eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Dostawa materiałów dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu realizowana w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego zp.2712.61.2011.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Michałowice: Dostawa materiałów dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu realizowana w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego zp.2712.61.2011.
Numer ogłoszenia: 342217 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369318 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, ul. Raszyńska 34, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 22 7239335, 7239332, faks 22 7238178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu realizowana w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego zp.2712.61.2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.2 Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących rodzajów pomocy dydaktycznych i wyposażenia : książki, zestawy edukacyjne, sprzęt sportowy, sprzęt muzyczny, zabawki, sprzęt i artykuły biurowe, urządzenia multimedialne, gry edukacyjne, zestawy ćwiczeń. 2.3 Sprzęt oraz wyposażenie zakupione na potrzeby projektu musi być wyraźnie oznakowany - np.za pomocą naklejki - w widocznym miejscu; w przypadku przedmiotów, na których nie ma możliwości zamieszczenia czytelnych logotypów i informacji o współfinansowaniu możliwe jest ich zamieszczenie na opakowaniu/etui sprzętu, przy czym musi być to opakowanie/etui użytkowane łącznie ze sprzętem. 2.4 Naklejka informująca o współfinansowaniu powinna być wyraźna i czytelna. Na naklejce ma znajdować się komunikat informujący, że sprzęt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej z dwoma podpisami: Unia Europejska i Europejski Fundusz Społeczny (dopuszczalne jest stosowanie wszystkich wersji 25 kolorystycznych logotypów - podstawowy, monochromatyczny itd.). W przypadku naklejek na sprzęt i wyposażenie nie można dodawać innych logotypów. 2.5 Nie ma obowiązku oznaczania materiałów biurowych oraz małego sprzętu o niewielkiej wartości - np. zszywacze, dziurkacze itp. zakupionego na potrzeby biurowe. 2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr A do siwz. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr A do siwz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz. 2.6. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne, winny być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 2) Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty, licząc od daty odbioru tego sprzętu, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 3) Dodatkowo Wykonawca wykona trwałe oznaczenia każdego dostarczonego przedmiotu poprzez umieszczenie naklejki samoprzylepnej, zgodnie z wytycznymi, o których mowa powyżej. 4) Zamawiający wymaga dostarczenia wyposażenia w oddzielnych pakietach dla każdej ze szkół. Poszczególne pakiety zostaną określone przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą. 5) Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy 6) Miejscem dostawy będą siedziby szkół: Szkoła Podstawowa w Michałowicach, Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi, Szkoła Podstawowa w Komorowie. 2.7. Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. 2.8. W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych przedmiotów Zamawiający wymaga, aby taki zapis rozumieć jako minimalny, określający parametry techniczne przedmiotu i w tym przypadku Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, tzn. o takich samych lub lepszych parametrach, ale przy spełnianiu minimalnych parametrów określonych przez zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest również przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis przedmiotu, z którego w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany przedmiot lub element jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych niż przedmiot lub jego element określony przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga : Zamawiający podpisze umowę z Wybranym Wykonawcą po przekazaniu środków finansowych z zaliczki pochodzącej ze środków UE i budżetu Państwa...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.83.00.00 - Zeszyty ćwiczeń 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 37.44.29.00 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny 39.16.00.00 - Meble szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI S.C. Jacek Łyżwiński, Renata Toepler - Łyżwińska, ul. Grochowska 235/6, 04-001 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106531,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101473,23

  • Oferta z najniższą ceną: 101473,23 / Oferta z najwyższą ceną: 101473,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.