eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych Kliniki Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej w części zlokalizowanej w budynku Pawilonu Łóżkowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 342652 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Bydgoszcz: Wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych Kliniki Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej w części zlokalizowanej w budynku Pawilonu Łóżkowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327815-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 112607400000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie  9, 85094   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 525 854 304, faks 525 854 076, e-mail zamowienia@jurasza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jurasza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych Kliniki Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej w części zlokalizowanej w budynku Pawilonu Łóżkowego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SU/NLZ/361-1/55-16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych Kliniki Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej w części zlokalizowanej w budynku Pawilonu Łóżkowego szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 9. Realizacja tego zamówienia polegać będzie na wykonaniu prac remontowo - modernizacyjnych w/w Klinice na powierzchni ~850 m2. 2.2 Przedmiot oraz zakres zamówienia został opisany w pkt. 4 SIWZ i dokumentacji załączonej do SIWZ. 2.3 Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowo - modernizacyjnych zgodnie z załączoną dokumentacją, tj: 1) dokumentacją rysunkową wraz z opisem zasadniczych prac remontowych do wykonania, stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, 2) przedmiarem robót - załącznik nr 11 do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 12 do SIWZ 4) etapowe wykonanie prac modernizacyjno-remontowych w Klinice Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej - załącznik nr 13 do SIWZ. 2.4 Załączone przedmiary robót nie stanowią bezpośredniej podstawy ustalenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy, są materiałem pomocniczym. 3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA OSÓB WYKONUJĄCYCH CZYNNOŚCI W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 29 UST. 3A 3.1 Wymagane jest zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia: TAB. 1. LP Grupa czynności budowlano - remontowych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności malarskie: 1. Skrobanie, zmywanie ścian i sufitów - usunięcie starych farb. 2. Szpachlowanie, uzupełnianie ubytków na ścianach i sufitach. 3. Wygładzanie ścian i sufitów - gładzie. 4. Gruntowanie ścian i sufitów. 5. Malowanie ścian i sufitów (wszystkie rodzaje farb). 2. Czynności - wykonanie suchych tynków, karton gips, zabudowy: 1. Montaż ścianek działowych z płyt gk z wypełnieniem wełną. 2. Montaż ścianek działowych z płyt g-k na stelażu. 3. Wklejenie siatki na pęknięcia między płytami g-k. 4. Szpachlowanie łączeń między płytami g-k. 5. Montaż płyt g-k na klej (suchy tynk) 6. Montaż płyt g-k na stelażu - ściany (suchy tynk). 7. Zabudowa rur, przewodów z płyt g-k. 8. Montaż sufitów podwieszanych na stelażu. 9. Montaż sufitów podwieszanych kasetonowych. 3. Czynności murarskie i tynkarskie 1. Wyburzanie ścian działowych. 2. Wykonanie (murowanie) ścian działowych z cegły. 3. Skucie tynku. 4. Tynkowanie ścian. 5. Wykonanie wylewki samopoziomującej. 6. Demontaż drzwi wewnętrznych i ościeżnicy. 7. Montaż drzwi wewnętrznych i ościeżnicy. 4. Czynności glazurnicze 1. Usuwanie (skucie) płytek ściennych i podłogowych 2. Wyrównywanie ścian i posadzki pod nowe płytki. 3. Układanie płytek ceramicznych ściennych i podłogowych (każdy rozmiar). 4. Zamocowanie listew narożnych, listew dylatacyjnych. 5. Wykonywanie hydro-izolacji pod płytki. 6. Wiercenie otworów technologicznych w płytkach ściennych i podłogowych. 7. Osadzanie drzwiczek rewizyjnych (każdego typu). 5. Czynności związane z montażem na ścianach i podłodze okładzin winylowych (przeznaczonych do pomieszczeń służby zdrowia) 1. Zerwanie starych okładzin ściennych, podłogowych. 2. Oczyszczanie podłoża. 3. Wykonanie posadzki z masy wygładzającej. 4. Montaż na podłodze lub ścianie okładziny winylowej ( (łączenie/spawanie wykładzin na gorąco). TAB. 2 LP Grupa czynności budowlano - elektrycznych. Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności elektryczne. 1. Demontaż starych instalacji elektrycznych. 2. Bruzdowanie pod przewody instalacji elektrycznej. 3. Demontaż starych opraw oświetleniowych. 4. Układanie kabli elektrycznych. 5. Wykonanie instalacji podtynkowej- punktu: elektrycznego, teletechnicznego. 6. Wykucie otworu i osadzenie puszki (w każdym materiale). 7. Montaż / wymiana gniazd elektrycznych, teletechnicznych, włączników. 8. Montaż opraw oświetleniowych (różnego typu). 9. Osadzanie rozdzielni. 10. Okablowanie sieci komputerowych. 11 . Pomiary elektryczne TAB. 3. LP Grupa czynności budowlano - instalacyjne Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności sanitarne. 1. Demontaż starej instalacji wodno - kanalizacyjnej, co. 2. Demontaż starych punktów hydraulicznych. 3. Bruzdowanie pod przewody instalacji wod-kan 4.Wykonanie podejścia wod - kan, co z rur ( z dowolnego materiału i w każdej średnicy). 5. Demontaż, zawieszenie grzejnika co. 6. Montaż baterii podtynkowych, natynkowych. 7. Montaż stelaży pod miski wc, umywalki. 8. Biały montaż, również przeznaczony dla osób niepełnosprawnych (umywalki, miski wc, pisuary, brodziki, kabiny prysznicowe). 9. Montaż akcesoriów łazienkowych. 10. Wykonanie prób szczelności instalacji sanitarnych. TAB. 4. LP Grupa czynności związane z montażem instalacji gazów medycznych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności montażu instalacji gazów medycznych 1. Demontaż starej instalacji gazów medycznych 2. Demontaż starych punktów gazów medycznych 3. Bruzdowanie pod przewody instalacji gazów medycznych 4.Układanie i lutowanie przewodów gazów medycznych. 5. Montaż punktów, paneli gazów medycznych TAB. 5. LP Grupa czynności nadzorczo - kontrolnych robót budowlanych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności nadzorczo kontrolne. 1. Kontrola prac budowlano - instalacyjnych względem ich zgodności z posiadaną dokumentacją. 2. Nadzór nad przebiegiem realizacji budowy względem przestrzegania przepisów prawa budowlanego w tym BHP, w zakresie wymaganym przez Ustawodawcę. 3.Kontrola i przestrzeganie jakość oraz stan zaawansowania robót w tym raportowanie do Zamawiającego w niezbędnym zakresie. 4. Kontrola kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej poszczególnych branż wykonawczych. 5. Nadzór nad pracownikami Wykonawcy i Podwykonawców. 3.2 Sposób dokumentowania zatrudnienia osób dla czynności wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 3.1 SIWZ, w trakcie realizacji zamówienia będzie odbywał się na podstawie oświadczenia Wykonawcy, które będzie zawierało listę osób (z podaniem imienia i nazwiska oraz wymiaru czasu pracy wraz z informacją, czy jest to pracownik Wykonawcy czy Podwykonawcy) z przypisanymi do tych osób czynnościami (tab. 1, 2, 3, 4, 5 pkt. 3.1 SIWZ), które będą wykonywać w ramach umowy o pracę. 3.3 Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca zobowiązuje się do poddania czynnościom kontrolnym osób działających z upoważnienia Zamawiającego, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp , pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45431000-7, 45432111-5, 45442100-8, 45450000-6, 45331000-6, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), unieważnił postępowanie o zamówienie publiczne z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie: Najniższa cena ryczałtowa zaoferowana w przedmiotowym postępowaniu spośród wszystkich złożonych ofert, tj. 639 600,00 zł brutto, przewyższa o 51 595,09 zł brutto kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego postępowania, tj. 588 004,91 zł brutto. W związku z powyższym, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.