eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Dostawa i tankowanie paliw do samochodów służbowych i sprzętu silnikowego UM w Aleksandrowie Łódzkim, do samochodu służbowego OPS w Aleksandrowie Łódzkim oraz do samochodów pożarniczych OSP z terenu gminy Aleksandrów Łódzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Aleksandrów Łódzki: Dostawa i tankowanie paliw do samochodów służbowych i sprzętu silnikowego UM w Aleksandrowie Łódzkim, do samochodu służbowego OPS w Aleksandrowie Łódzkim oraz do samochodów pożarniczych OSP z terenu gminy Aleksandrów Łódzki
Numer ogłoszenia: 339574 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki , Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i tankowanie paliw do samochodów służbowych i sprzętu silnikowego UM w Aleksandrowie Łódzkim, do samochodu służbowego OPS w Aleksandrowie Łódzkim oraz do samochodów pożarniczych OSP z terenu gminy Aleksandrów Łódzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw: etyliny Pb-95, oleju napędowego (ON) oraz gazu (LPG) do samochodów służbowych i sprzętu silnikowego, należących do Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim, do samochodu służbowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim oraz do samochodów pożarniczych jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji w systemie elektronicznych kart paliwowych w terminie do 31.12.2018 r. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: -benzyna bezołowiowa (Pb-95) - około 18.500 litrów, -olej napędowy (ON) - około 70.500 litrów, -gaz (LPG) - około 3.000 litrów. 3. Tankowania odbywać się będą na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zakupu, ze względu na aktualne potrzeby. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4. Wykonawca gwarantuje, że sprzedawane paliwo będzie spełniało wymogi jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680) oraz wymogi określone w normach PN-EN 590, PN-EN 589 i PN-EN 228. 5. Zakup paliw dokonywany będzie na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju, z zastrzeżeniem, że co najmniej 1 stacja paliw musi znajdować się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim (Plac Kościuszki 2). Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni miesiąca. 6. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego, do samochodu służbowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim oraz do samochodów pożarniczych OSP z terenu gminy Aleksandrów Łódzki za pomocą elektronicznych kart paliwowych wystawionych dla każdego pojazdu osobno oraz do sprzętu silnikowego, pojemników i innych pojazdów za pomocą elektronicznych kart paliwowych wystawionych na Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, tzw. na okaziciela. Specyfikacja samochodów służbowych, z wyszczególnieniem marek i numerów rejestracyjnych będzie stanowiła załącznik do umowy. 7. Każdorazowe tankowanie paliwa będzie dokonywane po cenie obowiązującej na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego upustu wynikającego z zawartej umowy wyrażonego w %, naliczanego od ceny brutto. W/w upust będzie stały w czasie całego trwania umowy. 8. Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie dokonanych zakupów paliwa 2 razy w miesiącu tj. od 1-go do 15-go oraz od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. Każdorazowo do zbiorczej faktury VAT wystawianej na koniec okresu rozliczeniowego Wykonawca dołączy następujące informacje: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa, jego cenę jednostkową brutto, wartość zakupu po upuście, wysokość upustu oraz numer karty paliwowej. Wykonawca wystawi 5 oddzielnych faktur zbiorczych wg. następującego podziału: oddzielna faktura zbiorcza na zakupy dokonane na karty paliwowe dla samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim, oddzielna faktura zbiorcza na zakupy dokonane na kartę paliwową dla samochodu służbowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim, oddzielna faktura zbiorcza na zakupy dokonane na karty paliwowe dla samochodów pożarniczych OSP z terenu gminy Aleksandrów Łódzki, 2 oddzielne faktury na każdą z kart na okaziciela. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu 27 kart paliwowych na numery rejestracyjne pojazdów oraz 2 kart na okaziciela niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. Za wydanie pierwszych kart paliwowych oraz 2 kart na okaziciela Wykonawca nie pobierze żadnych opłat. Każda karta musi być zabezpieczona kodem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości kart paliwowych w trakcie obowiązującej umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych Zamawiającego. Na karcie paliwowej pojazdu będą zakodowane następujące dane: nazwa użytkownika, numer rejestracyjny pojazdu, rodzaj paliwa itp. 10. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej, Wykonawca, po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Wykonawca wyda duplikat karty nieprawidłowo funkcjonującej z winy Wykonawcy bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Za kartę nową lub zniszczoną/zablokowaną z winy Zamawiającego, Zamawiający zapłaci opłatę zgodną z cennikiem opłat i stawek Wykonawcy, a Wykonawca ma obowiązek wydać ją w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) 09.13.41.00 - Olej napędowy 30.16.31.00 - Karty na zakup paliwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z poźn. zm.). Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionej przez Wykonawcę koncesji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wykaz stacji paliw Wykonawcy na terenie całego kraju, - Dokument potwierdzający cenę detaliczną (brutto) 1 litra oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb-95 i gazu LPG na dystrybutorze stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy położonej najbliżej Zamawiającego w dniu ogłoszenia postępowania tj. 11.12.2015 r. Cena na dokumencie musi odpowiadać cenie za 1 litr paliwa podanej w formularzu oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w wykazie samochodów służbowych Zamawiającego w przypadku gdy zmianie ulegnie ich liczba, nr rejestracyjny lub rodzaj paliwa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 95-070 Aleksandrów Łódzki Pl. Kościuszki 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski 95-070 Aleksandrów Łódzki Pl. Kościuszki 2, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.