eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin 1 › ZAKUP I TANKOWANIE PALIW PŁYNNYCHOLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH W KSIĘGINICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Lubin 1: ZAKUP I TANKOWANIE PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH W KSIĘGINICACH
Numer ogłoszenia: 341374 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach , Księginice 14, 59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie, tel. 076 8408174, faks 076 8408174.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samaorządowy Zakład Budżetowy powołany przez Gminę Lubin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I TANKOWANIE PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH W KSIĘGINICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i tankowanie paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby floty samochodowej Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach w postaci: tankowania oleju napędowego ON w szacunkowej ilości 55.539,00 litrów, tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95 - w szacunkowej ilości 4.000,00 litrów, w systemie sprzedaży bezgotówkowej wg. następujących zasad: 1.1.Wydawanie paliw odbywać się będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej w formie bezgotówkowych kart paliwowych (flotowych). 1.2.Wykonawca zobowiązany jest do wydania paliw na podstawie dostarczonych kart ściśle według przyporządkowania ich do określonych pojazdów. Zamawiający ma prawo do odmowy zapłaty za paliwo zatankowane na podstawie karty nieprzypisanej do danego pojazdu. Prawo odmowy zapłaty dotyczy również sytuacji tankowania paliwa do pojemników na podstawie karty innej niż na okaziciela. 1.3.Potwierdzenie ilości i rodzaju tankowanego paliwa nastąpi poprzez własnoręczny podpis kierowcy pojazdu będącego własnością Zamawiającego. 1.4.Potwierdzenie ilości i rodzaju tankowanego paliwa nastąpi przy pomocy kart magnetycznych lub kart z mikroprocesorem i nr PIN przyporządkowanych do pojazdu Zamawiającego. Karty muszą być: 1)wystawione na numer rejestracyjny samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego, 2)wyposażone w pasek magnetyczny albo mikroprocesor, 3)wydanie i dostarczenie Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia dwóch kart wystawionych na okaziciela w terminie nie dłuższym niż 15 dni od podpisania umowy, 4)wydanie nieodpłatnie w terminie 3 dni od zawarcia umowy (tylko pierwsze karty na każdy samochód). 1.5.Aktualny wykaz pojazdów, sprzętu oraz osób upoważnionych do tankowania paliw zawiera załącznik nr 2 do umowy. 1.6.Wykonawca zobligowany będzie do: 1)dostarczenia na swój koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego kart paliwowych (flotowych), 2)dostarczenia w terminie kolejnych 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi w przypadku: a)zwiększenia liczby samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego, b)utraty bądź zniszczenia karty przez Zamawiającego; c)dokonania blokady karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. 3)Zapłata za każdą nową kartę będzie zgodna z warunkami handlowymi obowiązującymi u Wykonawcy. 1.7.W przypadku rezygnacji z użytkowania któregokolwiek samochodu przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy będzie on zobligowany do przekazania pisemnego zawiadomienia o tym fakcie, zaprzestania użytkowania karty oraz dokonania jej zwrotu Wykonawcy. 1.8.Zakupy paliwa rozliczane będą dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia każdego miesiąca. Wykonawca wystawiać będzie Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT obejmujące należności za faktycznie zakupione paliwo. 1.9.Termin płatności wynosić będzie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT. Do każdej faktury Wykonawca dołączy zestawienie (raport) zawierający co najmniej informacje wskazane w § 5 ust.5 umowy. 1.10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia paliwa w ilości mniejszej niż określona przez Zamawiającego. 1.11.Cena paliwa przed rabatem nie może być wyższa dla Zamawiającego niż cena obowiązująca na stacji paliw dla innych klientów indywidualnych. 1.12.Sprzedaż będzie się odbywała po cenie z dnia dostawy pomniejszona o zaoferowany rabat. 1.13.Jeżeli w trakcie realizacji umowy cena ( po zastosowanym rabacie) znacznie będzie odbiegać od średniej ceny w danym dniu na innych stacjach tj. będzie wyższa o 10%. Zamawiającemu będzie przysługiwało żądanie obniżenia ceny do średniej z danego dnia. 1.14.Wykonawca powinien posiadać minimum jedną stację paliw na terenie Gminy Lubin lub w promieniu 10 km od siedziby GZUKiM w Księginicach liczonej najkrótszą drogą publiczną. 1.15.Paliwa sprzedawane Zamawiającemu muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. (Dz.U. 2015r., poz. 1680 z późn. zm.) oraz powinny być zgodne z normami: 1) olej napędowy ON odpowiadający normie PN-EN 59:2009, 2) benzyna bezołowiowa Pb 95 odpowiadająca normie PN-EN 228:2009. 1.14. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego. 1.15. Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia badania jakości paliwa. W przypadku odstępstw od przyjętych norm jakości, koszty związane z badaniem pokryje Wykonawca. 1.16. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodności z normami). 1.17. W przypadku uszkodzeń środków transportu Zamawiającego, spowodowanych złą jakością paliw, wszelkie koszty oceny technicznej oraz naprawy pokryje Wykonawca. 2.Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość poboru paliwa przez 7 dni w tygodniu oraz przez 24 godziny na dobę..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; c)gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawcy wnoszą przelewem na rachunek Zamawiającego Bank Spółdzielczy Wschowa 75 8669 0001 2031 0310 0240 0005, a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzającą dokonanie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Zakup i tankowanie paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby floty samochodowej Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach . Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami na rachunek bankowy, z którego dokonano polecenia przelewu lub na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek, gdy wykaże posiadanie uprawnień do zajmowania się działalnością gospodarczą w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U.z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.). Na potwierdzenie powyższego warunku, Wykonawca składa wraz z ofertą dokument potwierdzający posiadanie w/w uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się posiadanie co najmniej jednej stacji na terenie Gminy Lubin lub w promieniu 10 km od siedziby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach. Na potwierdzenie powyższego warunku, Wykonawca składa oświadczenie dotyczące posiadanych stacji paliw (Załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się posiadanie co najmniej jednej stacji na terenie Gminy Lubin lub w promieniu 10 km od siedziby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach. Na potwierdzenie powyższego warunku, Wykonawca składa oświadczenie dotyczące posiadanych stacji paliw (Załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca składa wypełniony Załącznik nr 4 - oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego.Dołączenie Załącznika nr 4 jest niezbędne jedynie w przypadku, gdy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.Brak dołączonego Załącznika nr 4 jest równoznaczny z oświadczeniem Wykonawcy, iż wybór jego oferty nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 98
    • 2 - rabat-olej opałowy ON - 1
    • 3 - rabat-benzyna bezołowiowa PB95 - 1

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=88&r=r
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach, Księginice 14.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat-Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach, Księginice 14.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.