To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-10
Ogłoszenie nr 340988 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Kamień Krajeński: "Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych na terenie gminy Kamień Krajeński, na urządzeniach stanowiących własność Gminy Kamień Krajeński".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325533-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Krajeński, krajowy numer identyfikacyjny
00052745700000, ul.
Plac Odrodzenia
3,
89430
Kamień Krajeński, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 389 45 10, faks
52 388 63 92, e-mail
RRG@kamienkrajenski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kamienkrajenski.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://mst-kamien-krajenski.rbip.mojregion.info/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych na terenie gminy Kamień Krajeński, na urządzeniach stanowiących własność Gminy Kamień Krajeński".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):G.E.271.33.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia drogowego i w miejscach publicznych na terenie gminy Kamień Krajeński, stanowiących własność Gminy Kamień Krajeński polegająca na konserwacji oświetlenia drogowego wszystkich urządzeń, stałym nadzorze nad jego prawidłowym funkcjonowaniem oraz dokonywaniu okresowych pomiarów eksploatacyjnych oględzin i przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego. 2. Niniejszym zamówieniem objęto punkty 42 oświetleniowe: Orzełek 1 - 4 szt. Obkas Osiedle Miejskie - 8 szt. Dąbrówka PGR Nowe - 13 szt. Kamień Topolowa - 1 szt. Duża Cerkwica I Miejskie - 4 szt. Płocicz SKR - 6 szt. Kamień Dworcowa - 6 szt. Ilość punktów (opraw) - 42 szt. Ilość słupów z oprawami - 42 szt. Długość linii oświetleniowych kablowych - 1,94 km Ilość obwodów oświetleniowych - 7 szt. Ilość uziemień roboczych - 14 szt. Ilość szafek (rozdzielnic zasilających) - 3 szt. Ilość punktów pomiaru energii - 3 szt. 3 Średnia odległość od posterunku energetycznego - 25 km. Moc zainstalowana - 5,7 kW Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego zobowiązuje się do: a) usuwania awarii obwodu oświetlenia drogowego: w ciągu maks. 4 dni (lub w terminie krótszym - wskazanym w ofercie) b) usuwania awarii powodujących np. świecenie się lamp w ciągu dnia: w ciągu maks. 5 godzin (lub w terminie krótszym - wskazanym w ofercie) c) naprawy nieczynnego punktu oświetleniowego: w ciągu maks. 7 dni d) usuwania zagrożeń: likwidacji zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany pochylony lub rozbity słup, złamany lub przekręcony wysięgnik, zwisający klosz lub cała opraw, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki itp.) w trybie natychmiastowym od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia Zamawiającemu. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże osobę odpowiedzialną za ten zakres prac. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić całodobowy kontakt z tą osobą. e) naprawy uszkodzonych: styków, połączeń, przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli itp. f) wymiany uszkodzonych: bezpieczników, styczników, żarówek, przekaźników zmierzchowych, zegarów astronomicznych, opraw, wysięgników, słupów itp. g) konserwacji: szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w stacjach, h) lokalizacji oraz naprawy uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych, i) ustawiania i regulacji przekaźników zmierzchowych, zegarów astronomicznych j) wykonania przeglądu technicznego w instalacjach i urządzeniach elektrycznych w trakcie ich eksploatacji w celu sprawdzenia stanu technicznego i bezpieczeństwa instalacji i urządzeń obejmującego sprawdzenie: stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, układów zapłonowych opraw, poziomu hałasu i drgań źródeł światła, wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej (1 raz w roku), k) utylizacji zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, l) prześwietleń drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych na wskazanie zamawiającego, m) pionowania pochylonych słupów: w ciągu maks. 5 dni n) czyszczenia kloszy lamp oświetleniowych po okresie zimowym (do końca kwietnia). Do czynności obligatoryjnych po stronie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia ryczałtowego a wymaganych przepisami prawa zalicza się: a) oględziny linii oświetleniowej, b) pomiary napięć i obciążeń, c) pomiary rezystancji uziemień, d) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, e) ocenę stanu technicznego sieci oświetleniowej, f) powadzenie dokumentacji techniczno-prawnej (Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji eksploatacyjnej oraz dziennika zgłoszeń awarii), Wykonawca powinien zapewnić: a) wskazanie numerów telefonów osób dyżurujących, b) bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od pracowników Zamawiającego oraz odwrotne potwierdzenie Zamawiającemu ich usunięcia. Zamawiający nie wyznacza kluczowych części zamówienia, dla których zastrzega wymóg obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Brak złożenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek oświadczenia w tym przedmiocie zostanie uznane przez Zamawiającego jako niewskazanie jakichkolwiek części zamówienia przewidzianych do podwykonania, czyli zamiar wykonania przez Wykonawcę zamówienia siłami własnymi. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby prace przy eksploatacji i konserwacji oświetlenia w ramach realizacji umowy, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 1 pracownika wykonującego prace, o których mowa powyżej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 powołanej ustawy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4981.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6048.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.