To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-19
Szczecin: Remont budynku sztabowego nr 3 w KPW w Świnoujściu - wykonanie zagospodarowania terenu (PKOB 2112)
Numer ogłoszenia: 342284 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283164 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku sztabowego nr 3 w KPW w Świnoujściu - wykonanie zagospodarowania terenu (PKOB 2112).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Remont budynku sztabowego nr 3 w KPW w Świnoujściu - wykonanie zagospodarowania terenu (PKOB 2112), w szczególności polegające na wykonaniu zakresu robót budowlanych: 1) Plac masztowy: - rozbiórka chodników - częściowa wymiana krawężników (krawężnik betonowy typowy, uliczny 15x30 na ławie betonowej z oporem wyniesiony + 12 cm - rozbiórka postumentu - zdjęcie warstwy zadarnionej gruntu roślinnego na pełną grubość jej zalegania - wykop koryt pod projektowane chodniki, plac rekreacyjny o wymiarach 10x10 m, plac dla masztów sztandarowych o wym. 6,0x3,0 m z dojściem chodnikowym o szer. 3,0 m - chodniki i place z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej (1:4) o gr. 4 cm. Kostka wibroprasowana czerwona - DOSTAWA INWESTORA w ilości 170 m2, obramowanie nawierzchni chodnikowych obrzeżem betonowym o wym. 20x5 cm. - wypełnienie pozostałej części placu żwirem sortowanym gr. 15 mm - wykop koryt wykonać wg rzędnych nawierzchni z uwzględnieniem grub. jej konstrukcji. Dno koryt wyprofilować z dokładnością 1 cm i zagęścić do Js=1,0 - dostawa i montaż trzech typowych masztów flagowych segmentowych wysokości 7,5 m z aluminium anodowanego z podstawą obrotową wersja SUPER WINDFRACKER firmy ALUMAST S.A. z wykonaniem fundamentów betonowych wg instrukcji montażu wydanej przez producenta i robót ziemnych. 2) Plac postojowy: - uzupełnienie warstwy odsączającej z wyrównaniem koryta - wykonanie nawierzchni z prefabrykowanych płyt betonowych o wym. 60x40x10 cm na podłożu o grub. 25 cm z pospółki. Płyty betonowe w ilości 1440 szt - DOSTAWA INWESTORA - wymiana krawężnika wzdłuż terenu zieleni do końca budynku nr 3 - krawężnik betonowy typowy uliczny 15x30 cm na ławie betonowej z oporem wyniesiony +12 cm, beton B15 w ilości 0,0825 m3/mb 3) Zieleń (wyprofilowanie, rozścielanie warstwy ziemi kompostowej, obsiane mieszanką traw parkowychz wykonaniem nawożenia i robót agrotechnicznych) 4) Dostawa i montaż znaków drogowych, nakazu, zakazu i ostrzegawczych. 5) Wykonawca robót dodatkowo wykona dokumentację techniczną powykonawczą, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (tekst jednolity Dz. U. 2010r. nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami) materiały wymienione w art. 60 - oddając do użytkowania obiekt budowlany, przekazuje właścicielowi lub zarządcy obiektu dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także w razie potrzeby instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. UWAGA: Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania, wskazanego przez Kierownika WAK Świnoujście - tel. 91 321-23-21. Materiał budowlany t.j. płyty wielootworowe 60/40/10 w ilości 1440 szt. oraz kostka brukowa w ilości 170 m2 nie wchodzi w zakres przetargu. Powyższe materiały zamawiającego są ujęte w szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. W siedzibie RZI jest do wglądu dokumentacja niejawna: - Plan zagospodarowania terenu, poz. PF-1188. Wszelkie wątpliwości dotyczące formy, trybu składania i pobierania dokumentacji niejawnej itp. można wyjaśniać z Kierownikiem kancelarii RZI tel. (91) 451-20-66, (91) 451-20-08. 6) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o dokumentacją projektową, tj.: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do SIWZ oraz pomocniczo przedmiar robót. 7) Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 8) Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i numeru sprawy - Szef Wydziału Budownictwa: - w jednym egzemplarzu kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem): a) kopie uprawnień budowlanych poszczególnych osób wymienionych w zestawieniu osób uczestniczących w realizacji zamówienia do kierowania robotami budowlanymi, b) kopie zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, c) kopie uprawnień geodezyjnych. 9) Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i numeru sprawy - Kierownik Pionu Informacji Niejawnych: - w jednym egzemplarzu kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem): a) Dokumentów upoważniających do dostępu do informacji niejawnych do poziomu POUFNE, wystawionych dla: - Kierownika Firmy, - Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, - Kierownika robót ogólnobudowlanych, - Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, a w przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum firm wyznaczona osoba przez Lidera konsorcjum. b) Dokumentu potwierdzającego zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. c) Dokumentu określającego nazwę przewoźnika obsługującego firmę w zakresie poczty niejawnej. d) Umowy konsorcjum, w której będzie m.in. dokonany w jednoznaczny sposób podział zadań między podmioty tworzące konsorcjum, z wyszczególnieniem zadań dla osób z dostępem do informacji niejawnych (tylko w przypadku składania oferty wspólnej - konsorcjum firm). e) Ważnego poświadczenia bezpieczeństwa do poziomu POUFNE wystawionego dla Geodety. f) Zaświadczeń o odbyciu szkolenia z zasad ochrony informacji niejawnych wszystkich osób wymienionych w pkt. a i e. g) Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia. 7. Po zawarciu umowy w tym samym dniu Wykonawca jest zobowiązany wystąpić pisemnie do RZI Szczecin o wydanie dokumentacji technicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASD Sp. z o.o., ul. Podgórna 46, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132851,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150500,00
Oferta z najniższą ceną: 129735,26 / Oferta z najwyższą ceną: 150500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi naprawy, przeglądów, legalizacji oraz napraw awaryjnych sprzętu medycznego dla 15 WOG oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- Dostawa i montaż depozytorów wewnętrznych oraz depozytorów zewnętrznych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem dot. przystosowania budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Rydla 65 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
- Usługa naprawy trzech samochodów sanitarnych dla jednostek wojskowych będących w rejonie odpowiedzialności 15 WOG
- PP Tychowo termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
- POŻYWKI MIKROBIOLOGICZNE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- "Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku - etap II"
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.