eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Zorganizowanie i przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego pnSTART współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIIPromocja integracji społecznej, Działanie 7.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-18

Chełm: Zorganizowanie i przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 340750 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 76 51, faks 82 562 76 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Celem zastosowania zespołu ćwiczeń fizycznych jest podniesienie sprawności psychofizycznej uczestników, uzyskanie relaksacji, lepszego ogólnego samopoczucia (poprawa jakości snu, procesów metabolicznych, zmniejszenia stanów lękowych, depresyjnych). 2. Uczestnicy projektu: 16 osób niepełnosprawnych (upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, epilepsja, schorzenia neurologiczne) w wieku od 20 -58 lat. 3. Miejsce realizacji zespołu ćwiczeń: miejscowość o statusie uzdrowiska na terenie woj. lubelskiego, woj. podkarpackiego lub województwa świętokrzyskiego. 4. Zadania Wykonawcy: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla 16 osób niepełnosprawnych, obejmujących 10 dni pobytowych (9 noclegów)w terminie od 11 do 20 listopada 2011 r. w miejscowość o statusie uzdrowiska na terenie woj. lubelskiego, woj. podkarpackiego lub województwa świętokrzyskiego; 2) zapewnienie opiekuna osób niepełnosprawnych z doświadczeniem w pracy z osobami niepełnosprawnymi, odpowiedzialnego za organizację i koordynację przebiegu zespołu ćwiczeń, całodobową pomoc uczestnikom w trakcie pobytu; 3) zapewnienie udziału 2 opiekunów osób niepełnosprawnych ze strony Zamawiającego (osoby wskazane przez Zamawiającego), w tym zapewnienie opiekunom zakwaterowania w 2 osobowym pokoju z pełnym węzłem sanitarnym i całodziennego wyżywienia przez okres pobytu. 4) zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia osobom niepełnosprawnym i ich opiekunom (dwóm opiekunom ze strony Zamawiającego i jednemu ze strony Wykonawcy) w obiekcie przystosowanym do przyjmowanie zorganizowanych grup osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich), zakwaterowanie w pokojach 2, 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka-wanna lub natrysk, toaleta). Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w domkach letniskowych. Uczestnicy zakwaterowani powinni być w jednym budynku. Wyżywienie - obiady dwudaniowe z kompotem lub innym napojem plus deser, śniadania i kolacje z owocami. Zapewnienie serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, sok, ciastka, owoce, woda gazowana i niegazowana, cukier, śmietanka) podczas przerw w zabiegach i w czasie wolnym; 5) dołączenie do oferty harmonogramu zespołu ćwiczeń uwzględniającego: - miejsce realizacji zespołu ćwiczeń (adres obiektu/ośrodka); - przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo -kinezyterapeutycznych, hydroterapeutycznych i innych usprawniających psychoruchowo; średnio 2 -3 zestawy ćwiczeń dziennie dla każdej osoby niepełnosprawnej, według wskazań lekarza, odpowiednio do rodzaju schorzeń i dysfunkcji; łączny czas zorganizowanego zespołu ćwiczeń (2, 3 i przerwy) indywidualnych i grupowych w wymiarze nie mniejszym niż 4 godzin dziennie w ciągu 8 dni ćwiczeniowych, -przeprowadzenie badania lekarskiego każdego uczestnika zespołu ćwiczeń przed jego rozpoczęciem, -zorganizowanie bezpłatnych zajęć integracyjnych (dwie wycieczki wyjazdowe po okolicy z przewodnikiem - czas zwiedzania nie krótszy niż 4 godziny, 2 ogniska lub grille, 2 wieczorki taneczne, dwukrotny pobyt w parku wodnym lub na basenie); -bezpłatny dostęp do wszystkich urządzeń oraz sprzętu sportowo-rekreacyjnego będącego w dyspozycji obiektu, 6) pokrycie kosztów wstępu do odwiedzanych obiektów podczas wycieczek; 7) zapewnienie kadry gwarantującej prawidłową realizację zespołu ćwiczeń; 8) zapewnienie dostępu do całodobowej opieki medycznej (lekarska i pielęgniarska); 9) zapewnienie uczestnikom zespołu ćwiczeń bezpiecznych i higienicznych warunków w czasie pobytu; 10) zabezpieczenie suchego prowiantu na czas podróży do miejsca zakwaterowania oraz w drodze powrotnej dla uczestników zespołu ćwiczeń (dla każdej osoby co najmniej:0,5 1 wody niegazowanej lub soku, 1 kanapka, owoc, baton); 11) zapewnienie bezpiecznego transportu uczestnikom zespołu ćwiczeń, opiekunom i ich bagażom (od miejsca wyjazdu tj. Chełm, do miejsca realizacji zadania i z powrotem), a także przejazdów taborem autobusowym sprawnym technicznie, z klimatyzacją, posiadającym ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami o transporcie drogowym (w tym wymagane prawem zezwolenia i licencje dla firmy przewozowej), obsługiwanym przez kierowców posiadających odpowiednie wymagania do kierowania pojazdami i samochodami służącymi do przewozu osób. Dodatkowo w ramach przejazdu Wykonawca zapewni sprawdzenie w dniu wyjazdu stanu technicznego pojazdu przewożącego uczestników oraz opiekunów oraz kierowcy przez Policję. W sytuacji, gdy autokar przewożący nie uzyska stosownego zaświadczenia Wykonawca musi zapewnić środek transportu zastępczy o tej samej klasie. W przypadku nie wykonania usługi przewozu zgodnie z powyższymi wymogami, Zamawiający ma prawo skorzystać z usługi przewozu innej firmy, obciążając kosztami przewozu Wykonawcę. Godzina i dokładne miejsce wyjazdu zostanie uzgodnione z Wykonawcą na 3 dni przed planowaną datą wyjazdu. 12) pokrycie kosztów ubezpieczenia uczestników i opiekunów od pierwszego do ostatniego dnia (zapewnienie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas podróży i pobytu), na kwotę nie mniejszą niż 10 tys. zł na każdą osobę biorącą udział w zespole ćwiczeń. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu wyjazdu. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z zespołem ćwiczeń w drodze do i z miejsca realizacji zespołu ćwiczeń; 13) prowadzenie dokumentacji zespołu ćwiczeń, tj. imiennej listy obecności uczestników (zespół ćwiczeń prowadzonych grupowo), indywidualnych list-kart odzwierciedlających wykonane ćwiczenia, opracowania informacji z przebiegu zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo, opracowania i przeprowadzenia ankiety oceniającej jakość otrzymanej usługi oraz dokumentacji fotograficznej na CD z minimum 15 zdjęciami. Wykonawca przekaże Zamawiającemu całość dokumentacji w terminie do 14 dni od jego zakończenia. Wzór ankiety ewaluacyjnej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia zespołu ćwiczeń. 14) wydanie po ukończeniu zespołu ćwiczeń zaświadczenia lub innego imiennego dokumentu potwierdzającego uczestnictwo w zespole ćwiczeń (tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu), uwzględniającego rodzaj zastosowanych ćwiczeń, łączną ich ilość i ich wymiar czasowy (indywidualne i grupowe) Wzór zaświadczenia powinien zostać dołączony do oferty. 15) Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zespoły ćwiczeń zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Plakaty do oznakowania miejsca realizacji projektu dostarczy Zamawiający w dniu rozpoczęcia realizacji zadania. 16) Uiszczenie opłaty klimatycznej, miejscowej i innej związanej z pobytem uczestników zespołu ćwiczeń za cały okres pobytu, jeśli jest wymagana. 17) Przetwarzanie danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji zadania, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na przeprowadzeniu zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo u osób niepełnosprawnych, Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), b) wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ). Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej jedno zamówienie, polegające na przeprowadzeniu zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo u osób niepełnosprawnych. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączne doświadczenie Wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują co najmniej najmniej 3 osobami, w tym: a) co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo, b) co najmniej 1 opiekunem, posiadającym odpowiednie kwalifikacje uprawniające do sprawowania opieki nad osobami niepełnosprawnymi; Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ). Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 3 osoby, w tym: - co najmniej 2 osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo, - co najmniej 1 opiekuna, posiadającego odpowiednie kwalifikacje uprawniające do sprawowania opieki nad osobami niepełnosprawnymi; c) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika, winien złożyć wraz z ofertą stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale (ewentualnie notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa). 2. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy; 2) przesunięcie terminu realizacji zadania w przypadku, gdyby to było konieczne z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy a dotyczących uczestników zespołu ćwiczeń; 3) możliwość zmiany osób nadzorujących realizację zadania z każdej ze stron umowy w przypadkach losowych takich jak np.: rezygnacja z pracy; śmierć osoby; choroba; inne okoliczności i wypadki losowe; 4) zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmianę terminu realizacji zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 22 - 100 Chełm, Plac Niepodległości 1, pok. nr 149..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 22 - 100 Chełm, Plac Niepodległości 1, pok. nr 147 lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn: START współfinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.