To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Białystok: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej do Oddziału Neurologii i Pododdziału Udarowego, oznaczenie postępowania: DA-ZP-252-67/15.
Numer ogłoszenia: 342400 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265328 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7488510, 7488531, faks 085 7488593, 7488502.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej do Oddziału Neurologii i Pododdziału Udarowego, oznaczenie postępowania: DA-ZP-252-67/15..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej do Oddziału Neurologii i Pododdziału Udarowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku. Pakiet nr 1: Zamówienie obejmuje dostawę aparatu EKG, zwanego dalej urządzeniem wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz z nieodpłatnym przeszkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6 A do siwz Projekt umowy . Pakiet nr 2: Zamówienie obejmuje dostawę systemu holterowskiego EKG , zwanego dalej urządzeniem wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz z nieodpłatnym przeszkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6 A do siwz Projekt umowy . Pakiet nr 3: Zamówienie obejmuje dostawę rejestratorów holterowskich RR , zwanych dalej urządzeniem wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz z nieodpłatnym przeszkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6 A do siwz Projekt umowy . Pakiet nr 4: Zamówienie obejmuje dostawę aparatów do mierzenia układowego ciśnienia tętniczego krwi, zwanymi dalej urządzeniem wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz z nieodpłatnym przeszkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6 A do siwz Projekt umowy . Pakiet nr 5: Zamówienie obejmuje dostawę urządzenia do podgrzewania pacjenta oraz podgrzewacza do płynów infuzyjnych, zwanego dalej urządzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.5 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6A do siwz Projekt umowy. Pakiet nr 6: Zamówienie obejmuje dostawę materaca do przemieszczania pacjenta oraz przenośnika rolkowo-taśmowego, zwanego dalej urządzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.6 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6B do siwz Projekt umowy. Pakiet nr 7: Zamówienie obejmuje dostawę programu do terapii zaburzeń funkcji mowy z zestawem komputerowym, zwanego dalej urządzeniem wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz z nieodpłatnym przeszkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.7 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6A do siwz Projekt umowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.14.31.12 - Materace 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Rozwój współpracy instytucji medycznych Białorusi i Polski w celu zwiększenia dostępności świadczeń zdrowotnych i poprawy ich jakości w zakresie udzielania pomocy w nagłych wypadkach oraz diagnostyki i leczenia zachorowań udarowych (Program współpracy transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASPEL-NTIME SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ASPEL-NTIME SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- ASPEL-NTIME Sp. z o.o., os. H. Sienkiewicza 33, 32-080 Zabierzów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4629,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3694,57
Oferta z najniższą ceną: 3694,57 / Oferta z najwyższą ceną: 7560,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASPEL-NTIME SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ASPEL-NTIME SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- ASPEL-NTIME Sp. z o.o., os. H. Sienkiewicza 33, 32-080 Zabierzów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32407,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22810,48
Oferta z najniższą ceną: 22810,48 / Oferta z najwyższą ceną: 146880,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BTL Polska Sp. z o.o., ul. Leonidasa 49, 02-239 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27777,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21870,00
Oferta z najniższą ceną: 17706,38 / Oferta z najwyższą ceną: 108000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biameditek Sp. z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10185,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3780,00
Oferta z najniższą ceną: 3780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3866,40
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMPIREUM Piotr Dopieralski, ul. Chotomowska 30, 05-110 Jabłonna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6481,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2473,20
Oferta z najniższą ceną: 2473,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2473,20
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMPIREUM Piotr Dopieralski, ul. Chotomowska 30, 05-110 Jabłonna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2685,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2775,60
Oferta z najniższą ceną: 2775,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2775,60
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HARPO Sp. z o.o., ul. 27 Grudnia 7, 61-737 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25500,00
Oferta z najniższą ceną: 25500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25500,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach i lokalach użytkowych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku oraz siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- OBSŁUGA PORTIERNI OBIEKTU FILHARMONII POŁOŻONEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY PODLEŚNEJ W OKRESIE 2024 - 2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzenia do przestrzennej diagnostyki i terapii D-WALL pn. "Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Elektrofizjologii i Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Dostawy sprzętu medycznego lamp zabiegowych sufitowych bezcieniowych, defibrylatora i aparatu Ambu dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.