eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 338672 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Katowice: Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309709-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314066-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 51425985927000, ul. ul. Jagiellońska  25, 40032   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 077 777, faks 322 077 395, e-mail bdg-zp@katowice.uw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.katowice.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie położonym przy ul. Jana III Sobieskiego 7 1.2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45312000-7 instalacja systemów alarmowych i anten 1.3. Zakres robót obejmuje system sygnalizacji pożarowej: a) trasy kablowe: ? przebijanie otworów w ścianach lub stropie i montaż przepustów rurowych, ? wykucie bruzd, ? zaprawienie bruzd, ? montaż uchwytów pod przewody kabelkowe, ? montaż przewodów kabelkowych, ? montaż listew ściennych z PCV na ścianach i sufitach za pomocą kołków rozporowych, ? układanie przewodów kabelkowych w listwach ściennych, ? obróbka ekranowanych końców kabli sygnalizacyjnych teletechnicznych, przewodów kompensacyjnych wieloparowych z powłoką ekranowaną poszczególnych par żył, ? montaż kompaktowej centrali alarmowej b) montaż aparatury: ? montaż kompaktowej centrali alarmowej, ? montaż obudowy, ? montaż akumulatorów bezobsługowych, ? montaż zasilaczy, ? montaż gniazd pożarowych w wykonaniu konwencjonalnym do samoczynnych ostrzegaczy pożarowych - czujek, ? montaż czujek pożarowych - dymu, ? ustawienie parametrów czujek wielodetektorowych lub analogowych, ? montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru, ? montaż dodatkowych urządzeń i elementów systemu SAP - dodatkowe wnętrzowe wskaźniki zadziałania na wyk. konwencjonalnym w uprzednio zainstalowanych gniazdach i obudowach wraz z sprawdzeniem, ? montaż puszek odgałęźnych metalowych, ? montaż sygnalizatorów akustycznych, ? montaż modułów adresowych sterujących, ? montaż obudów, ? montaż wyłączników samoczynnych, c) uruchomienie i oprogramowanie systemu: ? przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego, ? uruchomienie i pomiar linii dozorowych adresowych, ? praca próbna i testowanie systemu alarmowego; 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ -dokumentacji projektowej. W opisie Zamawiający określił minimalne wymagania i parametry techniczne. Dokumentacja projektowa obejmuje: ? projekt wykonawczy "Systemu sygnalizacji pożaru w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 7", ? "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót systemu sygnalizacji alarmu pożaru w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 7", ? przedmiar robót: "System sygnalizacji pożarowej". 1.5. Pozostałe uwarunkowania: * W wycenie należy uwzględnić dokonanie przeglądów urządzeń dwa raz do roku, przez okres udzielonej gwarancji. Ostatni nieodpłatny przegląd dokonany zostanie na 1 miesiąc przed upływem okresu gwarancji. * Sporządzenie wszelkich wymaganych w SIWZ kosztorysów z dokładnością do 1 grosza (w tym cen jednostkowych - także w załączniku jakim jest wyliczenie cen jednostkowych; kosztów pośrednich i bezpośrednich robocizny, materiałów i sprzętu), * Sporządzenie wszelkich wymaganych w SIWZ kosztorysów w formie papierowej i w formie elektronicznej na CD w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej (np. w wersji ATH) w 1 egzemplarzu i dostarczenie wraz z ofertą, * Sporządzenie kompleksowej wyceny wszystkich wyszczególnionych w SIWZ pozycji - w jednym egzemplarzu i dostarczone wraz z ofertą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45312000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT439992.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INTER-MS Górny Śląsk Sp. z o.o.,  Inter-ms@inter-ms.pl,  ul. Warszawska 63a/1,  40-010,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 269882.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 269882.98
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 542723.55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.