To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 342759 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Grabica: RACJONALIZACJA ZUŻYCIA ENERGII NA TERENIE GMINY GRABICA POPRZEZ TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KRZEPCZOWIE STARYM I KAMOCINIE, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRacjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Grabica poprzez termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Krzepczowie Starym i Kamocinie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314080-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grabica, krajowy numer identyfikacyjny
53542200000, ul.
Grabica
66,
97-306
Grabica, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
44 6161188, faks
44 6161188, e-mail
zamowieniapubliczne@grabica.pl
Adres strony internetowej (URL): http://grabica.biuletyn.net/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
RACJONALIZACJA ZUŻYCIA ENERGII NA TERENIE GMINY GRABICA POPRZEZ TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KRZEPCZOWIE STARYM I KAMOCINIE, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KRZEPCZOWIE STARYM WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM POMP CIEPŁA ORAZ WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KAMOCINIE WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI C.O., z podziałem na dwie części polegające na: A) Część I - wykonaniu termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Krzepczowie Starym wraz z dostawą i montażem pomp ciepła, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.: Etap I w 2016r.: ? wykonanie stolarki okiennej Etap II w 2017r.: ? wykonanie robót pomiarowych ? wykonanie robót rozbiórkowych zewnętrznych budynku, ? wykonanie robót rozbiórkowych wewnętrznych budynku, ? wywóz gruzu, ? wykonanie robót ziemnych, ? wykonanie izolacji ścian fundamentowych, ? wykonanie robót murowych, ? wykonanie tynków wewnętrznych, ? wykonanie ślusarki drzwiowej, ? wykonanie balustrad, ? wykonanie podłoża pod posadzki, ? wykonanie posadzek, ? wykonanie płytkowania ścian, ? przeprowadzenie robót malarskich, ? docieplenie ścian zewnętrznych i elewacji, ? wykonanie rusztowań, ? docieplenie stropu nad parterem, ? wykonanie remontu balkonu, ? wykonanie robót zewnętrznych, ? wykonanie kanalizacji zewnętrznej i wewnętrznej, ? wykonanie instalacji zw. i cwu., ? wykonanie wentylacji, ? wykonanie instalacji c.o., ? wykonanie instalacji maszynowni pomp ciepła, ? wykonanie instalacji dolnego źródła ? przeprowadzenie koniecznych demontaży w zakresie istniejącej instalacji elektrycznej ? przebudowę układu zasilania oraz instalacji zasilania i rozdzielnic RG, R1, R2, R3, ? wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia, ? wykonanie instalacji elektrycznej połączeń wyrównawczych, ? wykonanie instalacji elektrycznej zasilania, gniazd wtykowych i sieci logistycznych, ? wykonanie instalacji logicznych, ? wykonanie instalacji odgromowych, ? wykonanie pomiarów elektrycznych. B) Część II - wykonaniu termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Kamocinie wraz z wymianą instalacji c.o. której zakres rzeczowy obejmuje m.in.: Etap I w 2016r.: ? wykonanie stolarki okiennej Etap II w 2017r.: ? przeprowadzenie robót przygotowawczych i demontażowych ? wykonanie ścian fundamentowych poniżej i powyżej poziomu terenu ? wykonanie stolarki drzwiowej zewnętrznej ? ocieplenie ścian nadziemia ? wykonanie docieplenia stropu, ? wykonanie podłoża wewnętrznego i podłogi, ? wykonanie robót zewnętrznych, ? wykonanie sufitów i ścian, ? wykonanie stolarki drzwiowej wewnętrznej, ? wykonanie nowego pokrycia dachowego, ? wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania, ? przeprowadzenie demontażu istniejącej instalacji C.O., ? zamontowanie projektowanej instalacji centralnego ogrzewania, ? wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, ? wykonanie instalacji wodociągowej, ? wykonanie WLZ i rozdzielnic, ? wykonanie instalacji wewnętrznej oświetlenia, ? zainstalowanie gniazd wtykowych, ? przeprowadzenie badań i pomiarów elektrycznych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekt budowlanym, Przedmiarze robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SIWZ. 4. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. b) zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. c) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, d) zawarcia na własny koszt umów ubezpieczenia budowy od ognia i innych zdarzeń losowych oraz wszelkich szkód, które mogą zaistnieć na placu budowy w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej i przedłożenia ich Zamawiającemu, e) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, f) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, g) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. h) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów. i) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). j) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. k) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; l) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. m) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana w ppkt. 1, jako CZĘŚCI od I - II. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wykonanie poszczególnych części zamówienia, jednej lub dwóch. UWAGA ! * Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, z zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i normami, a w szczególności z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonej do niniejszej SIWZ. * Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z SIWZ, z dokumentacją projektową oraz STWiORB dotyczącą przedmiotowego zamówienia, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. * Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, PPOŻ, sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. * Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r. Nr 92 poz. 881) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041). Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku "równoważny" w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. * Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności. UWAGA ! Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki, pełnią funkcję pomocniczą. Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa, posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45320000-6
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45100000-8,
45400000-1,
45100000-8,
45111300-1,
45200000-9,
45316000-5,
45317000-2,
45315000-8,
45500000-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Krzepczowie Starym wraz z dostawą i montażem pomp ciepła |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT932411.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 947891.05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Kamocinie wraz z wymianą instalacji c.o. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT462767.71 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 424488.79 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.