7a) Każdy uczestnik w pierwszym dniu szkolenia musi otrzymać powyższe materiały szkoleniowe oraz pisemnie potwierdzić ich odbiór na sporządzonej przez Wykonawcę liście. Powyższe materiały szkoleniowe mają zostać opatrzone logami zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnych Funduszy Europejskich na lata 2007/2013 (Logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy). Wykonawca będzie dysponować urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum rzutnikiem multimedialnym i ekranem. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b) Wykonawca będzie dysponować na czas realizacji zajęć praktycznych szkolenia sprzętem minimum 14 stanowiskami komputerowymi w jednym pomieszczeniu (komputery wraz z jednolitym oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia dla wszystkich uczestników szkolenia). (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b) Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Pomieszczenia, w których realizowane będzie szkolenie muszą być opatrzone logami zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnych Funduszy Europejskich na lata 2007/2013. (Logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy). e. Przewidziane sprawdziany i egzaminy Zamawiający nie przewiduje sprawdzianów i egzaminów. 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną. Każdy z wykładowców będzie posiadać wykształcenie minimum średnie informatyczne oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego zbieżnego z zakresem szkolenia wskazanym w pkt III 1 b. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt III) 3. Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum dwóch szkolenia grupowego zbieżnego z zakresem szkolenia wskazanym w pkt III 1 b w latach 2009 - 2012 roku. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt IV). 4. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia otrzymali zaświadczenia zgodne z § 75 ust 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.10.177.1193 z późn. zm.) opatrzone logami zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnych Funduszy Europejskich na lata 2007/2013. (Logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy). (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt V) 5. Miejsce szkolenia Świecie. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VI) 6. Koszty szkolenia Wykonawca dostarczy fakturę lub rachunek za poniesione koszty za zorganizowanie szkolenia po przeprowadzeniu szkolenia dla ostatniej z grup uczestników. Wszystkim uczestnikom szkolenia Wykonawca zapewni przerwę kawową, podczas której musi podać kawę, herbatę, cukier, wodę, sok. Zapłata należności za zorganizowanie szkolenia obejmuje koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika(-ów) szkolenia, powstałych w związku z odbywaniem szkolenia oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, tylko w przypadku, gdy wydatek z tego tytułu został poniesiony na wniosek Zamawiającego i udokumentowany przez Wykonawcę. Ubezpieczenie musi nastąpić w następujących sytuacjach: - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących osobami bezrobotnymi od dnia podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub podjęcia działalności gospodarczej w trakcie szkolenia (art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U.08.69.415 z późn. zm.), - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących poszukującymi pracy, o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia, - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje prawo do stypendium, zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia. Informacja o faktycznej konieczności ubezpieczenia uczestnika(-ów) szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia ujęty w Kosztach szkolenia jest kosztem warunkowym. W przypadku nie poniesienia ww. kosztów, kwotę należną za zorganizowanie szkolenia na fakturze lub rachunku należy pomniejszyć o koszt ubezpieczenia uczestników szkolenia. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VIII) 7. Badanie ankietowe W ostatnim dniu szkolenia każdej z grupy Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe uczestnikom szkolenia służące ocenie szkolenia. Wzór anonimowej ankiety stanowi załącznik do umowy w sprawie zorganizowania i sfinansowania szkolenia i jest to druk Zamawiającego. (Załącznik nr 4a do SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ten oświadczy, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji szkoleń o tej samej tematyce: Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum dwóch szkoleń grupowych zbieżnych z zakresem wskazanym w punkcie III.1.b SIWZ w latach 2009 - 2012 roku.(Załącznik nr 1 do SIWZ punkt IV)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jeżeli ten:będzie dysponował potencjałem technicznym zdolnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:wykaże, że do realizacji zajęć szkolenia będzie dysponować urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum jednym rzutnikiem multimedialnym, jednym ekranem, oraz na czas realizacji zajęć praktycznych szkolenia 14 stanowiskami komputerowymi w jednym pomieszczeniu (komputery wraz z jednolitym oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia dla wszystkich uczestników szkolenia).(Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7 a, b)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym jeżeli ten będzie dysponował odpowiednim potencjałem kadrowym - osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia, tj.:Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną. Każdy z wykładowców będzie posiadać wykształcenie minimum średnie informatyczne oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego zbieżnego z zakresem wskazanym w punkcie III.1.b SIWZ w latach 2009-2012. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt III)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia zawierającego: informacje dotyczące reprezentacji Wykonawcy (w przypadku Wykonawców posiadających wpis do ewidencji działalności gospodarczej natomiast w przypadku spółek cywilnych każdy ze wspólników musi złożyć osobne oświadczenie), na temat wpisu do RIS oraz akceptacji warunków określonych w SIWZ i warunków zawartych w projekcie umowy. (Załącznik nr 2 do SIWZ) (oryginał). Pełnomocnictwa - w przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika, to Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione stosownego pełnomocnictwa. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej Specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści umowy.Umowa może ulec zmianie w wyniku zmiany ilości osób pierwotnie skierowanych na szkolenie. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała szkolenie w przypadku gdy pozostała ilość godzin szkolenia umożliwi ukończenie go i zdobycie uprawnień. Zmniejszenie liczby uczestników może nastąpić w szczególności: niepodjęcia szkolenia przez uczestnika szkolenia nieusprawiedliwionych nieobecności uczestników na szkoleniu. mowa może ulec zmianie w wyniku następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: Zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku zdarzeń: długotrwałej choroby wykładowcy, śmierci wykładowcy, rozwiązania umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej ze strony wykładowcy, rozwiązania umowy o pracę przez Wykonawcę w trybie art. 52 KP, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do akceptacji harmonogramu uwzględniającego wszystkie zmiany w terminie 7 dni od ich zaistnienia. W przypadku zmiany statusu prawnego Wykonawcy, siedziby Wykonawcy, miejsc prowadzenia szkolenia, zmiany nazwy Wykonawcy, zmiany osób uprawnionych do reprezentacji, zmianie członków zarządu itp. Zmiany do umowy zostaną wprowadzane przez zawarcie aneksu pisemnego pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bi.pup.swiecie.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul Wojska Polskiego 195 A 86-100 Swiecie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul Wojska Polskiego 195 A 86-100 Swiecie pok 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dojrzałość górą - aktywizacja osób w wieku 50-64 lata (Poddziałanie 6.1.1) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Budowa ul. Świerkowej w Sulnowie
- Zakup i dostawa szczepionek 2024 cz.2
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
- DZP.261.24.2024 - świadczenie usługi cateringowej oraz zakwaterowania w ramach realizacji przez FRSE konkursu regionalnego SkillsPoland 2024 w konkurencji Opieka zdrowotna w dn. 14-15.06 we Wrocławiu.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- ZP.74.2024 - Świadczenie usług zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sali konferencyjnej dla uczestników szkolenia
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.