eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › druk wydawnictw, plakatów, ulotek, kalendarzy oraz folderów dla powiatu słupskiego w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Słupsk: druk wydawnictw, plakatów, ulotek, kalendarzy oraz folderów dla powiatu słupskiego w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 34040 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8418500, faks 059 8427111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk wydawnictw, plakatów, ulotek, kalendarzy oraz folderów dla powiatu słupskiego w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk następujących wydawnictw, plakatów, ulotek oraz folderów dla powiatu słupskiego w 2013 roku: 1)Sześciu wydań Publikacji 1 z nadanym nr ISSN Format A4; papier środek: kreda mat 80 g/m2, kolor 1+1, 40 stron; papier wkładka: offset 80 g/m2, kolor 2+2, 20 stron; papier okładka: kreda błysk 135 g/m2, kolor 4+4; oprawa: szycie zeszytowe; nakład: 1000 egz. 2)Jednego wydania Publikacji 2 z nadanym nr ISBN Format 150x210 mm; papier środek: papier książkowy 70 g/m2, 15% żółtego z apli lub barwiony w masie, kolor 1+1, 368 stron; oprawa twarda: kolor 4+0, folia mat; szyta nićmi; nakład: 450 egz. 3)Jednego wydania Publikacji 3 z nadanym nr ISBN Format: 165x240 mm; papier środek: kreda mat 90 g/m2, kolor 1+1, 256 stron; papier okładka: karton 300 g/m2, kolor 4+0, folia mat; oprawa: szyta i klejona; nakład: 400 egz. 4)Jednego wydania Publikacji 4 z nadanym nr ISBN Format: 150x205 mm papier środek: kreda błysk 150 g/m2, kolor 4+4, 40 stron; papier okładka: kreda błysk 180 g/m2, kolor 4+4; oprawa: szycie zeszytowe; nakład: 500 egz. 5)Trzech wydań Kalendarzyka kieszonkowego Format: 60x90 mm papier: kreda 300 g/m2, kolor 4+4, lakier UV, rogi zaokrąglone; nakład: 1000 egz. 6)Trzech Zaproszeń 1 Format: 200x210 mm; bigowanie (po złożeniu): 100x210 mm; papier kreda mat 300 g/m2, kolor 4+4 nakład: 250 egz. 7)Dwóch wydań Afiszy - plakatów Format: 594x841mm; papier: kreda błysk 150 g/m2, kolor 4+0; nakład: 250 egz. 8)Dwóch Zaproszeń 2 Format: 297x105 mm; bigowanie (po złożeniu): 148,5x105 mm; papier: kreda mat 300 g/m2 + folia mat, kolor 4+4 nakład: 500 egz. 9)Dwóch wydań Kartki okolicznościowej Format: 300x150 mm; bigowanie (po złożeniu): 150x150 mm; papier kreda mat 350 g/m2 + folia mat + lakier UV wybiórczo, kolor 4+4; nakład: 800 egz. 10)Jednego wydania Kalendarza ściennego jednodzielnego Format: 640x440 mm składany do formatu 320x440 mm; główka i plecy stanowią całość i posiadają indywidualny nadruk w pełnym kolorze 4+0, papier: jednostronnie kredowany, sztywny karton 350g/m2 mat/błysk + folia mat/błysk; kalendarium zrywalne to komplet składający się z 12 arkuszy formatu 255x420 mm, usztywnionych kartonikiem od spodu, papier: offset 80 g/m2, drukowany jednostronnie, kolor 2+0. Kalendarz zakończony listwą z zawieszką na krótkim boku z przesuwnym czerwonym plastikowym okienkiem wskazującym aktualną datę. Nakład 600 egz. 11)Jednego wydania Publikacji 5 z nadanym nr ISBN Format: 210x297 mm; papier środek: kreda błysk 150 g/m2, kolor 4+4, 20 stron; papier okładka: kreda błysk/mat 300 g/m2, kolor 4+4, 4 strony; oprawa: szycie zeszytowe; nakład: 2000 egz. 12)Czterech wydań Wizytówek Format 50x90 mm papier: karton 300 g/m2, kolor 4+0; nakład: 250 egz. 13)Jednego wydania Mapy z nadanym nr ISBN Format: 440x620 mm; bigowanie (po złożeniu): 220x124 mm; papier: kreda mat 130 g/m2, kolor 4+4; nakład: 1000 egz. 14)Jednego wydania Broszury Format: 600x210 mm; bigowanie (po złożeniu): 100x210 mm; papier: kreda mat 170 g/m2, kolor 4+4; nakład: 2000 egz. 15)Jednego wydania Publikacji 6 z nadanym nr ISBN Format: 210x210 mm; papier środek: kreda mat/błysk 170 g/m2, kolor 4+4, 72 strony; oprawa twarda + folia błysk, kolor 4+0, szyta nicią; papier wyklejka: offset 120g/m2, kolor: 4+0; nakład: 1000 egz. 16)Jednego wydania Publikacji 7 z nadanym nr ISBN Format: 210x210 mm; papier środek: kreda mat 150 g/m2, kolor 4+4, 48 stron; papier okładka: kreda mat 300 g/m2 +folia mat, kolor 4+4, 4 strony; oprawa: szycie zeszytowe; nakład: 1500 egz. 17)Jednego wydania Publikacji 8 z nadanym nr ISBN Format: 225x225 mm; papier środek: kreda mat 200 g/m2, kolor 4+4, 24 strony; papier okładka: kreda mat 300 g/m2 +lakier UV wybiórczo, kolor 4+4, 4 strony; oprawa: szycie zeszytowe; nakład: 1000 egz. 18)Jednego wydania Publikacji 9 z nadanym nr ISBN Format: 150x210 mm; papier środek: kreda mat/błysk 150 g/m2, kolor 4+4, 24 strony; papier okładka: kreda mat/błysk 300 g/m2 + folia mat/błysk, kolor 4+4, 4 strony; oprawa: szycie zeszytowe; nakład: 1000 egz. 19)Jednego wydania Kalendarza ściennego jednoplanszowego Format: A 2, jednoplanszowy papier: kreda mat 250 g/m2, kolor 4+0 + okucie (listwowany) nakład: 250 egz. Wielkość przedmiotu zamówienia opisana w ust 1 stanowi jedynie podstawę do przygotowania ofert. Po podpisaniu umowy będzie ona każdorazowo uściślana w lokowanych zleceniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z niektórych wydawnictw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymogu złożenia przez Wykonawcę wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy prace podobne do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna realizację przez Wykonawcę usługi druku odpowiadającej swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o wartości łącznej minimum 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą: 1)publikacji książkowej, o objętości min. 250 stron, zawierającej ilustracje czarno-białe i kolorowe; 2)kalendarza ściennego jednodzielnego; 3)1 egz. plakatu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - jakość druku - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku: 1)Konieczności zmiany przewidzianego terminu zakończenia wykonywania usługi będącego następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 2)Zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b)zmiana obowiązującej stawki VAT. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.slupsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupsku ul. Szarych Szeregów 14 76-200 Słupsk pok.210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupsku ul. Szarych Szeregów 14 76-200 Słupsk Pok. 01 Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.