eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługa przygotowania wniosku aplikacyjnego opracowania studium wykonalności oraz programu funkcjonalno użytkowego w celu uzyskania dofinansowania Projektu pn Wprowadzenie systemu energii odnawialnej poprzez instalację ogniw fotowoltaicznych na budynkach K-P U W w Bydgoszczy i Toruniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 dla osi priorytetowej 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działanie 2.4 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schemat fotowoltaika

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Bydgoszcz: Usługa przygotowania wniosku aplikacyjnego opracowania studium wykonalności oraz programu funkcjonalno użytkowego w celu uzyskania dofinansowania Projektu pn Wprowadzenie systemu energii odnawialnej poprzez instalację ogniw fotowoltaicznych na budynkach K-P U W w Bydgoszczy i Toruniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 dla osi priorytetowej 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działanie 2.4 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schemat fotowoltaika
Numer ogłoszenia: 342448 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314484 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 34 97 290, faks 52 34 97 292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania wniosku aplikacyjnego opracowania studium wykonalności oraz programu funkcjonalno użytkowego w celu uzyskania dofinansowania Projektu pn Wprowadzenie systemu energii odnawialnej poprzez instalację ogniw fotowoltaicznych na budynkach K-P U W w Bydgoszczy i Toruniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 dla osi priorytetowej 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działanie 2.4 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schemat fotowoltaika.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu wniosku aplikacyjnego, opracowaniu studium wykonalności oraz programu funkcjonalno-użytkowego w celu uzyskania dofinansowania Projektu pn.Wprowadzenie systemu energii odnawialnej poprzez instalację ogniw fotowoltaicznych na budynkach Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy i Toruniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 dla osi priorytetowej 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działanie 2.4 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schemat: fotowoltaika w obiektach użyteczności publicznej. 1) Opracowana dokumentacja dotyczy wprowadzenia systemu energii odnawialnej poprzez instalację ogniw fotowoltaicznych na nw. budynkach K-P U W: a) budynek (administracyjny) przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy, wpisany do rejestru zabytków pod nr A/871, b) budynek (sala konferencyjna) przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy, c) budynek (administracyjny) przy ul. Konarskiego 3 w Bydgoszczy, d) budynek (administracyjny) przy ul. Moniuszki 15-21 w Toruniu. 2) Szczegółowe dane dotyczące ww. budynków zawarte są w analizie opłacalności instalacji ogniw fotowoltaicznych ( załączniki od nr 7do nr 10 e do SIWZ). 3) Wniosek aplikacyjny należy przygotować zgodnie z obowiązującą Instrukcją wypełnienia wniosku o dofinansowanie Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 opublikowaną na stronie internetowej www.mojregion.eu - Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Ważne dokumenty - Wzory dokumentów i instrukcje oraz zgodnie z dokumentami zamieszczonymi w ogłoszeniu o konkursie. Ogłoszenie konkursu planowane jest na październik 2014r. Wniosek aplikacyjny należy przygotować w obowiązującym generatorze wniosków. 4) Studium wykonalności musi przedstawiać możliwość realizacji projektu w kontekście analizowanych aspektów: instytucjonalnego, ekonomiczno-finansowego, prawnego, środowiskowego, technicznego oraz wykazać, że projekt jest wart dofinansowania. Opisany w studium wykonalności projekt powinien być najlepszym z możliwych rozwiązań, umożliwiać kompleksowe dokonanie analizy projektu pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności, zapobiegać błędnemu wyborowi technologii i podnoszeniu nieracjonalnych kosztów późniejszych prac projektowych dla nieoptymalnego wariantu, który nie uzyska dofinansowania. 5) Studium wykonalności musi być spójne z Programem funkcjonalno-użytkowym. 6) Wykonawca winien zapoznać się i wykorzystać do opracowania studium wykonalności obowiązujące wytyczne, instrukcje i wzory dokumentów, a przede wszystkim wytyczne ogólne i wytyczne tematyczne dotyczące przygotowania studium wykonalności dla projektów ubiegających się o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 opublikowane na stronie internetowej www.mojregion.eu - Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Ważne dokumenty - Wytyczne Instytucji Zarządzającej - Studium wykonalności oraz zgodnie z dokumentami zamieszczonymi w ogłoszeniu o konkursie. Ogłoszenie konkursu planowane jest na październik 2014r. 7) Wykonawca musi wziąć pod uwagę, że w okresie opracowywania dokumentacji mogą nastąpić zmiany w wytycznych i wzorach dokumentów, w związku z czym należy śledzić na bieżąco stronę internetową www.mojregion.eu w odniesieniu do konkursu w ramach działania 2.4 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schemat: fotowoltaika w obiektach użyteczności publicznej, ogłoszonego w październiku 2014r. 8) Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) należy opracować zgodnie z wymogami zawartymi w art. 31 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm. ) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1129). 9) Planowany zakres robót w PFU należy opisać w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na koszt wykonania robót. Opisy nie mogą wskazywać znaków towarowych (tj. nazwa, fraza, symbol, logo, projekt, obraz, kształt produktu, motyw), patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i są określone parametry równoważności. 10) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich wymaganych dla planowanych robót opinii, sprawdzeń i uzgodnień niezbędnych do wykonania programu funkcjonalno-użytkowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Doradztwo Gospodarcze i Szkolenia Jan Antochowski, ul. Przemysłowa 8, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.