eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeszyno › przebudowa drogi gminnej w m. Konikowo dz. nr 294/88, Strzekęcino dz. 13/5 i 16/89 gmina Świeszyno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Świeszyno: przebudowa drogi gminnej w m. Konikowo dz. nr 294/88, Strzekęcino dz. 13/5 i 16/89 gmina Świeszyno
Numer ogłoszenia: 291698 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.swieszyno.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej w m. Konikowo dz. nr 294/88, Strzekęcino dz. 13/5 i 16/89 gmina Świeszyno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w Konikowie dz. nr 294/88 OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniejąca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szerokości jezdni. Szerokość w liniach rozgraniczających 15m. Istniejąca droga gminna włącza się do drogi wojewódzkiej o nawierzchni bitumicznej szerokości 6,5m. Skrzyżowanie dróg - proste nieskanalizowane. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa gruzu i żużla. Nawierzchnia istniejących zjazdów z płytek betonowych, koski betonowej, kruszywa i gruntowa utwardzona. Grunt zalegający to piaski drobno i średnioziarniste, piaski gliniaste oraz gliny przykryte warstwą ziemi roślinnej o miąższości 0,2m. Poziom wody gruntowej jest zmienny, zależny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. W wykonanej odkrywce poziom wody gruntowej 2,0 poniżej powierzchni terenu. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Kategoria obciążenia ruchem KR-1 Droga klasy D Szerokość pasa ruchu na włączeniu do drogi wojewódzkiej 3,0m Szerokość pasa ruchu 2,5m Ilość pasów ruchu 2 Prędkość projektowa 30 km/h Prędkość dopuszczalna 40 km/h Szerokość pasa postojowego 2,5m Spadek poprzeczny jezdni i pasa postojowego 2% Pobocza o szerokości 0,75cm Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWIĄZANIE SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Przebudowywana droga gminna w m. Konikowo będzie przebiegała po istniejącej drodze gruntowej - utwardzonej. Projektowana niweleta drogi zapewni dojazd do istniejących posesji. Projekt przebudowy drogi gminnej przewiduje nawiązanie sytuacyjne do projektowanej przebudowy drogi wojewódzkiej. Obecnie nie jest możliwe nawiązanie wysokościowe ponieważ projektowana niweleta drogi wojewódzkiej będzie podwyższona. Termin przebudowy drogi wojewódzkiej nie jest ustalony. ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe na pobocza i pasy zieleni ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni i pasa postojowego. Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi roślinnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 4km. W pobliżu kabli energetycznych i telefonicznych oraz gazociągu i wodociągu należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Należy zlokalizować ich położenie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub ręczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. Pod jezdnią i pasem postojowym należy ułożyć przepusty dwudzielne na istniejących kablach telefonicznych i energetycznych oraz na gazociągach. Wykonać regulację pionową studzienek kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych oraz zaworów wodociągowych. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi i placów postojowych Podłoże rodzime Warstwa odcinająca grubości 20cm z pospółki Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie Warstwa wiążąca grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostaną wykonane z mieszanki kruszywa 0/31,5mm. Grubość warstwy mieszanki po zagęszczeniu 10cm ROBOTY INNE Należy wykonać regulację wysokościową włazów studzienek kanalizacji, telefonicznych i zaworów wodociągowych. Przed rozpoczęciem robót należy zgłosić je do właścicieli infrastruktury oraz do zarządcy drogi. Przebudowa drogi gminnej w Strzekęcinie dz. nr 13/5 OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniejąca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szerokości jezdni. Szerokość pasa drogowego 5,0m Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa. Grunt zalegający to piaski drobno i średnioziarniste, Poziom wody gruntowej jest zmienny, zależny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Kategoria obciążenia ruchem KR-1 Droga klasy D Szerokość pasa ruchu 3,5m Łuki najazdowe o promieniu R=3m Prędkość projektowa 30 km/h Prędkość dopuszczalna 30 km/h Spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2% Pobocza o szerokości 0,50m - 0,75m Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWIĄZANIE SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Przebudowywana droga gminna ograniczona będzie istniejącym krawężnikiem wystającym od strony budynków. Pomiędzy budynkiem nr 21 a budynkiem 22 krawężnik istniejący wtopiony ze względu na zjazd (działki nr 13/3 i 13/2). Od strony ogródków jezdnia drogi ograniczona krawężnikiem wtopionym. Zaprojektowana niweleta ma nawiązanie wysokościowe do istniejącego krawężnika. Światło krawężnika od 8 do 12cm. Roboty będą wykonywane na działce drogowej nr 13/5 ZJAZDY (w granicach pasa drogowego) Zjazd na działkę nr 13/12 o szerokości 3,5m Łuk najazdowe o promieniu R=3m ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe do wpustów ulicznych. Przewiduje się oczyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej oraz studzienki rewizyjnej wpustu ulicznego. ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni. Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi roślinnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 4km. W pobliżu kabli energetycznych oraz gazociągu i wodociągu należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Należy zlokalizować ich położenie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub ręczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. Pod zjazdami należy ułożyć przepusty dwudzielne średnicy 160mm na istniejących kablach energetycznych i gazociągach. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej Podłoże rodzime Warstwa odcinająca grubości 20cm z pospółki Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie Warstwa wiążąca grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Krawężniki Ograniczenie jezdni krawężnikiem betonowym 12x25cm ustawionym na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie zwykłej z betonu C 12/15. Ściek przykrawężnikowy Ze względu na bardzo mały spadek podłużny istniejącego krawężnika wystającego projektuje się ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej ułożonej na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie zwykłej 25x20cm z betonu C 12/15. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostaną wykonane z ziemi roślinnej obsianej trawą. ROBOTY INNE Należy wykonać regulację wysokościową zaworów wodociągowych i wpustu ulicznego. Przed rozpoczęciem robót należy zgłosić je do właścicieli infrastruktury oraz do zarządcy drogi. Przebudowa drogi gminnej w Strzekęcinie dz. nr 16/89 OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniejąca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szerokości jezdni. Szerokość pasa drogowego zmienna.Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa, płyt drogowych betonowych oraz z betonu. Nawierzchnia placów postojowych z kruszywa i żużla. Nawierzchnia placu manewrowego wykonana z betonu ograniczona krawężnikiem betonowym, wystającym. Nawierzchnia jezdni z betonu oraz placów postojowych ograniczona krawężnikiem betonowym wystającym. Nawierzchnia z płyt drogowych bez krawężnika. Grunt zalegający to piaski drobno i średnioziarniste, Poziom wody gruntowej jest zmienny, zależny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Kategoria obciążenia ruchem KR-1 Droga klasy D Szerokość pasa ruchu 2,5m - 3,0m Place postojowe długości 4,5m Szerokość placu postojowego dla osób niepełnosprawnych 3,6m Szerokość placu postojowego 2,5m Łuki najazdowe dla zjazdu o promieniu R=3m Łuki najazdowe dla placów postojowych o promieniu R=2m Prędkość projektowa 30 km/h Prędkość dopuszczalna 30 km/h Spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2% Pobocza o szerokości - 0,75m Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWIĄZANIE SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Przebudowywana droga gminna ograniczona będzie krawężnikiem betonowym wystającym i wtopionym. Droga złożona jest z dwóch odcinków. Przewiduje się rozbiórkę krawężników, jezdni o nawierzchni z kruszywa, z płyt drogowych i betonu cementowego ze względu na zły stan techniczny. Projektowana nawierzchnia wykonana zostanie z mieszanki mineralno-asfaltowej wytworzonej i układanej na gorąco. Roboty będą wykonywane na działce drogowej nr 16/89 ZJAZDY (w granicach pasa drogowego) Zjazd o szerokości 3,8m Łuk najazdowe o promieniu R=3m ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe na tereny zielone. ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni. Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi roślinnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 4km. W pobliżu kabli energetycznych oraz gazociągu i wodociągu należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Należy zlokalizować ich położenie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub ręczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. Pod projektowaną jezdnią należy ułożyć przepusty dwudzielne średnicy 160mm na istniejących kablach i gazociągach. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej, placów postojowych i manewrowych. Podłoże rodzime Warstwa odcinająca grubości 20cm z pospółki Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie Warstwa wiążąca grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Krawężniki Ograniczenie jezdni krawężnikiem betonowym 12x25cm wtopionym, ustawionym na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie zwykłej z betonu C 12/15. Krawężniki betonowe 15x30cm, wystające ustawione na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie z oporem z betonu C 12/15. Chodnik Chodniki (dojścia do budynków w pasie pobocza) wykonane zostaną z kostki betonowej grubości 8cm, ułożonej na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostaną wykonane z ziemi roślinnej obsianej trawą. ROBOTY INNE Należy wykonać regulację wysokościową zaworów wodociągowych i wpustu ulicznego. Przed rozpoczęciem robót należy zgłosić je do właścicieli infrastruktury oraz do zarządcy drogi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w terminie do 31.08.2012r. godz. 10:00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegające na budowie drogi o nawierzchni bitumicznej wytwarzanej i układanej na gorąco o wartości min. 500 tys. zł (pięćset tysięcy złotych) netto każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiadała uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz przynależała do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty (netto).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorysy ofertowe,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.swieszyno.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świeszyno 76024 Świeszyno 71.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.