eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10.
Numer ogłoszenia: 34282 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 490104 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego, ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10. ZADANIE NR 1 1. Cukier kg 1 kg 2 500 2. Cukier puder 500g 1 szt 60 3. Cukier waniliowy 32g 1 szt 150 4. Kasza kukurydziana gat. I kg 1 kg 120 5. Kasza gryczana gat. I kg 1 kg 100 6. Kasza jęczmienna gat. I kg 1 kg 300 7. Kasza manna gat. I kg 1 kg 220 8. Mąka pszenna typ 450 lub 500 kg 1 kg 900 9. Mąka ziemniaczana kg 1 kg 300 10. Makaron Czaniec 4-jajeczny (krajanka rosołowa) 250g 1 szt 700 lub równoważny* 11. Płatki jęczmienne kg 1 kg 90 12. Płatki ryżowe kg 1 kg 70 13. Płatki owsiane górskie kg 1 kg 70 14. Ryż długoziarnisty gat. I kg 1 kg 500 15. Sól spożywcza kg 1 kg 600 ZADANIE NR 2 1. Aromat do ciast szt 1 szt 10 2. Bazylia 10g 1 szt 10 3. Chrzan tarty 180-200g 1 szt 100 4. Czosnek granulowany 20g 1 szt 400 5. Cynamon 20g 1 szt 50 6. Fix do potraw meksykańskich 25g 1 szt 20 7. Gałka muszkat. miel. 10g 1 szt 20 8. Herbata 100g 1 szt 1 100 9. Imbir mielony 15g 1 szt 20 10. Kakao naturalne ciemne 100g 1 szt 70 11. Kawa zbożowa kg 1 kg 130 12. Kminek 20g 1 szt 50 13. Kwasek cytrynowy 50g 1 szt 120 14. Liść laurowy 8g 1 szt 80 15. Majeranek 10g 1 szt 150 16. Majonez dekoracyjny 400ml 1 szt 170 17. Miód w pudełkach (nie w saszetkach) 25g 1 szt 2 500 18. Musztarda 350g 1 szt 280 19. Ocet 0,5l 1 szt 90 20. Olej 3l 1 szt 50 21. Olej 1l 1 szt 200 22. Olej 0,5l 1 szt 60 23. Oregano 10g 1 szt 10 24. Papryka słodka 20g 1 szt 300 25. Pasztet drobiowy PROFI Wielkopolski 131g 1 szt 1 200 lub równoważny* 26. Przyprawa w płynie do zup, sosów, potraw mięsnych i 0,96l 1 szt 180 warzywnych. Składniki: woda, sól, wzmacniacze smaku (glutaminian monosodowy, E635), ocet, glukoza, ekstrakt drożdżowy, aromat. Szklana ciemna butelka 27. Pieprz czarny mielony 50g 1 szt 200 28. Pieczywo chrupkie wielozbożowe 180-220g 1 szt 120 29. Przyprawa CURRY 200g 1 szt 20 30. Przyprawa warzywna uniwersalna do zup i potraw, kg 1 szt 100 zawartość suszonych warzyw min. 15% 31. Przyprawa ziarenka smaku kg 1 kg 80 32. Sos Tatarski 250g 1 szt 30 33. Suchary (bez cukru) 285g 1 szt 50 34. Tymianek 10g 1 szt 10 35. Ziele angielskie op 15g 1 szt 90 36. Zioła prowansalskie 10g 1 szt 10 37. Żelatyna 50g 1 szt 200 ZADANIE NR 3 1. Jaja L szt 1 szt 25 000 ZADANIE NR 4 1. Brzoskwinie (puszki) 850g 1 szt 6 2. Dżem owoce min. 30g w 100g produktu 260-300g 1 szt 500 3. Fasola szparagowa konserwowa 500g 1 szt 400 4. Fasola czerwona konserwowa 400g 1 szt 100 5. Groszek konserwowy zielony (nie suszony) 400g 1 szt 700 6. Kompot wiśnia (masa owoców po odcieku min. 400g) 0,9l 1 szt 200 7. Kompot czarna porzeczka (masa owoców po odcieku min. 400g) 0,9l 1 szt 200 8. Koncentrat barszczu 300-350 ml 1 szt 100 9. Koncentrat pomidorowy pasta pomidorowa 200g 1 szt 150 (bez dodatku wody) KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* 10. Koncentrat pomidorowy pasta pomidorowa 0,9l 1 szt 150 (bez dodatku wody) KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* 11. Kotlety sojowe 100g 1 szt 50 12. Ketchup 500g 1 szt 50 13. Kukurydza konserwowa 400g 1 szt 70 14. Mandarynki (puszki) 312g 1 szt 6 15. Marmolada wieloowocowa 400g 1 szt 150 16. Ogórek konserwowy 900 ml 1 szt 60 17. Papryka konserwowa 900 ml 1 szt 60 18. Powidła śliwkowe 400g 1 szt 200 19. Rodzynki kg 1 kg 2 20. Szczaw konserwowy 350g 1 szt 150 21. Sok owocowy bez cukru 200 ml 1 szt 100 22. Sok przecierowy marchwiowo-owocowy 300-330 ml 1 szt 100 bez cukru, typu Kubuś ZADANIE NR 5 1. Makaron świderki 4-jajeczny kg 1 kg 350 2. Makaron muszelki 4-jajeczny kg 1 kg 100 3. Makaron gwiazdki 4-jajeczny kg 1 kg 50.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.14.25.00 - Jaja 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.32.17.00 - Mieszanki soków nieskoncentrowanych 15.33.14.27 - Skoncentrowany przecier pomidorowy 15.33.24.00 - Owoce konserwowane 15.33.14.62 - Groch puszkowany 15.43.10.00 - Margaryna i podobne produkty 15.41.12.00 - Olej spożywczy 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty 15.83.10.00 - Cukier 15.86.41.00 - Herbata w torebkach 15.87.12.30 - Ketchup 15.87.12.73 - Majonez 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.87.12.50 - Musztarda 15.87.11.10 - Ocet lub produkty równoważne 15.87.24.00 - Sól 15.86.10.00 - Kawa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna Samopomoc Chłopska, ul. Oleska 18, 42-701 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18833,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18280,10

  • Oferta z najniższą ceną: 18280,10 / Oferta z najwyższą ceną: 18982,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRA-BIN Sp. z o.o., ul. Długosza 99, 42-100 Kłobuck, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17216,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15127,80

  • Oferta z najniższą ceną: 15127,80 / Oferta z najwyższą ceną: 16650,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOS Ferma Drobiu Rafał Głowa, ul. Droniowiczki 14a, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10238,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10238,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12250,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRA-BIN Sp. z o.o., ul. Długosza 99, 42-100 Kłobuck, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9292,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9105,40

  • Oferta z najniższą ceną: 9105,40 / Oferta z najwyższą ceną: 10343,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wytwórnia Makaronów Stefan Friedek, ul. Podlesie 21, 42-690 Wojska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.