eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Montaż oraz dzierżawa podparcia wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu ul. Ujejskiej nad Drogą Krajową nr 1 w Dąbrowie Górniczej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-23

Dąbrowa Górnicza: Montaż oraz dzierżawa podparcia wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu ul. Ujejskiej nad Drogą Krajową nr 1 w Dąbrowie Górniczej.
Numer ogłoszenia: 171261 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż oraz dzierżawa podparcia wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu ul. Ujejskiej nad Drogą Krajową nr 1 w Dąbrowie Górniczej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 207.000,00 EUR. II. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Wiadukt objęty zamówieniem zlokalizowany jest w ciągu ul. Ujejskiej w Dąbrowie Górniczej. Zadaniem obiektu jest przeprowadzenie ruchu kołowego i ruchu pieszych nad drogą krajową nr 1. Z uwagi na występujące ubytki oraz naruszenia, stanowiące zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego na oraz pod przedmiotowym wiaduktem, konstrukcja jest obecnie podparta na dodatkowych podporach tymczasowych, występują zawężenia pasów, zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2. W celu zapewnieniu ciągłości podparcia wiaduktu Wykonawca wyłoniony w wyniku przedmiotowego postępowania zobowiązany jest do rozwiązania z Właścicielem istniejących podpór (realizującym aktualnie tj. do dnia 30.11.2015r.) kwestii związanych z istniejącymi podporami umożliwiających ich ewentualne przejęcie (zakup) bądź wydzierżawienie bądź dokonanie demontażu istniejących podpór przez Właściciela przy jednoczesnym pełnym zachowaniu bezpieczeństwa ruch drogowego i uwzględnieniu montażu podpór Wykonawcy. Zamawiający informuje, że właścicielem obecnie zamontowanych podpór jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o. , ul. Energetyczna 10, 42-504 Będzin. 3.W zakres prac dotyczący montażu oraz dzierżawy podparcia wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu ul. Ujejskiej nad droga krajową nr 1 w Dąbrowie Górniczej wchodzi: Szczegółowy zakres prac dotyczący montażu oraz dzierżawy podparcia wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu ul. Ujejskiej nad Drogą Krajową nr 1 w Dąbrowie Górniczej: a. montaż elementów rusztowań podpierających wraz z płytami drogowymi i elementami stalowymi oraz przepustem rurowym; b. wynajem elementów rusztowań podpierających wraz z płytami drogowymi i elementami stalowymi oraz przepustem rurowym c. bieżący przegląd stanu technicznego podparcia w zakresie: - przegląd i ewentualne dobicie klinów oczepów kolumn podpierających, - przegląd i ewentualna regulacja śrub montażowych, - przegląd i ewentualne uzupełnienie podbudowy pod płyty drogowe oraz uszczelnienie spoin, d. monitorowanie stanu technicznego konstrukcji i podparć tymczasowych zgodnie z ekspertyzą stanu technicznego obiektu opracowaną w miesiącu lipcu 2015r.- stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ ), e. bieżący monitoring wizyjny wiaduktu wraz z pasem drogowym Drogi Krajowej nr 1 w obszarze objętym tymczasową organizacją z uwzględnieniem poniższych wymogów: -w przypadku zaistnienia na monitorowanym obszarze zdarzenia drogowego, Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania czynności zmierzających do zabezpieczenia miejsca zdarzenia oraz zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu drogowego; -Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności niezwłocznie, w terminie zadeklarowanym w ofercie określonym w pełnych minutach od momentu zaistnienia zdarzenia, według danych z monitoringu; -wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności dostosowane do charakteru zdarzenia drogowego i jego okoliczności faktycznych. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do: i. zabezpieczenia miejsca zdarzenia, aby nie doprowadzić do eskalacji uszkodzeń pojazdów bądź liczby osób poszkodowanych; ii. powiadomienia właściwych służb ratowniczych (Policja, Pogotowie Ratunkowe, Straż Pożarna); iii. zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w zdarzeniu oraz pozostałym uczestnikom ruchu drogowego, do czasu przybycia właściwych służb ratunkowych iv. czynnej współpracy z funkcjonariuszami Policji, Straży Pożarnej, pracownikami Pogotowia Ratunkowego, prokuratury oraz innych służb i organów przybyłych na miejsce zdarzenia. -wykonywanie monitoringu wizyjnego wiaduktu oraz obszaru objętego tymczasową organizacją ruchu dokumentowane będzie protokołem zdawczo-odbiorczym sporządzonym po upływie pełnego miesiąca wykonywania usługi; -protokół zdawczo-odbiorczy podpisany zostanie przez przedstawicieli Stron i stanowić będzie załącznik do faktury za dany okres rozliczeniowy; - w przypadku zaistnienia zdarzeń drogowych w protokole zdawczo-odbiorczym należy zamieścić opis zdarzenia, określający jego charakter oraz okoliczności. W szczególności opis powinien zawierać: datę i godzinę zaistnienia zdarzenia, jego przebieg, liczbę pojazdów w nim uczestniczących, liczbę rannych i zabitych, podejmowane przez Wykonawcę czynności. W charakterze załącznika do protokołu Wykonawca dołącza nagranie z monitoringu, dokumentujące zaistniałe zdarzenie oraz podjęte działania; - materiał audiowizualny pochodzący z monitoringu należy przechowywać przez okres 3 miesięcy, natomiast dokumentujący zaistniałe zdarzenia drogowe Wykonawca jest obowiązany przechowywać przez cały okres trwania umowy. f. Utrzymanie istniejącego oznakowania pionowego i poziomego w dobrym stanie technicznym i w kompletności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wchodzącego w skład tymczasowej organizacji ruchu w ciągu ul. Ujejskiej nad Drogą Krajową nr 1 w Dąbrowie Górniczej. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania podpór do dnia 30.06.2016r. (lub do dnia zawarcia umowy z przyszłym wykonawcą robót budowlanych), tj. do czasu wejścia w teren kolejnego (przyszłego) Wykonawcy realizującego roboty budowlane, polegające na kompleksowej przebudowie obiektu. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z przyszłym Wykonawcą (realizującym planowaną w 2016r. kompleksową przebudowę obiektu) organizację robót umożliwiającą wejście w teren tego Wykonawcy. Mając powyższe na uwadze Wykonawca winien zapewnić możliwość: a) ewentualnego przejęcia (zakupu) przez przyszłego Wykonawcę istniejących podpór lub, b) wydzierżawienia istniejących podpór lub, c) zamontowanie przez przyszłego Wykonawcę własnych podpór z jednoczesnym demontażem istniejących podpór przy zachowaniu bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Koszt demontażu istniejących podpór ponosi Wykonawca wyłoniony w drodze niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: a) Ustawą z dnia 20 czerwca 1999 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.) b) Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 460 z pózn. zm.) c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003r., Nr 177 poz.1729 z późn. zm.) d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) e) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 poz.1409 z późn. zm.) 6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej a) Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych). Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy o przedłużonym terminie ważności. b) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. c) W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy. 7. Rozwiązania równoważne Wskazane w dokumentacji znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację usług zgodnie z dokumentem, o którym mowa w pkt. 3.3. ppkt. 3 lit. d SIWZ oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów art. 29 i 30 Ustawy przy opracowywaniu dokumentacji technicznej.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.17 - Konstrukcje rusztowań 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000, 00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. - konto nr 57 1560 0013 2002 3620 7000 0049 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 Ustawy. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna pokój nr 320, III piętro. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 Ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje min.1 usługę polegającą na montażu i utrzymywaniu podpór wiaduktu przy odbywającym się ruchu drogowym o wartości minimum 300.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia tj. min. 1 pojazdem z sygnałami ostrzegawczymi (zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnalizatorów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. 2. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane 3. jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. 4. dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdem z sygnałami ostrzegawczymi zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnalizatorów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach) Zamawiający nie dopuszcza legitymowania się więcej niż jednym uprawnieniem przez jedną osobę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym wystosowano niniejsze zaproszenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy usług pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 8.1.2. SIWZ. W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2).;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3 dowód oddania przez Podmiot niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach Podmiotu - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji na zaistniałe zdarzenie drogowe - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1.1.1. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówień / robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, 1.1.2. opóźnień w uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 1.1.3. skrócenia terminu realizacji w przypadku wyboru Wykonawcy robót budowlanych przed 30.06.2016r. 1.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1.2.1. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień równoważnych. 1.2.2. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 1.2.3. zmiany stawki podatku VAT: - w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT- maksymalna wartość nominalna umowy nie może ulec zwiększeniu, - w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT- maksymalna wartość nominalna umowy zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 2.4.poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu prac lub zmiana technologii . 3. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 4. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 5. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych. 7. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 8 do SIWZ - projekt umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Dąbrowa Górnicza, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, Wydział Komunikacji i Drogownictwa, III piętro, pokój nr 317..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13 - INFORMACJA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% maksymalnej wartości nominalnej umowy na zasadach określonych w pkt. 12 SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Dokument wymieniony w pkt. 9.3. SIWZ każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 3.3.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.2 do 9.1.5 SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.4.1. SIWZ, winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. Oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) składają wszyscy wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik. W przypadku polisy wymaganej w pkt. 9.1.5. SIWZ Zamawiający dopuszcza także przedstawienie jednej polisy wystawionej na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Doprecyzowanie sekcji II.2) ogłoszenia- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30 czerwca 2016r. lub do czasu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych o ile nastąpi we wcześniejszym terminie. 5. Doprecyzowanie sekcji IV.2.1) ogłoszenia -Kryteria oceny ofert.Czas reakcji na zaistniałe zdarzenie drogowe definiowany jest jako podjęcie czynności zmierzających do zabezpieczenia miejsca zdarzenia oraz zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu drogowego od momentu zaistnienia zdarzenia.Termin należy określić w pełnych minutach od momentu zaistnienia zdarzenia. . W przypadku braku deklaracji terminu realizacji zamówienia lub wskazanie terminu wykraczającego poza określony przez Zamawiającego oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.