eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego w Inowrocławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 338727 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Inowrocław: Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego w Inowrocławiu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325161-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327677-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, krajowy numer identyfikacyjny 59636900000, ul. ul. F. D. Roosevelta  36, 88100   Inowrocław, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 555 250, faks 523 555 233, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego w Inowrocławiu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego stanowiącego własność Miasta Inowrocławia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i normami dotyczącymi robót elektroinstalacyjnych, polegającej na: 1) odbiorze elementów oświetlenia świątecznego, określonego w załączniku nr 1a do SIWZ, z miejsca przechowania, na podstawie protokołu odbioru i inwentaryzacji przekazywanego oświetlenia, przy udziale pracowników Urzędu Miasta Inowrocławia (Referat Gospodarki Komunalnej. Elementy oświetlenia świątecznego są zdeponowane na terenie Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowo-Usługowego i Transportu "ELEKTROM", Roman Omyła, Jacewo 43, 88-100 Inowrocław; 2) przeglądzie technicznym odebranych elementów oświetlenia i wykonanie koniecznych napraw, wymiana niesprawnych elementów świetlnych a także uzupełnienie brakującego materiału, wymiana węży świetlnych, naprawa stelaży, żarówek; Uwaga! Elementy oświetlenia świątecznego są używane od kilku lat, niezbędne więc mogą być bieżące naprawy przed rozwieszeniem, 3) transporcie elementów oświetlenia świątecznego do miejsca montażu wskazanych przez Zamawiającego; transport do i z miejsc magazynowania pojazdami wielkopowierzchniowymi (min. 12 m2), przystosowanymi do transportu elementów oświetlenia świątecznego; 4) wykonaniu ramy usztywniającej nowo zakupione kurtyny świetlne o wymiarach 5 m x 1 m, z czterech stron wieży ratusza (szerokość wieży 6,7 m i 6,0 m); 5) montażu i włączenia oświetlenia świątecznego 3 grudnia 2016 r; włączenie oświetlenia w dniach 3-6 grudnia 2016 r. (dokładna datę przekaże Zamawiający); 6) utrzymaniu w sprawności technicznej oświetlenia świątecznego w okresie od 3.12.2016 r. do 3 lutego 2017 r.; 7) drobnych naprawach oświetlenia świątecznego również po dewastacjach i kradzieżach, rozliczanych kosztorysowo, z tym że ich łączny koszt nie może przekroczyć kwoty 10.000,00 zł brutto (z czego 8.000 zł stanowią naprawy w okresie od 3 grudnia 2016 do 3 lutego 2017 r. - rozliczenie na dzień 3.02.2017 oraz 2.000 zł na pozostałe elementy oświetlenia całoroczne - rozliczenie na dzień 06.11.2017 r. - np. dekoracja frontu muszli koncertowej czy banerów na wejściu do Parku Solankowego z napisami Wiosna, Lato, Jesień); 8) wykonaniu inwentaryzacji elementów oświetlenia świątecznego do likwidacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego; 9) wyłączeniu oświetlenia świątecznego 3 lutego 2017 r., demontaż (w ciągu 7 dni licząc od 3 lutego 2017 r.); 10) naprawie, konserwacji, przechowaniu elementów oświetlenia świątecznego do 6.11.2017 r. (termin może zostać wydłużony) oraz przekazaniu protokolarnym wykonawcy wybranemu przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia w następnym sezonie; Uwaga! (za uszkodzenia lub zniszczenia materiału oświetleniowego w czasie magazynowania odpowiada wykonawca). 2. Oświetlenie świąteczne przekazane wykonawcy wybranemu na następny sezon musi być w całości sprawne. 3. Wymaga się, aby w okresie od 3.12.2016 r. do 3.02.2017 r., w przypadku awarii oświetlenia lub opuszczenia przewodów, czas przystąpienia do naprawy uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego był nie dłuższy niż 3 godziny, licząc od przekazania zgłoszenia o uszkodzeniu przez Zamawiającego (faksem, drogą elektroniczną lub telefonicznie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50232110-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT150406.50
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wielobranżowe Przedsiebiorstwo Produkcyjo Handlowe i Transportowe " ELEKTROM" ,  elektrom.omyla@interia.pl,  Jacewo 43,  88-100,  Inowrocław,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134.000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134.000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158.670,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.