eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeszyno › Przebudowa drogi gminnej w m. Konikowo dz. nr 294/88, Strzekęcino dz. 13/5 i 16/89 gmina Świeszyno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Świeszyno: Przebudowa drogi gminnej w m. Konikowo dz. nr 294/88, Strzekęcino dz. 13/5 i 16/89 gmina Świeszyno
Numer ogłoszenia: 340848 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291698 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m. Konikowo dz. nr 294/88, Strzekęcino dz. 13/5 i 16/89 gmina Świeszyno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w Konikowie dz. nr 294/88 OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniejąca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szerokości jezdni. Szerokość w liniach rozgraniczających 15m. Istniejąca droga gminna włącza się do drogi wojewódzkiej o nawierzchni bitumicznej szerokości 6,5m. Skrzyżowanie dróg - proste nieskanalizowane. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa gruzu i żużla. Nawierzchnia istniejących zjazdów z płytek betonowych, kostki betonowej, kruszywa i gruntowa utwardzona. Grunt zalegający to piaski drobno i średnioziarniste, piaski gliniaste oraz gliny przykryte warstwą ziemi roślinnej o miąższości 0,2m. Poziom wody gruntowej jest zmienny, zależny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. W wykonanej odkrywce poziom wody gruntowej 2,0 poniżej powierzchni terenu. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE -Kategoria obciążenia ruchem KR-1 -Droga klasy D -Szerokość pasa ruchu na włączeniu do drogi wojewódzkiej 3,0m -Szerokość pasa ruchu 2,5m -Ilość pasów ruchu 2 -Prędkość projektowa 30 km/h -Prędkość dopuszczalna 40 km/h -Szerokość pasa postojowego 2,5m -Spadek poprzeczny jezdni i pasa postojowego 2% -Pobocza o szerokości 0,75cm - Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWIĄZANIE SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Przebudowywana droga gminna w m. Konikowo będzie przebiegała po istniejącej drodze gruntowej - utwardzonej. Projektowana niweleta drogi zapewni dojazd do istniejących posesji. Projekt przebudowy drogi gminnej przewiduje nawiązanie sytuacyjne do projektowanej przebudowy drogi wojewódzkiej. Obecnie nie jest możliwe nawiązanie wysokościowe ponieważ projektowana niweleta drogi wojewódzkiej będzie podwyższona. Termin przebudowy drogi wojewódzkiej nie jest ustalony. ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe na pobocza i pasy zieleni ROBOTY ZIEMNE -Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni i pasa postojowego. -Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi roślinnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 4km. W pobliżu kabli energetycznych i telefonicznych oraz gazociągu i wodociągu należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Należy zlokalizować ich położenie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub ręczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE -Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. -Pod jezdnią i pasem postojowym należy ułożyć przepusty dwudzielne na istniejących kablach telefonicznych i energetycznych oraz na gazociągach. -Wykonać regulację pionową studzienek kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych oraz zaworów wodociągowych. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi i placów postojowych -Podłoże rodzime -Warstwa odcinająca grubości 20cm z pospółki -Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie - Warstwa wiążąca grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. - Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostaną wykonane z mieszanki kruszywa 0/31,5mm. Grubość warstwy mieszanki po zagęszczeniu 10cm ROBOTY INNE Należy wykonać regulację wysokościową włazów studzienek kanalizacji, telefonicznych i zaworów wodociągowych. Przed rozpoczęciem robót należy zgłosić je do właścicieli infrastruktury oraz do zarządcy drogi. Przebudowa drogi gminnej w Strzekęcinie dz. nr 13/5 OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniejąca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szerokości jezdni. Szerokość pasa drogowego 5,0m Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa. Grunt zalegający to piaski drobno i średnioziarniste, Poziom wody gruntowej jest zmienny, zależny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE -Kategoria obciążenia ruchem KR-1 -Droga klasy D -Szerokość pasa ruchu 3,5m -Łuki najazdowe o promieniu R=3m -Prędkość projektowa 30 km/h -Prędkość dopuszczalna 30 km/h -Spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2% -Pobocza o szerokości 0,50m - 0,75m -Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWIĄZANIE SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Przebudowywana droga gminna ograniczona będzie istniejącym krawężnikiem wystającym od strony budynków. Pomiędzy budynkiem nr 21 a budynkiem 22 krawężnik istniejący wtopiony ze względu na zjazd (działki nr 13/3 i 13/2). Od strony ogródków jezdnia drogi ograniczona krawężnikiem wtopionym. Zaprojektowana niweleta ma nawiązanie wysokościowe do istniejącego krawężnika. Światło krawężnika od 8 do 12cm. Roboty będą wykonywane na działce drogowej nr 13/5 ZJAZDY (w granicach pasa drogowego) -Zjazd na działkę nr 13/12 o szerokości 3,5m -Łuk najazdowe o promieniu R=3m ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe do wpustów ulicznych. Przewiduje się oczyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej oraz studzienki rewizyjnej wpustu ulicznego. ROBOTY ZIEMNE -Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni. -Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi roślinnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 4km. W pobliżu kabli energetycznych oraz gazociągu i wodociągu należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Należy zlokalizować ich położenie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub ręczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE -Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. -Pod zjazdami należy ułożyć przepusty dwudzielne średnicy 160mm na istniejących kablach energetycznych i gazociągach. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej -Podłoże rodzime -Warstwa odcinająca grubości 20cm z pospółki - Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie - Warstwa wiążąca grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. - Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Krawężniki Ograniczenie jezdni krawężnikiem betonowym 12x25cm ustawionym na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie zwykłej z betonu C 12/15. Ściek przykrawężnikowy Ze względu na bardzo mały spadek podłużny istniejącego krawężnika wystającego projektuje się ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej ułożonej na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie zwykłej 25x20cm z betonu C 12/15. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostaną wykonane z ziemi roślinnej obsianej trawą. ROBOTY INNE Należy wykonać regulację wysokościową zaworów wodociągowych i wpustu ulicznego. Przed rozpoczęciem robót należy zgłosić je do właścicieli infrastruktury oraz do zarządcy drogi. Przebudowa drogi gminnej w Strzekęcinie dz. nr 16/89 OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniejąca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szerokości jezdni. Szerokość pasa drogowego zmienna. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa, płyt drogowych betonowych oraz z betonu. Nawierzchnia placów postojowych z kruszywa i żużla. Nawierzchnia placu manewrowego wykonana z betonu ograniczona krawężnikiem betonowym, wystającym. Nawierzchnia jezdni z betonu oraz placów postojowych ograniczona krawężnikiem betonowym wystającym. Nawierzchnia z płyt drogowych bez krawężnika. Grunt zalegający to piaski drobno i średnioziarniste, Poziom wody gruntowej jest zmienny, zależny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE - Kategoria obciążenia ruchem KR-1 - Droga klasy D - Szerokość pasa ruchu 2,5m - 3,0m - Place postojowe długości 4,5m - Szerokość placu postojowego dla osób niepełnosprawnych 3,6m - Szerokość placu postojowego 2,5m - Łuki najazdowe dla zjazdu o promieniu R=3m - Łuki najazdowe dla placów postojowych o promieniu R=2m - Prędkość projektowa 30 km/h - Prędkość dopuszczalna 30 km/h - Spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2% - Pobocza o szerokości - 0,75m - Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWIĄZANIE SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Przebudowywana droga gminna ograniczona będzie krawężnikiem betonowym wystającym i wtopionym. Droga złożona jest z dwóch odcinków. Przewiduje się rozbiórkę krawężników, jezdni o nawierzchni z kruszywa, z płyt drogowych i betonu cementowego ze względu na zły stan techniczny. Projektowana nawierzchnia wykonana zostanie z mieszanki mineralno-asfaltowej wytworzonej i układanej na gorąco. Roboty będą wykonywane na działce drogowej nr 16/89 ZJAZDY (w granicach pasa drogowego) - Zjazd o szerokości 3,8m - Łuk najazdowe o promieniu R=3m ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe na tereny zielone. ROBOTY ZIEMNE - Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni. - Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi roślinnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 4km. W pobliżu kabli energetycznych oraz gazociągu i wodociągu należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Należy zlokalizować ich położenie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub ręczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE - Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. - Pod projektowaną jezdnią należy ułożyć przepusty dwudzielne średnicy 160mm na istniejących kablach i gazociągach. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej, placów postojowych i manewrowych. -Podłoże rodzime -Warstwa odcinająca grubości 20cm z pospółki -Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie - Warstwa wiążąca grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. - Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Krawężniki Ograniczenie jezdni krawężnikiem betonowym 12x25cm wtopionym, ustawionym na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie zwykłej z betonu C 12 na 15. Krawężniki betonowe 15x30cm, wystające ustawione na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie z oporem z betonu C 12 na 15. Chodnik Chodniki (dojścia do budynków w pasie pobocza) wykonane zostaną z kostki betonowej grubości 8cm, ułożonej na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostaną wykonane z ziemi roślinnej obsianej trawą. ROBOTY INNE Należy wykonać regulację wysokościową zaworów wodociągowych i wpustu ulicznego. Przed rozpoczęciem robót należy zgłosić je do właścicieli infrastruktury oraz do zarządcy drogi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-DRÓG BIAŁOGARD S.A., Szosa Połczyńska 57,, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1061996,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 799489,79

  • Oferta z najniższą ceną: 799489,79 / Oferta z najwyższą ceną: 1165657,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.