eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Montaż oraz dzierżawa podparcia wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu ul. Ujejskiej nad Drogą Krajową nr 1 w Dąbrowie Górniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Dąbrowa Górnicza: Montaż oraz dzierżawa podparcia wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu ul. Ujejskiej nad Drogą Krajową nr 1 w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 339896 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171261 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż oraz dzierżawa podparcia wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu ul. Ujejskiej nad Drogą Krajową nr 1 w Dąbrowie Górniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wiadukt objęty zamówieniem zlokalizowany jest w ciągu ul. Ujejskiej w Dąbrowie Górniczej. Zadaniem obiektu jest przeprowadzenie ruchu kołowego i ruchu pieszych nad drogą krajową nr 1. Z uwagi na występujące ubytki oraz naruszenia, stanowiące zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego na oraz pod przedmiotowym wiaduktem, konstrukcja jest obecnie podparta na dodatkowych podporach tymczasowych, występują zawężenia pasów, zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2. W celu zapewnieniu ciągłości podparcia wiaduktu Wykonawca wyłoniony w wyniku przedmiotowego postępowania zobowiązany jest do rozwiązania z Właścicielem istniejących podpór (realizującym aktualnie tj. do dnia 30.11.2015r.) kwestii związanych z istniejącymi podporami umożliwiających ich ewentualne przejęcie (zakup) bądź wydzierżawienie bądź dokonanie demontażu istniejących podpór przez Właściciela przy jednoczesnym pełnym zachowaniu bezpieczeństwa ruch drogowego i uwzględnieniu montażu podpór Wykonawcy. Zamawiający informuje, że właścicielem obecnie zamontowanych podpór jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o. , ul. Energetyczna 10, 42-504 Będzin. 3. W zakres prac dotyczący montażu oraz dzierżawy podparcia wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu ul. Ujejskiej nad droga krajową nr 1 w Dąbrowie Górniczej wchodzi: a/ montaż elementów rusztowań podpierających wraz z płytami drogowymi i elementami stalowymi oraz przepustem rurowym; b/ dzierżawa elementów rusztowań podpierających wraz z płytami drogowymi i elementami stalowymi oraz przepustem rurowym c/ bieżący przegląd stanu technicznego podparcia w zakresie: - przegląd i ewentualne dobicie klinów oczepów kolumn podpierających, - przegląd i ewentualna regulacja śrub montażowych, - przegląd i ewentualne uzupełnienie podbudowy pod płyty drogowe oraz uszczelnienie spoin. d/ monitorowanie stanu technicznego konstrukcji i podparć tymczasowych zgodnie z ekspertyzą stanu technicznego obiektu opracowaną w miesiącu lipcu 2015r.- stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ ). e/ bieżący monitoring wizyjny wiaduktu wraz z pasem drogowym Drogi Krajowej nr 1 w obszarze objętym tymczasową organizacją z uwzględnieniem poniższych wymogów: - w przypadku zaistnienia na monitorowanym obszarze zdarzenia drogowego, Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania czynności zmierzających do zabezpieczenia miejsca zdarzenia oraz zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu drogowego; - Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności niezwłocznie, w terminie zadeklarowanym w ofercie określonym w pełnych minutach od momentu zaistnienia zdarzenia, według danych z monitoringu; - wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności dostosowane do charakteru zdarzenia drogowego i jego okoliczności faktycznych. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do: i. zabezpieczenia miejsca zdarzenia, aby nie doprowadzić do eskalacji uszkodzeń pojazdów bądź iczby osób poszkodowanych; ii. powiadomienia właściwych służb ratowniczych (Policja, Pogotowie Ratunkowe, Straż Pożarna); iii. zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w zdarzeniu oraz pozostałym uczestnikom ruchu drogowego, do czasu przybycia właściwych służb ratunkowych; iv. czynnej współpracy z funkcjonariuszami Policji, Straży Pożarnej, pracownikami Pogotowia Ratunkowego, prokuratury oraz innych służb i organów przybyłych na miejsce zdarzenia. - wykonywanie monitoringu wizyjnego wiaduktu oraz obszaru objętego tymczasową organizacją ruchu dokumentowane będzie protokołem zdawczo-odbiorczym sporządzonym po upływie pełnego miesiąca wykonywania usługi; - protokół zdawczo-odbiorczy podpisany zostanie przez przedstawicieli Stron i stanowić będzie załącznik do faktury za dany okres rozliczeniowy; - w przypadku zaistnienia zdarzeń drogowych w protokole zdawczo-odbiorczym należy zamieścić opis zdarzenia, określający jego charakter oraz okoliczności. W szczególności opis powinien zawierać: datę i godzinę zaistnienia zdarzenia, jego przebieg, liczbę pojazdów w nim uczestniczących, liczbę rannych i zabitych, podejmowane przez Wykonawcę czynności. W charakterze załącznika do protokołu Wykonawca dołącza nagranie z monitoringu, dokumentujące zaistniałe zdarzenie oraz podjęte działania; - materiał audiowizualny pochodzący z monitoringu należy przechowywać przez okres 3 miesięcy, natomiast dokumentujący zaistniałe zdarzenia drogowe Wykonawca jest obowiązany przechowywać przez cały okres trwania umowy. Utrzymanie istniejącego oznakowania pionowego i poziomego w dobrym stanie technicznym i w kompletności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wchodzącego w skład tymczasowej organizacji ruchu w ciągu ul. Ujejskiej nad Drogą Krajową nr 1 w Dąbrowie Górniczej. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania podpór do dnia 30.06.2016r. (lub do dnia zawarcia umowy z przyszłym wykonawcą robót budowlanych), tj. do czasu wejścia w teren kolejnego (przyszłego) Wykonawcy realizującego roboty budowlane, polegające na kompleksowej przebudowie obiektu. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z przyszłym Wykonawcą (realizującym planowaną w 2016r. kompleksową przebudowę obiektu) organizację robót umożliwiającą wejście w teren tego Wykonawcy. Mając powyższe na uwadze Wykonawca winien zapewnić możliwość: a/ ewentualnego przejęcia (zakupu) przez przyszłego Wykonawcę istniejących podpór lub b/ wydzierżawienia istniejących podpór lub c/ zamontowanie przez przyszłego Wykonawcę własnych podpór z jednoczesnym demontażem istniejących podpór przy zachowaniu bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Koszt demontażu istniejących podpór ponosi Wykonawca wyłoniony w drodze niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Uszczegółowienie sekcji IV.5) ogłoszenia - Szacunkowa wartość zamówienia: wskazana kwota stanowi wartość szacunkową z uwzględnieniem zamówienia uzupełniającego, wartość szacunkowa bez zamówienia uzupełniającego jest równa 487804,88 zł. 6. Uszczegółowienie sekcji IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ - ceny ofertowe określone w przywołanej sekcji są cenami brutto. Cena netto wybranej oferty będąca jednocześnie oferta z najniższą i najwyższą ceną (1 oferta w postępowaniu) rozumiana jako suma wynagrodzenia ryczałtowego za realizację przedmiotu umowy określonego w §1 ust. 2 pkt a umowy oraz miesięcznego ryczałtowe wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy określonego w §1 ust. 2 pkt b,c,d, e, f umowy wynosi 66.500,00 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.17 - Konstrukcje rusztowań 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o., ul. Energetyczna 10, 42-504 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 636382,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81795,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81795,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81795,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.