eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszków › Modernizacja dachu budynku mieszkalno-usługowego ul.Rynek 1; 63-440 Raszków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Raszków: Modernizacja dachu budynku mieszkalno-usługowego ul.Rynek 1; 63-440 Raszków
Numer ogłoszenia: 339682 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307850 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Jarocińska 19a, 63-440 Raszków, woj. wielkopolskie, tel. 62 7343515, faks 62 7343515.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dachu budynku mieszkalno-usługowego ul.Rynek 1; 63-440 Raszków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: MODERNIZACJA DACHU BUDYNKU MIESZKALNO - USŁUGOWEGO ul. Rynek 1; 63 - 440 Raszków. 1. MODERNIZACJA DACHU BUDYNKU MIESZKALNO - USŁUGOWEGO - ETAP I 1.1 Impregnacja ochronna p.poż. drewnianej konstrukcji dachu - 210,04 [m2], 1.2 Impregnacja ochronna grzybobójcza drewnianej konstrukcji dachu - 210,04 [m2], 1.3 Łacenie połaci dachowych łatami 38 x 50 [mm] - 210,04 [m2], 1.4 Pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką angoba czerwona, podwójne w koronkę - 210,04 [m2], 1.5 Obróbki blacharskie ze stali tytan cynk gr. 0,7 [mm] - 77,924 [m2], 1.6 Rynny dachowe półokrągłe dn. 15 [cm] z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] - 19,2 [m], 1.7 Rury spustowe okrągłe dn. 12 [cm] z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] - 32,3 [m], 1.8 Okna PCV pięciokomorowe z przeszkleniem zespolonym k = 1,0 [W/m2xK], rozwierano - uchylne z rozszczelnieniem - 5,742 [m2], 1.9 Ławy kominiarskie ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo l = 88 [cm] - 16 [szt.], 1.10 Płotek przeciwśniegowy ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo - 19,85 [m], 1.11 Instalacja odgromowa dachu - 95,618 [m]. 2. MODERNIZACJA DACHU BUDYNKU MIESZKALNO - USŁUGOWEGO - ETAP II 2.1 Impregnacja ochronna p.poż. drewnianej konstrukcji dachu - 261,36 [m2], 2.2 Impregnacja ochronna grzybobójcza drewnianej konstrukcji dachu - 261,36 [m2], 2.3 Łacenie połaci dachowych łatami 38 x 50 [mm] - 261,36 [m2], 2.4 Pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką angoba czerwona, podwójne w koronke - 261,36 [m2], 2.5 Obróbki blacharskie ze stali tytan cynk gr. 0,7 [mm] - 75,133 [m2], 2.6 Rynny dachowe półokrągłe dn. 15 [cm] z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] - 49,68 [m], 2.7 Rury spustowe okrągłe dn. 12 [cm] z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] - 16,8 [m], 2.8 Okna PCV pięciokomorowe z przeszkleniem zespolonym k = 1,0 [W/m2xK], rozwierano - uchylne z rozszczelnieniem (materiał z odzysku) - 2,43 [m2], 2.9 Ławy kominiarskie ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo l = 88 [cm] - 23 [szt.], 2.10 Płotek przeciwśniegowy ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo - 33,84 [m], 2.11 Instalacja odgromowa dachu - 99,48 [m]. 3.3. 3.3. Zakres robót do wykonania opisują następujące dokumenty: a) przedmiar robót - załącznik nr 8, b) schemat rzutu dachu - załącznik nr 9, c) dokumentacja fotograficzna - załącznik nr 10, d) STWiOR - załącznik nr 11. 3.4. Inne wymagania: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Materiały rozbiórkowe należy utylizować w sposób przewidziany w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012r.o odpadach (Dz.U.z 2013r.poz.21 ze zmianami, a koszty będą kosztami wykonawcy. 4. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy w zakresie: a) zespołów sanitarnych poza budynkiem, b) szatni poza budynkiem, c) zaplecza socjalnego poza budynkiem, d) magazynu materiałów, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym w bezpośredniej bliskości budynku. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia mediów. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentacją powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie dokumenty wymagane do uzyskania możliwości użytkowania. 6. Koszty związane z wykonaniem ww dokumentacji poniesie Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. 7. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie. 8. Dzieło umowne musi być kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. UWAGA! 1. Podane w przedmiarze robót ilości mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie: a. opisów wynikających z przedmiarów robót, b. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c. inwentaryzacji budowlanej, d. dokumentacji fotograficznej. 2. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r.,poz.907 ze zmianami ), zwanej w skrócie Pzp lub ustawą, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU CEGŁA Eugeniusz Cegła, ul.Ogrodowa 17, 63-440 Raszków, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161829,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136043,30

  • Oferta z najniższą ceną: 136043,30 / Oferta z najwyższą ceną: 189376,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.